abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2009 @ 23:29:20 #101
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67257842
Oh ja.. Ogararu.. die maar die concurrentie aan moest met Silva..
Oh ja, Silva, die maar de concurrentie aan moest met vd Wiel..
Die rechtsbackpostie toch.

Al met al toch 2 keer goed nieuws; Heerenveen loopt niet in en er is winst gemaakt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67257911
Poepon is absoluut niet geschikt voor Ajax 1. Die heb ik laatst in het stadion aan het werk gezien, maar die komt echt alles te kort hoor. Dan liever een ervaren speler met Bodul achter Darío.

Sowieso moet er een tweede keeper komen. Gentenaar gaat ook weg.

Verder inderdaad Leo, Sno, Rommedahl, Luque, Kennedy kunnen allemaal wel weg.
pi_67258055

Interviewer: ''Wat weet je van NAC Breda?''
Sulejmani: ''Soms spelen ze niet goed, maar ik zag de laatste wedstrijd tegen Vitesse in Arnhem en daar speelden ze erg goed. Ze wonnen met 4-1...''

pi_67258122
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Poepon is absoluut niet geschikt voor Ajax 1. Die heb ik laatst in het stadion aan het werk gezien, maar die komt echt alles te kort hoor. Dan liever een ervaren speler met Bodul achter Darío.
Hmm, had op basis van de cijfers wel het idee dat hij redelijk presteerde. Niet dat het alles zegt. Denk ook niet dat hij de reddende engel is ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:06:59 #105
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_67258904
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:25 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik ga me niet heel erg populair maken met wat ik nu ga zeggen maar hier komt 'ie,
alle spelers die door Henkie of Van Geel gehaald zijn, behalve Suarez.

edit: Gentenaar, Ogararu, Silva, Lindgren, Bakircioglu, Rommedahl, Gabri, Luque, Manucharyan en Leonardo.
Silva en Leonardo hoeven van mij niet zo nodig weg, maar die zullen toch wel gaan.
pi_67259105
quote:

[..]

Ik ga me niet heel erg populair maken met wat ik nu ga zeggen maar hier komt 'ie,

edit: Gentenaar, Ogararu, Silva, Lindgren, Bakircioglu, Rommedahl, Gabri, Luque, Manucharyan en Leonardo.
Lindgren en Gabri zeker niet. De rest mag verkassen.
pi_67259316
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:06 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Silva en Leonardo hoeven van mij niet zo nodig weg, maar die zullen toch wel gaan.
Leonardo moet van mij zelfs weg. Ik ben die gast helemaal beu.

Die jongen kan heel goed voetballen. Maar hij heeft een groot mentaliteitsprobleem waardoor hij niet tegen kleinere clubs kan vlammen. Nee, laat die kakkerlak maar naar Griekenland gaan.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 01:38:57 #108
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_67260559
quote:

[..]

Gabri en Lindgren? Kan je die keuze ook beargumenteren?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67261044
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:38 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Gabri en Lindgren? Kan je die keuze ook beargumenteren?
Lindgren heb ik nooit goed genoeg gevonden voor Ajax. Niet constant in z'n prestaties, aanvallend beperkt, en redelijk vaak geblesseerd voor mijn gevoel. Vind hem een beetje vergelijkbaar met Vogel destijds bij PSV, zo'n type. Nuttig en meer ook niet.

Dan Gabri. Hoeft van mij niet persé weg, maar bij een goed bod zou ik het toch overwegen. Ik zie veel meer toekomst in Enoh. Die heeft ook de drive die Gabri heeft, maar is denk ik technisch gezien beter.
Verder vind ik het toch een beetje matig dat hij na een aantal jaar hier nog amper een woord Nederlands of Engels z'n strot uitkrijgt, dat vind ik eigenlijk niet kunnen als routinier en steunpilaar van het elftal. Ook hij is regelmatig geblesseerd.
pi_67262616
Tja, ik vraag me af welke club er op Gabri zou willen bieden en voor hoeveel. Ergens snap ik je wel, maar aan de andere kant gooi dan wel weer een stuk ervaring de deur uit, zeker nu het iemand is die al twee of drie seizoenen bij Ajax speelt.

Aan de andere kant heb je de nu ontwikkeling van Anita, Enoh, De Jong, Blind, terwijl Donald, Van Der Heijden ook nog iets zouden kunnen toevoegen aan het elftal, maar goed. Die jongens gaan ook absoluut weer een terugval hebben.

Met Vertonghen en Emanuelson kan je het ook nog opvangen op het middenveld, maar ik zou Gabri en Lindgren niet actief proberen te verkopen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 09:38:26 #111
175985 Silaz
drie bier
pi_67262920
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tja, ik vraag me af welke club er op Gabri zou willen bieden en voor hoeveel. Ergens snap ik je wel, maar aan de andere kant gooi dan wel weer een stuk ervaring de deur uit, zeker nu het iemand is die al twee of drie seizoenen bij Ajax speelt.

Aan de andere kant heb je de nu ontwikkeling van Anita, Enoh, De Jong, Blind, terwijl Donald, Van Der Heijden ook nog iets zouden kunnen toevoegen aan het elftal, maar goed. Die jongens gaan ook absoluut weer een terugval hebben.

Met Vertonghen en Emanuelson kan je het ook nog opvangen op het middenveld, maar ik zou Gabri en Lindgren niet actief proberen te verkopen.
Was er een tijdje geleden ook geen belangstelling voor Emanuelson?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_67263244
quote:
Emanuelson licht kritisch op Van Basten
Ajacied Urby Emanuelson heeft lichte kritiek geuit op oefenmeester Marco van Basten. De Amsterdammer baalt van het feit dat hij meer dan hem lief is vroegtijdig naar de kant wordt gehaald tijdens de wedstrijden van zijn team.

"Ik ben de laatste tijd redelijk bezig en voel het vertrouwen van de spelersgroep. Het is vervelend dat de trainer dat soms anders ziet", aldus de 22-jarige linkspoot tegenover RTV Noord-Holland.

Opmerkelijk is de uitspraak van Emanuelson op dit moment wel, aangezien hij de laatste twee duels wel volledig meespeelde. Voor de duels met De Graafschap en Olympique Marseille werd de Ajacied wel met regelmaat voortijdig naar de kant gehaald.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67263251
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 09:38 schreef Silaz het volgende:

[..]

Was er een tijdje geleden ook geen belangstelling voor Emanuelson?
Ik geloof zelfs 12 miljoen van AS Roma.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67263270
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 02:19 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lindgren heb ik nooit goed genoeg gevonden voor Ajax. Niet constant in z'n prestaties, aanvallend beperkt, en redelijk vaak geblesseerd voor mijn gevoel. Vind hem een beetje vergelijkbaar met Vogel destijds bij PSV, zo'n type. Nuttig en meer ook niet.

Dan Gabri. Hoeft van mij niet persé weg, maar bij een goed bod zou ik het toch overwegen. Ik zie veel meer toekomst in Enoh. Die heeft ook de drive die Gabri heeft, maar is denk ik technisch gezien beter.
Verder vind ik het toch een beetje matig dat hij na een aantal jaar hier nog amper een woord Nederlands of Engels z'n strot uitkrijgt, dat vind ik eigenlijk niet kunnen als routinier en steunpilaar van het elftal. Ook hij is regelmatig geblesseerd.
Lindgren is zoooooooo belangrijk voor ons. Gabri ben ik het ergens nog wel met je eens maar heb het liever niet, zie hem toch meer als een zekerheidje tegenover die nieuwe jongens die nog wel eens afwisselend willen zijn.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_67263282
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:24 schreef toma het volgende:

[..]

Leonardo moet van mij zelfs weg. Ik ben die gast helemaal beu.

Die jongen kan heel goed voetballen. Maar hij heeft een groot mentaliteitsprobleem waardoor hij niet tegen kleinere clubs kan vlammen. Nee, laat die kakkerlak maar naar Griekenland gaan.
Dat was ik hem al toen hij werd aangetrokken door ons.

En hij kan helemaal niet goed voetballen, ook niet tegen grote clubs. Hij kan aardig dribbelen. En zijn gebrek aan voetbalgogme en juist overschot aan egoïsme zorgt ervoor dat hij zich altijd vastloopt in een blok van verdedigers.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zaterdag 21 maart 2009 @ 10:42:54 #116
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_67263901
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 10:04 schreef Noshiba het volgende:

[..]
Hij moet niet janken. Tegen Marseille was logisch vanwege de rode kaart; dan laat je de twee snelle spitsen staan. En tegen kleinere clubs speelt ook Urby vaak heel erg matig. Dan kun je gewisseld worden.

Overigens vind ik dit nauwelijks kritiek op van Basten. Het is een goed teken dat een speler niet gewisseld wil worden, al moeten ze wel realistisch zijn over hun eigen prestatie.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_67263911
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:20 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Rommedahl, Kennedy, Sno?
Luque?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_67264222
Babel denkt dat Ajax de CL in 1996 heeft gewonnen. Verder snap ik niet echt waarom hij over Arsenal praat.
Filmpje: http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=75475
pi_67265056
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:02 schreef Rejected het volgende:
Babel denkt dat Ajax de CL in 1996 heeft gewonnen. Verder snap ik niet echt waarom hij over Arsenal praat.
Die CL hebben we eigenlijk ook gewonnen, Juve zat onder de dope!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_67265638
quote:

Wat ben je dan voor Ajacied
pi_67266203
En Granqvist staat in de belangstelling van Bayern. Waarom hebben wij niet een scoutingsapparaat zoals in het noorden? .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67266500
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:46 schreef RayMania het volgende:
En Granqvist staat in de belangstelling van Bayern. Waarom hebben wij niet een scoutingsapparaat zoals in het noorden? .
Omdat wij iets anders hebben. Erm, hoe heet dat nou....

Oja. Een jeugdopleiding.
pi_67266516
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat wij iets anders hebben. Erm, hoe heet dat nou....

Oja. Een jeugdopleiding.
En waarom kan het niet gewoon allebei?
Koning.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:02:14 #124
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_67266520
quote:
Begin niet over het trauma dat 1996 heet

Babel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_67266666
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:02 schreef tha_dark het volgende:

[..]

En waarom kan het niet gewoon allebei?
Dat hebben we nu toch ook. 6 a 7 spelers per wedstrijd uit de eigen opleiding in de basis, met 4 daadwerkelijke versterkingen erbij. Gabri, Oleguer, Wielaert en dan een of twee uitzonderlijke talenten als Suarez, Sulejmani en Aissati aangevuld met 'oude' en 'jonge' garde eigen jeugd, dat zou het streven van Ajax moeten zijn.

Fantastisch voor Groningen dat zij elke keer spelers weg halen uit Scandinavie, waarmee ze vaak succes boeken en daar winst op kunnen maken, maar zolang het onze jeugdopleiding voldoet, zou ik niet inzien waarom we bij elke gelukte speler moeten gaan miepen dat onze scouting niets waard is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')