Ik begrijp het ook niet hoor... zo omgaan met je spelers. Ik ben benieuwd hoe hij uitlegt waarom Sulejmani ipv Cvitanich speelt.quote:
Ja, dat hij hem niet mag zekerquote:Op zondag 22 maart 2009 14:05 schreef denthemen het volgende:
er zal vast wel een gedachte achter zitten om Dario niet op te stellen
scheelt 10 miljoenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet hoor... zo omgaan met je spelers. Ik ben benieuwd hoe hij uitlegt waarom Sulejmani ipv Cvitanich speelt.
Idd zodat Urby een plek kan zakken.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom nou weer Sulejmani als spits.Die jongen moet gewoon op links spelen of op 10.
Leo op de vleugel.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Beter Sulejmani op de bank, Suarez in de spits en Leonardo op de vleugel. Snap trouwens niet waarom Cvitanich er niet in staat?
Noujah, als je suarez in de spits neer zet volgens jou, heeft cvita geen plekkie meer:pquote:Op zondag 22 maart 2009 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Beter Sulejmani op de bank, Suarez in de spits en Leonardo op de vleugel. Snap trouwens niet waarom Cvitanich er niet in staat?
Klopt, liever Cvitanich erinquote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Noujah, als je suarez in de spits neer zet volgens jou, heeft cvita geen plekkie meer:p
Alsof van Basten Silva voor van der Wiel gaat wisselen. Dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op zondag 22 maart 2009 @ 15:13 schreef Dvm86 het volgende:
Maar goed, laat Dario en Bruno maar komen.
Hij werd kort genomen, op getraind?quote:Op zondag 22 maart 2009 15:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad wereldschokkend genoemd worden.
Dat weet ik ook wel. Al zou Van der Wiel geblesseerd raken, dan nog zou hij Alderweireld er in zetten in plaats van Bruno. Ik hoop dat hij in de zomer een mooie club en afscheid krijgt.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Alsof van Basten Silva voor van der Wiel gaat wisselen. Dat zie ik echt niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |