Jaa zal zo wel ff leuke opmerking maken naar em.. ff kijken hoe ie reageerd hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er ook op in moeten gaan
"Dus tijd voor een vervolg date eerdaags"
Ik heb je een voorstel gedaanquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
je zou in OP namen van users kunnen noteren of ze nu wel of niet single zijn
word steeds lastiger tegenwoordig hier
nee dat is niet leuk. dat is deel van het spel, achterhalen wie wel en niet single isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:16 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
je zou in OP namen van users kunnen noteren of ze nu wel of niet single zijn
word steeds lastiger tegenwoordig hier
Ja, maar ik weet niet meer op welke dag dat is!quote:
openingspost ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele stomme vraag... maaree wat is een OP
Sorry nieuw he
Openings Postquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hele stomme vraag... maaree wat is een OP
Sorry nieuw he
Owquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet meer op welke dag dat is!
Ohw en dat is dan wat bovenin komt te staan zekers ??quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw en dat is dan wat bovenin komt te staan zekers ??
Zondag zou dan het beste zijn....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OwVolgende week zaterdag of zondag, of vrijdagavond whatever
quote:
Maakt mij niet uit, maar daar gaan we het nog wel over hebben, goed?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zondag zou dan het beste zijn....
Of zaterdagavond?
ja die eerste post (die ik dus gemaakt heb) met die standaard tekst erin.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw en dat is dan wat bovenin komt te staan zekers ??
Eerst post in een topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa sorry blond he... ken er ook nix aan doen hoor
ksst jij ga je autistische collega's lastigvallen ipv je met mij te bemoeien!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja die eerste post (die ik dus gemaakt heb) met die standaard tekst erin.
en voor de duidelijkheid: TT is de topic titel (daar heb ik ook lang op gepuzzeld wat dat was)
en het is niet erg dat je dat niet weet, ik weet het ook allemaal pas een maandje of 3
Dat is prima! Komt na het weekend welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, maar daar gaan we het nog wel over hebben, goed?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
ik ben zo verslaafd aan caramelfudge vandaagmmmmm
bijna al hele zak op.ik ga echt zo dichtgroeien
![]()
Die waren toch in de aanbieding bij de AHquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef Murmeli het volgende:
ik ben zo verslaafd aan caramelfudge vandaagmmmmm
bijna al hele zak op.ik ga echt zo dichtgroeien
![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
OP = Openings post (eerste post in een topic, beginende post)
TS = Topic Starter (degene die het topic aanmaakt)
TT = Topic Titel (naam van het topic)
BUMP = Bring Up My Post (aka 'schopje', om een post weer bovenin een forum te krijgen)
Is dat ook weer duidelijk
En wat een héérlijk weer !
Ik ga straks met me vrienden Hein en Ken op het terras zitten
Rokjes en spagetti topjes, kom er maar in !
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
BUMP = Bring Up My Post (aka 'schopje', om een post topic weer bovenin een forum (My active topics) te krijgen)
ik heb ze van de etos bij het schepsnoep. jammiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren toch in de aanbieding bij de AH?
tssss... niet zo he!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ksst jij ga je autistische collega's lastigvallen ipv je met mij te bemoeien!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die waren toch in de aanbieding bij de AH?
je hebt helemaal gelijkquote:
Pff das wel ff rijden nog vanaf utrecht..... dan ben ik vast te laat is alles al opquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ze van de etos bij het schepsnoep. jammie
carooltje kom maar halenik zit nu in den haag...
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff das wel ff rijden nog vanaf utrecht..... dan ben ik vast te laat is alles al op
en een tvp is........??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
+ TVP staat niet in de legenda en alle forum afkortingen.
maar die weet ik ook niet allemaal
Dan gaat dat nie lukkenquote:
terugvindpost ofzo? iig dan kan je je eigen post weer terugvinden in "mijn actieve topics" dus kan je het topic makkelijk terugvindenquote:
Niet allesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
In de lente is het geweldig om single te zijn. Je mag overal naar kijken en alles proberen!
Terug Vind Postquote:
TVP = Terug Vind Post geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
+ TVP staat niet in de legenda en alle forum afkortingen.
maar die weet ik ook niet allemaal
Ik zal een smsje sturenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij de vrouw die dat wel ziet zitten maybe.
[..]Ga jij het vragen?
handig handigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan gaat dat nie lukkenmaar gelukkig moet ik vanaaf toch ff langs appie om wat boodschapjes te halen
Tnx mensen voor de uitlegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
TVP betekent terugvindpost zodat het topic in je my active topics komt, maar het wordt vaak ook in andere bewoordingen gebruikt.
Zo zet ik vaak neer 'Tijd Voor Pils' terwijl ik eigenlijk terugvindpost bedoel.
I know !!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
handig handigeet smakelijk alvast, 1 waarschuwing, ze gaan allemaal op als je begint
als niet single is het ook best leuk. je mag overal naar kijken en je hebt altijd iets om aan te zittenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:28 schreef Maanvis het volgende:
In de lente is het geweldig om single te zijn. Je mag overal naar kijken en alles proberen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
"Het is weer lente, alles komt de grond weer uit.
Hoop alleen dat mijn schoonmoeder blijft liggen. "
zeg langharigwerkschuwe kom eens wat van die fudge hier brengen dan!quote:
ik vond em ook goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha oei die is wel grof... maar moest wel glimlachen
als single heb je heul geen schoonmoeder opschepperquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:30 schreef KudFokker het volgende:
"Het is weer lente, alles komt de grond weer uit.
Hoop alleen dat mijn schoonmoeder blijft liggen. "
is op!!! mmmm lekker!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zeg langharigwerkschuwe kom eens wat van die fudge hier brengen dan!
Hahaha daar heeft ie wel een punt idd hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als single heb je heul geen schoonmoeder opschepper
Opschepper?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:
`quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
* kwaakvaak gaat dan maar weer met zijn aaifoon spelen!
It's all about the wordplay !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
haha oh dat kwartje viel bij jou nu pas? Jij bent wel van de snelle zeg... ik mag jou welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha daar heeft ie wel een punt idd haha
Hahaha tsjaaa wat moet ik daar nou op zeggen hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha oh dat kwartje viel bij jou nu pas? Jij bent wel van de snelle zeg... ik mag jou wel
* Murmeli is zelf nogal traag van begrip
Hahaha laat dan wel ff de reactie van die meid weten he haha ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef KudFokker het volgende:
* Gaat straks bij een random lekker ding op het terras, vragend of zij mijn vriendin wil worden *
haha.... ikke ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha tsjaaa wat moet ik daar nou op zeggen he
ikke ben gwn goed![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha.... ikke ook
trage mensen zijn goed
Ohw gezellie en wat gaan jullie doen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef TGT2 het volgende:
TGT2 gaat vanavond met een ontiegelijk lekker chicky stappen!!![]()
Ow yeah
Dat heb je even geregeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef TGT2 het volgende:
TGT2 gaat vanavond met een ontiegelijk lekker chicky stappen!!![]()
Ow yeah
Dansenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw gezellie en wat gaan jullie doen dan?
Jij denkt ook maar aan 1 dingquote:
netjes op tijd!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij is mijn werk bijna af en hoef ik geen enkele collega ergens mee op te zadelen.. Erg fijn.
Adi0s, tot over een paar dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
Nou ik ga mijn trein richting terras / bier / weekend pakken
Ik spreek jullie vanavond wel even
Laat wel weten wat die random chick gaat zeggen
Je hoefde het niet zelf te regelen, doe je goedquote:
Oja Nouk, veel plezier op vakantie !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Adi0s, tot over een paar dagen![]()
Have fun @ terras.
Dat dacht ik!quote:
Ik kom er tenminste voor uitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan 1 ding
Netjes!quote:
Veel plezier in ieder gevalquote:
Haha, ik had er niet van wakker gelegen als je mij was vergeten hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Oja Nouk, veel plezier op vakantie !
Was je bijna vergeten![]()
Als je iets breekt wil ik de eerste zijn die iets op je gips schrijft !
Als je er nu maar wakker van blijft liggen door de gedachte dat ik wél aan je gedacht hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik had er niet van wakker gelegen als je mij was vergeten hoor
It's a deal!
Don't count on itquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je er nu maar wakker van blijft liggen door de gedachte dat ik wél aan je gedacht heb!
Nu ben ik echt weg
Bier en tieten la la la la la
schattigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als je er nu maar wakker van blijft liggen door de gedachte dat ik wél aan je gedacht heb!
Nu ben ik echt weg
Bier en tieten la la la la la
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:47 schreef KudFokker het volgende:
Nou ik ga mijn trein richting terras / bier / weekend pakken
Ik spreek jullie vanavond wel even
Laat wel weten wat die random chick gaat zeggen
Hoi hoiquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:59 schreef student_van_het_leven het volgende:
Zulk lekker weer en dan toch gaan fokken...
zou haast zeggen dat ik pc verslaafd ben
Hoi iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |