Gewoon vroeg naar bed. Paracetamol en klaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Jasza het volgende:
Hopefully voel ik me morgen iets beter, want op deze manier anderhalf uur in de bus naar NAC gaat niet lukken grr.
je hoeft geen medelijden te hebben met voetballers hoor. Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel een paar wedstrijden voetballen met een stijve nek. Geen probleem.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:38 schreef Rumille het volgende:
Emanuelson had een maand geleden zo'n last van een stijve nek. Kreeg vanmiddag tijdens mijn wedstrijd ook een verekking in m'n nek, waardoor ik hem niet kon draaien. Probeer dan maar eens te voetballen, godsamme, da's niet te doen.
Urby
Voor een tientje neem ik 'm van je over.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:13 schreef Jasza het volgende:
Hopefully voel ik me morgen iets beter, want op deze manier anderhalf uur in de bus naar NAC gaat niet lukken grr.
Het gaat niet om medelijden, maar om de prestatie die hij die wedstrijd neerzette. Gewoon in het profvoetbal met een nek die je niet kan draaien gewoon je niveau halen. Vind ik knap.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
je hoeft geen medelijden te hebben met voetballers hoor. Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel een paar wedstrijden voetballen met een stijve nek. Geen probleem.
Bij Ajax verdienen er maar weinig 2 miljoen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:30 schreef toma het volgende:
[..]
je hoeft geen medelijden te hebben met voetballers hoor. Voor 2 miljoen per jaar wil ik ook wel een paar wedstrijden voetballen met een stijve nek. Geen probleem.
quote:Rasmus Lindgren is niet opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen NAC Breda. Aldus leert een blik op de lijst van de achttien spelers die wel zijn geselecteerd. De Deen liep in de uitwedstrijd tegen Olympique Marseille een hersenschudding op, maar trainde deze week wel weer met de groep mee.
Volgens de info van die foto is het het uitshirt..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:01 schreef JeroenV het volgende:
Gewoon trainingsshirt ofzo denk ik, maar wel een mooie.
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:06 schreef Enchanter het volgende:
Dat Adidas logo
Lijkt wel of het rood is gekleurd met paint
quote:Mensah: "Ajax wint want het is zondag vandaag"
Oud-Ajacied en NAC speler Kofi Mensah waarschuwt Ajax voor NAC Breda. De Ghanees laat enkele opvallende theorieën los op de wedstrijd. "NAC speelt op zondag, dus wint Ajax."
"Doordat de wedstrijd op zondag wordt gespeeld wint Ajax", klinkt hij toch wel enigszins cryptisch. "Op vrijdag of zaterdagavond hebben de supporters van NAC een bepaalde hoeveelheid energie die op zondag minder aanwezig is. Het 'avondje NAC' is heel lastig. Dat scheelt echt."
Mensah verwacht een spannende open wedstrijd. Nourdin Boukhari en Martijn Reuser zijn de mensen waar Ajax volgens de Ghanees heel veel op zal moeten letten. "Zij willen zich natuurlijk bewijzen tegen hun oude club", denkt hij. Matthew Amoah speelt niet altijd in de basis, maar hij is volgens Mensah wel de belangrijkste schakel voor de Bredanaars. "Ik ken Matthew heel goed. Hij is heel ruw. Voordat je het weet scoort hij."
Hopelijk heeft hij gelijkquote:
hopelijk zoooquote:vermeer
wiel-wiel-ollie-vermaelen
-enoh-aissati-urby
-suarez-dario-micky
Ik had gekopieerd plakken van andere sitequote:
Inderdaad, hoe lang blijft iedereen het nog fout schrijven/typenquote:
Eigenlijk is het ook totaal niet belangrijk; iedereen weet wat je bedoelt.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:44 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe lang blijft iedereen het nog fout schrijven/typen
quote:
Ik geloof toch dat Stekelenburg meer potentie heeft dan Vermeer, daarnaast heeft hij (Steek) zijn lengte ook nog eens mee. Aan de andere kant, Vermeer keept momenteel veel sterker, maar dat kan ook omslaan, tegen ADO en OLM was hij al een stuk zwakker dan tegen Fiorentina. Verder heeft de Steek al eens aangegeven graag de overstap naar het buitenland te maken. Moeilijkste kwestie voor Van Basten van het hele seizoen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef peaceman het volgende:
Heb even de discussie gelezen over spelers die eventueel weg zouden moeten. Wat doen we met de keepers?
Ik zal Marco nooit begrijpen.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:48 schreef sjimz het volgende:
Cvitanich nog niet fit genoeg?
Ik begrijp het ook niet hoor... zo omgaan met je spelers. Ik ben benieuwd hoe hij uitlegt waarom Sulejmani ipv Cvitanich speelt.quote:
Ja, dat hij hem niet mag zekerquote:Op zondag 22 maart 2009 14:05 schreef denthemen het volgende:
er zal vast wel een gedachte achter zitten om Dario niet op te stellen
scheelt 10 miljoenquote:Op zondag 22 maart 2009 14:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet hoor... zo omgaan met je spelers. Ik ben benieuwd hoe hij uitlegt waarom Sulejmani ipv Cvitanich speelt.
Idd zodat Urby een plek kan zakken.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Waarom nou weer Sulejmani als spits.Die jongen moet gewoon op links spelen of op 10.
Leo op de vleugel.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Beter Sulejmani op de bank, Suarez in de spits en Leonardo op de vleugel. Snap trouwens niet waarom Cvitanich er niet in staat?
Noujah, als je suarez in de spits neer zet volgens jou, heeft cvita geen plekkie meer:pquote:Op zondag 22 maart 2009 14:51 schreef Black-Death het volgende:
Beter Sulejmani op de bank, Suarez in de spits en Leonardo op de vleugel. Snap trouwens niet waarom Cvitanich er niet in staat?
Klopt, liever Cvitanich erinquote:Op zondag 22 maart 2009 14:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Noujah, als je suarez in de spits neer zet volgens jou, heeft cvita geen plekkie meer:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |