quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:15 schreef 3FMaster het volgende:Green Day
American Idiot
![]()
Vette Weekeeeeeeeend plaat
Ik denk ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:15 schreef 3FMaster het volgende:
Komen er vandaag nog Fok!kers langs bij de sms-balk?
Tis rustig hierquote:
Waarom kijk je trouwens niet via de 101TV webstream? Die heeft een hogere kwaliteit beeld en geluid, en de juiste beeldverhouding (breedbeeld).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk dat iedereen zit te genieten van de muziek.quote:
Omdat die nog al een delay heeft in vergelijking tot de 3FM webcam?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom kijk je trouwens niet via de 101TV webstream? Die heeft een hogere kwaliteit beeld en geluid, en de juiste beeldverhouding (breedbeeld).
Iedereen ziet nu al op de terrasjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zit te genieten van de muziek.Maar het viel me ook op dat het hiero best rustig is.
Waarschijnlijk welquote:
Dat gaat binnenkort ook niet meer mogen op een horecaterrasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik houd overigens niet van terrasjes. Heb je te maken met de nicotinemaffia.![]()
²
Is hij toch wel doorgekomen, was vergeten tv ervoor te zetten.quote:
Je zit dan buiten, dan heb je er geen last vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Ik houd overigens niet van terrasjes. Heb je te maken met de nicotinemaffia.![]()
²
Dat kan jij zeggen, want ik pik nooit een terrasje mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je zit dan buiten, dan heb je er geen last van
Een gevalletje Handige Harry:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:29 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Is hij toch wel doorgekomen, was vergeten tv ervoor te zetten.
Als het windstil is is hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je zit dan buiten, dan heb je er geen last van
quote:Dinsdag 25 maart presenteert All Xcess een show waar menig soul en R&B liefhebber voor smelt. Niemand minder dan Musiq Soulchild komt naar Nederland en zal een live concert weggeven ter promotie van zijn nieuwe album ONMYRADIO.
Taalib Johnson (Geboren op 16 September1977), beter bekend bij zijn artiestennaam Musiq Soulchild of Musiq. De Amerikaanse zanger staat bekend door zijn eigen stijl. Een mengsel van contemporary R&B, soul, funk, alternative, blues, jazz and hiphop.
Musiq maakte zijn debuut in 2000 met het album "Aijuswanaseing" (I Just Want to Sing). Van dit album belande de nummers; "Just Friends", "Love" en "Girl Next Door" in de Amerikaanse Billboard Hot R&B/HipHop charts. De tweede single "Love" heeft maar liefst 22 weken op de Billboard Hot 100 charts gestaan en "Girl Next Door" stond maar liefst op Nr. 1 in de Amerikaanse Hot 100. Musiq's tweede Album "Juslisen" (Just Listen) debuteerdenop Nr. 1 van de Billboard charts en kreeg platina voor de nummer "Halfcrazy" en "Don't change". In 2003 bracht Musiq z'n derde album "Soulstart" uit met hierop de singles " Forthenight" en "Whoknows".
Z'n vijfde en ook meest recente album werd uitgebracht op 2 december 2008. Zijn Europese tour zal dan ook ter promotie zijn van het album ONMYRADIO.
Verder heeft Musiq awards gewonnen voor Billboard, BET, ASCAP, BMIen Soul Train. Kortom Musiq Soulchild staat garant voor een echte soulavond meteen divers repertoire. De show zal een combinatie worden van nieuw en oud. Musiq Soulchild zal zijn grootste hits maar ook zijn nieuwe nummers ter gehore brengen ter promotie van zijn nieuwe album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |