Onder welke steen heb jij gelegen de laatste 20 jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef MarijeH het volgende:
Mooi lied. HAd eigenlijk nog nooit van de PS boys gehoord net als bruce springsteen.
die ligt niet slecht op het netvliesquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef MarijeH het volgende:
Mooi lied. HAd eigenlijk nog nooit van de PS boys gehoord net als bruce springsteen.
Beter een gat in je broek dan ...quote:
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen de laatste 20 jaar
Ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Ik pis bijna in me broek van het lachen van tjibbe
Doet me denken aan dit:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noemen ze toch ook wel is een reetveter
Allemaal de schuld van de taxi chauffeursquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoorLuisterde vroeger niet veel naar de radio. Vroeger toen ik met de taxi naar school ging zette de taxichauffeur er een casseteband van henk wijngaard of jan smit op.
Via Ziggo is het trouwens samengepropt tot 4:3. Heb het nu op m'n TV handmatig op 16:9 gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom kijk je trouwens niet via de 101TV webstream? Die heeft een hogere kwaliteit beeld en geluid, en de juiste beeldverhouding (breedbeeld).
Ziggo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Via Ziggo is het trouwens samengepropt tot 4:3. Heb het nu op m'n TV handmatig op 16:9 gezet.
Waar jij een erectie van krijgt , krijgen de meeste een slappe vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:52 schreef TheZapster het volgende:
Nou ik krijg geen stijf plassertje van die nieuwe PSB, het oude jaren 80 spul is nog wel te pruimen maar hier word ik niet vrolijk van
Had ik gisteren gehoord. Was een 'afscheid' gericht aan GWB.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:52 schreef Timo20 het volgende:
THE FEAR![]()
![]()
Wil ook weer eens Fuck you horen, die is echt cool
Via Ziggo heb je vreemd genoeg alleen 101TV als je alle themapakketten hebt... beetje vreemd eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Via Ziggo is het trouwens samengepropt tot 4:3. Heb het nu op m'n TV handmatig op 16:9 gezet.
Ik kan niet eens via de webstream kijken, want ik zit achter een PC die vastloopt bij FLV etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via Ziggo heb je vreemd genoeg alleen 101TV als je alle themapakketten hebt... beetje vreemd eigenlijk...
Dus ik kijk gewoon via de webstream.
Jup, daar begint het helaas wel op te lijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vanavond bijna de allerlaatste moveyourass
Sturen ze hun beste paarden weg op rudy naquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, daar begint het helaas wel op te lijken
Kan Rudy Mackay zich meteen voegen bij Nico Dijkshoorn. Die leest over twee weken voor het laatst bij DWDD.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vanavond bijna de allerlaatste moveyourass
Bizar, maar Rudy zie ik ook wel vertrekken (al dan niet gedwongen)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sturen ze hun beste paarden weg op rudy na
Jep, zoals bij mij hier. We hebben digitale tv en we hebben Ziggoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via Ziggo heb je vreemd genoeg alleen 101TV als je alle themapakketten hebt... beetje vreemd eigenlijk...
Dus ik kijk gewoon via de webstream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |