Dikke kans dat je de UEFA League straks ook op dinsdag, woensdag en donderdag hebt hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mij interesseert het ook allemaal niet zoveel meer. Heb zelfs liever dat we Uefa Cup halen. Want moet op dinsdagavond naar school volgend jaar
Al hoorde ik dat er twee verschillende tijden zijn voor de Uefa Cup volgend jaar: 19.00 uur en 21.05 uur. Beiden dus erg kut
Wat een kutzooiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dikke kans dat je de UEFA League straks ook op dinsdag, woensdag en donderdag hebt hoor.
Ik ook, maar geef mij maar gewoon Uefa Cupquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Jasza het volgende:
I skip school als Ajax op dinsdag CL moet hoor haha.
19h en 21hquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mij interesseert het ook allemaal niet zoveel meer. Heb zelfs liever dat we Uefa Cup halen. Want moet op dinsdagavond naar school volgend jaar
Al hoorde ik dat er twee verschillende tijden zijn voor de Uefa Cup volgend jaar: 19.00 uur en 21.05 uur. Beiden dus erg kut
Nog het begin van Rieu gemist ook. Ruim een half uur in de rij gestaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Deze had hij ook wel mogen spelen woensdag![]()
Wordt naar mijn mening veel te weinig gezongen. Top song
Ik sta nooit langer dan 5 min in de rijquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nog het begin van Rieu gemist ook. Ruim een half uur in de rij gestaan
Tegen de tijd dat ajax weer europees voetbal moet spelen volgend seizoen ben jij allang al weer gestopt met school.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef Jasza het volgende:
I skip school als Ajax op dinsdag CL moet hoor haha.
Vetter dan Bayern-thuis in 1995 wordt het nooit meer voor mij denk ik. Maar deze had dan zeker op twee gekomen ja. Godverdomme, moet er echt niet meer aan terugdenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:39 schreef Silenus het volgende:
Mooie sfeerfilmpjes zo. Als Enoh nou 2 minuten voor tijd die gekke bal via de hand erin had geschoten en we met 3-1 hadden gewonnen was dit in m'n top-3 van vetste thuiswedstrijden gekomen.
Stilquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ajax weer europees voetbal moet spelen volgend seizoen ben jij allang al weer gestopt met school.
Trouwens verkapte, kijk mij eens weer naar school gaan post van je
Haha, daar was ik helaas niet bij maar dat is onovertrefbaar. Olympisch, de wereld aan je voeten en dan Bayern compleet van het veld af toeteren. Dat gaan we niet meer meemaken ben ik bang.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vetter dan Bayern-thuis in 1995 wordt het nooit meer voor mij denk ik. Maar deze had dan zeker op twee gekomen ja. Godverdomme, moet er echt niet meer aan terugdenken
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
ik verbaas me nog steeds elke keer dat ik mensen dit fout hoor zingen in het stadion
Ik lees dit net op één of ander frans forum, zijn ze nou echt gek?quote:Super stadium! Enorme oog van de buitenwereld en grote aan de binnenkant! Echt prachtig stadion.
Komt gewoon door onze geweldige sfeerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik lees dit net op één of ander frans forum, zijn ze nou echt gek?Ze vinden de Arena mooi
. (is trouwens vertaald met google translator
)
De Arena wordt door bijna iedereen in het buitenland mooi gevonden. 'Sfeerloos stadion' m'n reet, dat hebben we woensdag wel gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:27 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik lees dit net op één of ander frans forum, zijn ze nou echt gek?Ze vinden de Arena mooi
. (is trouwens vertaald met google translator
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |