Jaa zal zo wel ff leuke opmerking maken naar em.. ff kijken hoe ie reageerd hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er ook op in moeten gaan
"Dus tijd voor een vervolg date eerdaags"
Ik heb je een voorstel gedaanquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
je zou in OP namen van users kunnen noteren of ze nu wel of niet single zijn
word steeds lastiger tegenwoordig hier
nee dat is niet leuk. dat is deel van het spel, achterhalen wie wel en niet single isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
je zou in OP namen van users kunnen noteren of ze nu wel of niet single zijn
word steeds lastiger tegenwoordig hier
Ja, maar ik weet niet meer op welke dag dat is!quote:
openingspost ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele stomme vraag... maaree wat is een OP
Sorry nieuw he
Openings Postquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele stomme vraag... maaree wat is een OP
Sorry nieuw he
Owquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet meer op welke dag dat is!
Ohw en dat is dan wat bovenin komt te staan zekers ??quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw en dat is dan wat bovenin komt te staan zekers ??
Zondag zou dan het beste zijn....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OwVolgende week zaterdag of zondag, of vrijdagavond whatever
quote:
Maakt mij niet uit, maar daar gaan we het nog wel over hebben, goed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zondag zou dan het beste zijn....
Of zaterdagavond?
ja die eerste post (die ik dus gemaakt heb) met die standaard tekst erin.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw en dat is dan wat bovenin komt te staan zekers ??
Eerst post in een topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa sorry blond he... ken er ook nix aan doen hoor
ksst jij ga je autistische collega's lastigvallen ipv je met mij te bemoeien!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die eerste post (die ik dus gemaakt heb) met die standaard tekst erin.
en voor de duidelijkheid: TT is de topic titel (daar heb ik ook lang op gepuzzeld wat dat was)
en het is niet erg dat je dat niet weet, ik weet het ook allemaal pas een maandje of 3
Dat is prima! Komt na het weekend welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar daar gaan we het nog wel over hebben, goed?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
ik ben zo verslaafd aan caramelfudge vandaagmmmmm
bijna al hele zak op.ik ga echt zo dichtgroeien
![]()
Die waren toch in de aanbieding bij de AHquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
ik ben zo verslaafd aan caramelfudge vandaagmmmmm
bijna al hele zak op.ik ga echt zo dichtgroeien
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
OP = Openings post (eerste post in een topic, beginende post)
TS = Topic Starter (degene die het topic aanmaakt)
TT = Topic Titel (naam van het topic)
BUMP = Bring Up My Post (aka 'schopje', om een post weer bovenin een forum te krijgen)
Is dat ook weer duidelijk
En wat een héérlijk weer !
Ik ga straks met me vrienden Hein en Ken op het terras zitten
Rokjes en spagetti topjes, kom er maar in !
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
BUMP = Bring Up My Post (aka 'schopje', om een post topic weer bovenin een forum (My active topics) te krijgen)
ik heb ze van de etos bij het schepsnoep. jammiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren toch in de aanbieding bij de AH?
tssss... niet zo he!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ksst jij ga je autistische collega's lastigvallen ipv je met mij te bemoeien!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren toch in de aanbieding bij de AH?
je hebt helemaal gelijkquote:
Pff das wel ff rijden nog vanaf utrecht..... dan ben ik vast te laat is alles al opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ze van de etos bij het schepsnoep. jammie
carooltje kom maar halenik zit nu in den haag...
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff das wel ff rijden nog vanaf utrecht..... dan ben ik vast te laat is alles al op
en een tvp is........??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
+ TVP staat niet in de legenda en alle forum afkortingen.
maar die weet ik ook niet allemaal
Dan gaat dat nie lukkenquote:
terugvindpost ofzo? iig dan kan je je eigen post weer terugvinden in "mijn actieve topics" dus kan je het topic makkelijk terugvindenquote:
Niet allesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
In de lente is het geweldig om single te zijn. Je mag overal naar kijken en alles proberen!
Terug Vind Postquote:
TVP = Terug Vind Post geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
+ TVP staat niet in de legenda en alle forum afkortingen.
maar die weet ik ook niet allemaal
Ik zal een smsje sturenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij de vrouw die dat wel ziet zitten maybe.
[..]Ga jij het vragen?
handig handigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan gaat dat nie lukkenmaar gelukkig moet ik vanaaf toch ff langs appie om wat boodschapjes te halen
Tnx mensen voor de uitlegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
TVP betekent terugvindpost zodat het topic in je my active topics komt, maar het wordt vaak ook in andere bewoordingen gebruikt.
Zo zet ik vaak neer 'Tijd Voor Pils' terwijl ik eigenlijk terugvindpost bedoel.
I know !!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
handig handigeet smakelijk alvast, 1 waarschuwing, ze gaan allemaal op als je begint
als niet single is het ook best leuk. je mag overal naar kijken en je hebt altijd iets om aan te zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
In de lente is het geweldig om single te zijn. Je mag overal naar kijken en alles proberen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
"Het is weer lente, alles komt de grond weer uit.
Hoop alleen dat mijn schoonmoeder blijft liggen. "
zeg langharigwerkschuwe kom eens wat van die fudge hier brengen dan!quote:
ik vond em ook goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha oei die is wel grof... maar moest wel glimlachen
als single heb je heul geen schoonmoeder opschepperquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
"Het is weer lente, alles komt de grond weer uit.
Hoop alleen dat mijn schoonmoeder blijft liggen. "
is op!!! mmmm lekker!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg langharigwerkschuwe kom eens wat van die fudge hier brengen dan!
Hahaha daar heeft ie wel een punt idd hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als single heb je heul geen schoonmoeder opschepper
Opschepper?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:
`quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak gaat dan maar weer met zijn aaifoon spelen!
It's all about the wordplay !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
haha oh dat kwartje viel bij jou nu pas? Jij bent wel van de snelle zeg... ik mag jou welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha daar heeft ie wel een punt idd haha
Hahaha tsjaaa wat moet ik daar nou op zeggen hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha oh dat kwartje viel bij jou nu pas? Jij bent wel van de snelle zeg... ik mag jou wel
* Murmeli is zelf nogal traag van begrip
Hahaha laat dan wel ff de reactie van die meid weten he haha ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
* Gaat straks bij een random lekker ding op het terras, vragend of zij mijn vriendin wil worden *
haha.... ikke ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha tsjaaa wat moet ik daar nou op zeggen he
ikke ben gwn goed![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha.... ikke ook
trage mensen zijn goed
Ohw gezellie en wat gaan jullie doen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef TGT2 het volgende:
TGT2 gaat vanavond met een ontiegelijk lekker chicky stappen!!![]()
Ow yeah
Dat heb je even geregeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef TGT2 het volgende:
TGT2 gaat vanavond met een ontiegelijk lekker chicky stappen!!![]()
Ow yeah
Dansenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw gezellie en wat gaan jullie doen dan?
Jij denkt ook maar aan 1 dingquote:
netjes op tijd!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij is mijn werk bijna af en hoef ik geen enkele collega ergens mee op te zadelen.. Erg fijn.
Adi0s, tot over een paar dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
Nou ik ga mijn trein richting terras / bier / weekend pakken
Ik spreek jullie vanavond wel even
Laat wel weten wat die random chick gaat zeggen
Je hoefde het niet zelf te regelen, doe je goedquote:
Oja Nouk, veel plezier op vakantie !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Adi0s, tot over een paar dagen![]()
Have fun @ terras.
Dat dacht ik!quote:
Ik kom er tenminste voor uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan 1 ding
Netjes!quote:
Veel plezier in ieder gevalquote:
Haha, ik had er niet van wakker gelegen als je mij was vergeten hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oja Nouk, veel plezier op vakantie !
Was je bijna vergeten![]()
Als je iets breekt wil ik de eerste zijn die iets op je gips schrijft !
Als je er nu maar wakker van blijft liggen door de gedachte dat ik wél aan je gedacht hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik had er niet van wakker gelegen als je mij was vergeten hoor
It's a deal!
Don't count on itquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je er nu maar wakker van blijft liggen door de gedachte dat ik wél aan je gedacht heb!
Nu ben ik echt weg
Bier en tieten la la la la la
schattigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je er nu maar wakker van blijft liggen door de gedachte dat ik wél aan je gedacht heb!
Nu ben ik echt weg
Bier en tieten la la la la la
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
Nou ik ga mijn trein richting terras / bier / weekend pakken
Ik spreek jullie vanavond wel even
Laat wel weten wat die random chick gaat zeggen
Hoi hoiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef student_van_het_leven het volgende:
Zulk lekker weer en dan toch gaan fokken...
zou haast zeggen dat ik pc verslaafd ben
Hoi iedereen
Als je thuis bent wel ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef student_van_het_leven het volgende:
Zulk lekker weer en dan toch gaan fokken...
zou haast zeggen dat ik pc verslaafd ben
Hoi iedereen
Ohw waar ga je heen dan in utrecht?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef mvamerongen007 het volgende:
Vanavond lekker stappen @ Utrecht...
Anyone?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als niet single is het ook best leuk. je mag overal naar kijken en je hebt altijd iets om aan te zitten
Cafe Binnestad en oude dikke dries..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw waar ga je heen dan in utrecht?
quote:
ach, nog precies een weekje en dan voor 6 maanden in italie lui op m'n reet zitten werkenquote:
Gezellie hoor... ikke weet nog niet denk nie dat ik de stad in ga vanaaf...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:03 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Cafe Binnestad en oude dikke dries..
Jij dan ?
Waar het helemaal niet erg is om single te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ach, nog precies een weekje en dan voor 6 maanden in italie lui op m'n reet zitten werken
Bekende achternaam. Ik heb met iemand in de klas gezeten die zo heette. Of nog heet natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:03 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Cafe Binnestad en oude dikke dries..
Jij dan ?
Doe je goed!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
ach, nog precies een weekje en dan voor 6 maanden in italie lui op m'n reet zitten werken
jij snapt het, direct aan de Adriatische kust in de volle zon kan ik me wel 6 maanden vermakenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar het helemaal niet erg is om single te zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gezellie hoor... ikke weet nog niet denk nie dat ik de stad in ga vanaaf...
UtreG is ook een gezellig stad om te gaan stappen!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Niet zo saai ...
Gewoon gezellig drankje doen..neem een paar vrienden/vriendinnen mee en ga lekker los![]()
jaaa zekers wel zin in maar ja heb nie zoveel vrijgezelle vrienden meer die ook lekker los willen gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:08 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Niet zo saai ...
Gewoon gezellig drankje doen..neem een paar vrienden/vriendinnen mee en ga lekker los![]()
En jij heet ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Bekende achternaam. Ik heb met iemand in de klas gezeten die zo heette. Of nog heet natuurlijk
[..]
Dan kom je alleenigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa zekers wel zin in maar ja heb nie zoveel vrijgezelle vrienden meer die ook lekker los willen gaan
Hoi Tijnquote:
Ja ga daar lekker in me uppie aan de bar zitten..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Dan kom je alleenigkan ook gezellig zijn hoor ...
Ja. En met jou ook?quote:
Hoi Carooltjequote:
Hier alles goed. Ik ben vrij vandaag en moet morgen werken. Wordt wel mooi weer dus misschien gaan we met de cliënten wat leuks doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja. En met jou ook?
Zo werken. Gelukkig maar 3.5 uur dus dat overleef ik wel.
Je kan ook in je uppie gaan dansen en dan komen er vanzelf wel mensen die met je meefeesten en dansenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ga daar lekker in me uppie aan de bar zitten..daar is toch ook nix aan
Dan kan je net zo goed thuis blijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ga daar lekker in me uppie aan de bar zitten..daar is toch ook nix aan
Ja het is vandaag inderdaad lekker weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hier alles goed. Ik ben vrij vandaag en moet morgen werken. Wordt wel mooi weer dus misschien gaan we met de cliënten wat leuks doen.Hoop het maar.
Nee, want thuis is de enige die bij je kan komen zitten, je huisgenoten (ouders, of wie dan ook) en in een bar komen er misschien wel leuke nieuwe vrienden/vriendinnen/dates whatever bij je zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed thuis blijven.
Hahaha jaa dansen is zeker wel leuk idd.... enne of ik goed ben ga ik zelf nie beoordelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Je kan ook in je uppie gaan dansen en dan komen er vanzelf wel mensen die met je meefeesten en dansen
Tenminste ,als je natuurlijk goed kan dansen![]()
Nu ga ik vanavond niet alleen stappen , maar ik als ik eens niets te doen heb en iedere vriend/vriendin is bezet ,maak ik er zelf wel een feest van hoor![]()
Nah ja, het is de vraag natuurlijk óf we wel weggaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het is vandaag inderdaad lekker weer.![]()
Veel plezier alvast morgen.
Eej hoi was je er weerquote:
Nou als je vanavond dan komt dansen , zal ik wel beoordelen (als niet geile./dronken man) of je goed kan dansenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha jaa dansen is zeker wel leuk idd.... enne of ik goed ben ga ik zelf nie beoordelen![]()
Ik ga er nie zo snel alleen op uit... ik denk dan altijd dat ik me dood ga vervelen of de hele avond van die geile/dronken gozers achter me reet heb die maar al te graag een babbeltje met die "eenzame" dame willen maken...
Dat is niet aan mij besteedtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:14 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Je kan ook in je uppie gaan dansen en dan komen er vanzelf wel mensen die met je meefeesten en dansen
Tenminste ,als je natuurlijk goed kan dansen![]()
Nu ga ik vanavond niet alleen stappen , maar ik als ik eens niets te doen heb en iedere vriend/vriendin is bezet ,maak ik er zelf wel een feest van hoor![]()
Daar heb je ook niks aan als je alleen woont.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want thuis is de enige die bij je kan komen zitten, je huisgenoten (ouders, of wie dan ook) en in een bar komen er misschien wel leuke nieuwe vrienden/vriendinnen/dates whatever bij je zitten.Met beetje geluk natuurlijk.
haha jaa daar heb je ook wel een punt idd.. ga je dan ook meedansen met me?? ik hou nie zo van een vleeskeuringquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Nou als je vanavond dan komt dansen , zal ik wel beoordelen (als niet geile./dronken man) of je goed kan dansenen ik ben kritisch
.
Vermaak me ook in mijn eentje wel ,en wie weet kom je die ridder op het witte paard juist tegen. Alleen thuiszitten is de enige ridder op het witte paard die je zal zien the white zorro..en die is onbereikbaar hoor (A) haha..
Cuequote:
Niet ?quote:
Ik heet Chantalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:10 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
En jij heet ?
In welke klas?/school ?![]()
Basis middelbaar?
Over het strand wandelen is sowieso al leuk met dit soort weer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het is de vraag natuurlijk óf we wel weggaan.Maar zou iig wel prettig zijn met zulk mooi weer.
Vandaag echt super lekker weer. Net met hond over het strand wezen wandelen. Jeuj.
ja dat is waar en het klinkt iig beter dan alleen op de bank zitten vanaafquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan als je alleen woont.Dan kan er niemand bij je komen zitten.
En als je uitgaat kom je vanzelf wel leuke mensen tegen inderdaad.
Zoals ik al zei .. ik dans graag ,lekker gek doen ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaa daar heb je ook wel een punt idd.. ga je dan ook meedansen met me?? ik hou nie zo van een vleeskeuringhahaha
Ik heb het paar keer gedaan, maar merk dan dat ik al een stuk minder vrolijk ben. En contact met anderen schijn ik niet te maken (en jah dan kijk ik wel vrolijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:20 schreef mvamerongen007 het volgende:
Niet ?
Waarom niet ,..... schaamte of ben je inderdaad liever op jezelf?
Ik kan er ook met jou wel een feest van maken hoor ..Just enjoy life ,make most of it!
quote:
Hey Vencoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue![]()
Maar ik zou dat ook niet doen. Sowieso geen uitgaander en al helemaal niet alleen. Zou me er enorm eenzaam bij voelen.
haha is er bij dries dan nog beetje te "sleutelen" aan de muziek keuzequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:21 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei .. ik dans graag ,lekker gek doen ..
Dus ja ik zal wel met je dansen..
Nog favorite nummers waar je graag op danst ,dan leg ik de request wel bij de DJ neer.
Hoi CHantal,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heet ChantalEn op de LTS (Elektrotechniek) zat ik bij hem in de klas. Maar zijn naam begon niet met een M. Maar hij heeft nog 2 broertjes. Een 2ling geloof ik.
Soms is een avondje op de bank zitten ook lekker. En ik denk dat ik dat vanavond ga doen op de bank zitten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat is waar en het klinkt iig beter dan alleen op de bank zitten vanaaf
Komt bij mij filmpje kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey Venco
Zondag nog plannen met je date?
Nicequote:
Nou als jij vrolijk kijkt en je bent vanavond toevalligerwijs in utrecht dan maak ik er wel een feest van met jouquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het paar keer gedaan, maar merk dan dat ik al een stuk minder vrolijk ben. En contact met anderen schijn ik niet te maken (en jah dan kijk ik wel vrolijk)
ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me helemaal nix idd...... zit je daar en niemand om wat tegen te zeggen enzo... ik zou zo weer weg zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het paar keer gedaan, maar merk dan dat ik al een stuk minder vrolijk ben. En contact met anderen schijn ik niet te maken (en jah dan kijk ik wel vrolijk)
Ik kom nooit toevalligerwijs in Utrechtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Nou als jij vrolijk kijkt en je bent vanavond toevalligerwijs in utrecht dan maak ik er wel een feest van met jou..
Offtopic: wat gaat het hier snel zeg ,en dan zit ik nog wel op mijn werk ..kan het allemaal niet bijhouden hoor
Doegggg Tijn werkse en een fijn weekendquote:
Laterquote:
Als hij maar niet zo praatquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Komt bij mij filmpje kijken.![]()
Heeft alleen nog last van zijn kiezen/kaken zeg maar. Dus dat is wel vervelend want hij zegt dat ie nu op Sylvester Stallone lijkt (scheve mond
)
Ja bij dries kunnen we wel sleutelen ... heb jaren gewerkt in cafe de steeg ,en ik ken die gasten dus met eenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha is er bij dries dan nog beetje te "sleutelen" aan de muziek keuzehahaha
In 1 tent hield ik het nog wel lang uit. Gewoon lekker dansen enzo. Maar je voelt je tch bekeken en het is gewoon saai, ondanks dat je je op sommige liedjes wel goed vermaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt me helemaal nix idd...... zit je daar en niemand om wat tegen te zeggen enzo... ik zou zo weer weg zijn
Ohw echt haha wat grappig, miss heb ik je wel eens gezien dan hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Ja bij dries kunnen we wel sleutelen ... heb jaren gewerkt in cafe de steeg ,en ik ken die gasten dus met eenen een drankje moet dat wel lukken
.
Smerig meisje!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
I hope not. Maar praten doe je ook niet tijdens de film.
Nooi toevalligerwijs...en als ik je nu eens uitnodig om vanavond een drankje te gaan doen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kom nooit toevalligerwijs in Utrecht
Nu gaat het nog langzaam
Nou idd haha jij bent heel wat van planquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Nooi toevalligerwijs...en als ik je nu eens uitnodig om vanavond een drankje te gaan doen ?
Ook ik werk volgens een strakke agenda-planning....
Mijn avondje gaat druk worden zo :lol:.:O
Wat? Anders kan ik me niet op de film concentreren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond gaat het niks worden. Daarbij ben ik afhankelijk van het OV en ik heb graag nog een weg terug naar huisquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Nooi toevalligerwijs...en als ik je nu eens uitnodig om vanavond een drankje te gaan doen ?
Ook ik werk volgens een strakke agenda-planning....
Mijn avondje gaat druk worden zo :lol:.:O
ROC op Kanaleneiland?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:22 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Hoi CHantal,
Ik heb alleen op het MBO Techniek/informatica gezeten in Utrecht.
En helaas ik heb geen broertjes, alleen een zus en zusje.
Maar nice to meet you
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat? Anders kan ik me niet op de film concentreren.
De film is al bekend dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is niet erg dat je hem al zo vaak gezien hebt, kan je weer andere dingen doen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Toevallig... Ik heb vanaf 2003 tot afgelopen zomer daar gewerkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw echt haha wat grappig, miss heb ik je wel eens gezien dan haha
Ja, praten bijv.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De film is al bekend dus?
Maar het is niet erg dat je hem al zo vaak gezien hebt, kan je weer andere dingen doen
haha dat heb ik nou altijd ik zie nooit het einde van een film... heel vervelendquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
I hope not. Maar praten doe je ook niet tijdens de film.
Ik ken wel een maarten maar die heb ik al tijdje nie gezien hoor.... die werkte toen de tijd in Rex geloof ik en volgens mij ook op de nachtegaal straat (weet ff nie meer hoe die heete)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Toevallig... Ik heb vanaf 2003 tot afgelopen zomer daar gewerkt.
Samen met Michael ,Hanneke, Maarten ,Jerry en colin...
Ken jij 1 van deze?
Deense kroeg pakken in valthoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen zin meer, ben hyper, heb zin om te zoenen, om te skiën, om te dansen, om lekker drankjes te drinken om lekker in het zonnetje te zin.. Nog 1,5 uur....
jaaaa nog ffies en dan mag jequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb geen zin meer, ben hyper, heb zin om te zoenen, om te skiën, om te dansen, om lekker drankjes te drinken om lekker in het zonnetje te zin.. Nog 1,5 uur....
Ik heb een rijbewijs en ik drink niet ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanavond gaat het niks worden. Daarbij ben ik afhankelijk van het OV en ik heb graag nog een weg terug naar huis
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Deense kroeg pakken in valtho
Denen zijn mooi
Cue!!! Neem aan die aanbieding!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs en ik drink niet ..
Ja op kanaleneiland...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
ROC op Kanaleneiland?
En dan is het een andere van Amerongen
Ik wil ook zoenen, dansen, drankjes drinken, in het zonnetje zitten. alleen voor mij is dat niet over 1,5 uurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ja idd Cue gwn doen dan kom ik ook wel kijkje nemen vanaafquote:
Voor mij is dat ook niet allemaal over 1,5 uurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wil ook zoenen, dansen, drankjes drinken, in het zonnetje zitten. alleen voor mij is dat niet over 1,5 uur
Subtiel, subtiel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs en ik drink niet ..
Ik heb (bijna) hetzelfdequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
in Enschede?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd Cue gwn doen dan kom ik ook wel kijkje nemen vanaaf
haha ..quote:
Nee schat in Utrecht natuurlijk hahahahquote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
He ik ga niet zomaar op date met iedereen he
Ken um totaal niet.
Door het niet te zien als date zou al heel wat barrières doorbreken..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ken um totaal niet.
Marco uit Utrecht,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Ken um totaal niet.
Ik ben al de hele middag aan het huppelen, springen, rennen.quote:
Ja idd geen date maar gwn gezellie wat drinken en een dansje doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Door het niet te zien als date zou al heel wat barrières doorbreken..
Inderdaad nouk, het is geen date ..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Door het niet te zien als date zou al heel wat barrières doorbreken..
We willen een foto zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Marco uit Utrecht,
25 jaar
Werkzaam in de omgeving Gouda....
What else do you need to know...
Jah dat snap ik, maar je snapte het wel toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd geen date maar gwn gezellie wat drinken en een dansje doen
Ik dans niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:37 schreef mvamerongen007 het volgende:
I just want to enjoy and have some fun with dancing...and you venco?
dat heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben al de hele middag aan het huppelen, springen, rennen.
Hij heeft geen foboquote:
jaa ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat snap ik, maar je snapte het wel toch?![]()
Wist niet eens of ie 20 of 50 is(jah nu wel hehe)
Hij kan natuurlijk ook liegen over zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zou het doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wrm niet??quote:
Heb er niets mee. Ik zit liever van de muziek te genieten en te praten dan dat ik ga dansen. Ik voel me daar niet zo vrij in.quote:
Ow ik ben daar ook niet zo moeilijk in hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik snap het wel hoormaar soms moet je gwn eens spontaan doen en nie teveel denken dat leverd vaak de leukste herinneringen op
(is tenminste mijn ervaring)
Jaa heb ikke dus ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou het doen
Maar ik ben dan ook soms té impulsief...
Gelukkig voor jouquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er niets mee. Ik zit liever van de muziek te genieten en te praten dan dat ik ga dansen. Ik voel me daar niet zo vrij in.
Ook om gezellig te praten en drankje doen ben je van harte welkom hoor (A).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er niets mee. Ik zit liever van de muziek te genieten en te praten dan dat ik ga dansen. Ik voel me daar niet zo vrij in.
Nou ik zou zeggen vraag het em... hij heeft een rijbewijs zei iequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik ben daar ook niet zo moeilijk in hoorAls hij deze kant op wil komen is dat natuurlijk prima
weet alleen niet of vandaag de beste dag is ivm moeheid van mij
Volgende week enschede heb ik ook niet zo'n moeite mee hoor (A)...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ik ben daar ook niet zo moeilijk in hoorAls hij deze kant op wil komen is dat natuurlijk prima
Na je werk even 2 uurtje slapen, daarna kun je er weer tegenaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ga je nu ineens iedereen uitnodigen.. owja tis geen date.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:43 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Ook om gezellig te praten en drankje doen ben je van harte welkom hoor (A).
En als je mij ziet dansen ga je er vanzelf in mee...of ben ik nou iets te amikaal
Gewoon belgisch neukenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Fijn dat ik welkom ben maar nee, heb ik geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:43 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Ook om gezellig te praten en drankje doen ben je van harte welkom hoor (A).
En als je mij ziet dansen ga je er vanzelf in mee...of ben ik nou iets te amikaal
haha // Ik hou van gezelligheidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow ga je nu ineens iedereen uitnodigen.. owja tis geen date.
Wie komt er nog meer?gezellig
![]()
haha
Gelukkig is Enschede precies naast mijn deur.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
haha
Anders had je ook wel toen met mij gedanstquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat ik welkom ben maar nee, heb ik geen behoefte aan.
En ik ga al helemaal niet mee dansen want dat doe ik bij niemand, denk niet dat jij daar extra bijzonder in bent.
zou graag willen, maar heb geen vervoer.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
![]()
haha
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gelukkig is Enschede precies naast mijn deur.
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
van waar moet je komen dan ??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
zou graag willen, maar heb geen vervoer.
lekker actief dus weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders had je ook wel toen met mij gedanst![]()
k zie het jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef mvamerongen007 het volgende:
haha // Ik hou van gezelligheid.
En inderdaad het is geen 1-op-1 date ,anders deed ik dat natuurlijk niet ,..dan had ik namelijk alleen maar tijd voor jou (A).
Jammer, maar gezellig kletsen kunnen we hier ook natuurlijk ,daar hebben we geen kroeg /muziek bij nodigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Fijn dat ik welkom ben maar nee, heb ik geen behoefte aan.
En ik ga al helemaal niet mee dansen want dat doe ik bij niemand, denk niet dat jij daar extra bijzonder in bent.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Jammer, maar gezellig kletsen kunnen we hier ook natuurlijk ,daar hebben we geen kroeg /muziek bij nodig...
So enjoy talking to me..
I sure do enjoy forum-posting hier.
Eerste keer hier .. maar voel me gelijk zo vrij als een vogeltjequote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
k zie het ja
Je bent net binnen (of was je hier wel eens vaker geweest?) En je nodigt gelijk iedereen uit
Binnenkort effe datum prikken voor die filmsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja sorry!Zou wel tof zijn als we indd. maar stukkie van elkaar vandaan zouden wonen.
den bosch is nog gezelliger dan utrechtquote:
Is je F5 knop ook al versleten?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef Q. het volgende:
De rotatie-snelheid van de singles ligt hier best hoog eigenlijk.
Maar ik heb niemand om gezellig mee te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
den bosch is nog gezelliger dan utrechthaha ken je beter daar blijven
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef mvamerongen007 het volgende:
Eerste keer hier .. maar voel me gelijk zo vrij als een vogeltje...
Ja, als we nog eens tijd hebben om tijd te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Binnenkort effe datum prikken voor die films
Rotatiesnelheid?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef Q. het volgende:
hey jij ook NOG hier of ALWEER hierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef Q. het volgende:
Moet ie dat nou nóg een keer uitleggen?quote:
rotatiesnelheidquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is je F5 knop ook al versleten?
[..]
Maar ik heb niemand om gezellig mee te zijn![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Moet ie dat nou nóg een keer uitleggen?
Ahja, bedankt. Maar er vallen ook mensen af. Tis een beetje mengelmoesje geworden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
rotatiesnelheidVaak nieuwe singles hier
Q. is weer single, ging niet, uitgemaakt, verder geen details.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaikke wil graag alles weten... ben heeeeel nieuwsgierig
hihi
O zo bedoelt ie dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
rotatiesnelheidVaak nieuwe singles hier
ohw dan las ik t verkeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q. is weer single, ging niet, uitgemaakt, verder geen details.
aah dus WEER hier voor Qquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Q. is weer single, ging niet, uitgemaakt, verder geen details.
Is utrecht ook omgeving Den Boschquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
O zo bedoelt ie dat.
En zijn er hier nog singles uit Den bosch en omgeving?
Voorkeur gaat uit naar vrouwelijke singles!
Kennelijk heb ik dat gemist. Maar het is nu duidelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
utrecht = centraal dus overal omgeving vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is utrecht ook omgeving Den Bosch![]()
Sow jaa hier is een singlevrouwelijk ook nog
Utrecht is ook omgeving Den Bosch, half uurtje uit elkaar volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is utrecht ook omgeving Den Bosch![]()
Sow jaa hier is een singlevrouwelijk ook nog
Joeehoeeee..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
utrecht = centraal dus overal omgeving van
Ik blijf bezig!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee. Maar nu wel dusquote:
Heuj, Maarssen, daar was ik pas nog.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Joeehoeeee..![]()
![]()
hier een centrale single
![]()
![]()
Ik ook net weer single, heerlijk !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kennelijk heb ik dat gemist. Maar het is nu duidelijk
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Joeehoeeee..![]()
![]()
hier een centrale single
![]()
![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee. Maar nu wel dus
Welkom terug Q
Ja klopt zo ver ligt dat niet van elkaar af hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Utrecht is ook omgeving Den Bosch, half uurtje uit elkaar volgens mij.
ik ben weer een zuiderlingquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Joeehoeeee..![]()
![]()
hier een centrale single
![]()
![]()
Ik heb het al uitgelegdquote:
wat waren we daar aan het doen dan??quote:
Hey ik ookquote:
quote:
Een heel fout feest afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wat waren we daar aan het doen dan??
geeft niet,quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa sorry ben een beetje melig vandaag hoor haha komt vast door het mooie weer![]()
Afgelopen zaterdag?? organza zekersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Een heel fout feest afgelopen zaterdag..
Kijk, dat wil ik horen lezen! Is het nou zo moeilijk mensen?quote:
En wat kom jij hier doen dan marco???quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
En ik kom er elke week wel 2x (A).
Kleine wereld
Je bent goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kijk, dat wil ik horen lezen! Is het nou zo moeilijk mensen?
Daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
geeft niet,![]()
Het is inderdaad ongelofelijk lekker weer.
En vanaf 22 april heb ik zelf weer vervoer, dan kom ik naar Utrecht én naar Enschede in de zon!
Neuh, eitje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Op winkelcentrum bisonspoor wandelenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En wat kom jij hier doen dan marco???
Is goed, en dan halen we gelijk nog meer singles opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar hou ik je aangaan we gezellie terasje doen
jahquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooo goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bijna nog een half uurtje. ... pfeww lange dag gehad ..quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Op winkelcentrum bisonspoor wandelen.
Shoppen, en dan voornamelijk bij dat ene winkeltje op de hoek tegenover de roltrappen (kleding...uhmmz :$ forgot the name of it )...
quote:
haha jaaa goed plan moeten we xtje plannenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is goed, en dan halen we gelijk nog meer singles op
We overleven het welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:02 schreef mvamerongen007 het volgende:
[..]
Bijna nog een half uurtje. ... pfeww lange dag gehad ..![]()
Ben wel toe aan weekend!
Is goed, dan halen we cuegirllie ook nog op!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha jaaa goed plan moeten we xtje plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |