Onder welke steen heb jij gelegen de laatste 20 jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef MarijeH het volgende:
Mooi lied. HAd eigenlijk nog nooit van de PS boys gehoord net als bruce springsteen.
die ligt niet slecht op het netvliesquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef MarijeH het volgende:
Mooi lied. HAd eigenlijk nog nooit van de PS boys gehoord net als bruce springsteen.
Beter een gat in je broek dan ...quote:
Zo erg is het niet hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen de laatste 20 jaar
Ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef themauster het volgende:
Ik pis bijna in me broek van het lachen van tjibbe
Doet me denken aan dit:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noemen ze toch ook wel is een reetveter
Allemaal de schuld van de taxi chauffeursquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoorLuisterde vroeger niet veel naar de radio. Vroeger toen ik met de taxi naar school ging zette de taxichauffeur er een casseteband van henk wijngaard of jan smit op.
Via Ziggo is het trouwens samengepropt tot 4:3. Heb het nu op m'n TV handmatig op 16:9 gezet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom kijk je trouwens niet via de 101TV webstream? Die heeft een hogere kwaliteit beeld en geluid, en de juiste beeldverhouding (breedbeeld).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |