Muizen die je met vergif gedood hebt zou ik niet in de natuur gooien, tenzij je er kraaien mee wilt vermoordenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gooi ze dan niet in de container, maar gewoon ergens in de bosjes ofzo.... daar worden ze wel door de natuur opgeruimd.
Doodsoorzaak: Harde klap in de nek.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Muizen die je met vergif gedood hebt zou ik niet in de natuur gooien, tenzij je er kraaien mee wilt vermoorden
Ben je direct van die katten af, ik zeg 2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Doodsoorzaak: Harde klap in de nek.
Maar goed, er ligt ook nog genoeg gif, dus daarom zou ik ze niet in de bosjes gooien. Zeker niet met de hoge concentratie katten in onze buurt. Ook moet ik ze dan uit de val gaan peuteren.
Kachel een keer flink hoog opstoken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je wat ook nog leuk is.. op die doosjes staan dat ze netjes indrogen... nou voor ze dat doen gaan ze eerst mega stinkenWij hadden er een stel die hadden besloten dood te gaan IN de gaskachel... we konden er niet bij en zaten zeker 2 weken in de putlucht..
dus ik hoop voor je dat je ze snel vind, en anders kun je de geur volgen
Je gooit nu de val+muis weg? Lijkt me niet handig, ook al kosten die dingen geen drol.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef Goover het volgende:
Ook moet ik ze dan uit de val gaan peuteren.
Waarom niet handig? Juist handig! 1, 2... weg ermee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:03 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je gooit nu de val+muis weg? Lijkt me niet handig, ook al kosten die dingen geen drol.
Even een paar grote huishoudhandschoenen aan en klaar.
Waarom zou je dat doen? Die dingen kosten 50 cent.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:03 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je gooit nu de val+muis weg? Lijkt me niet handig, ook al kosten die dingen geen drol.
Even een paar grote huishoudhandschoenen aan en klaar.
Nou, eerder ¤1,- a ¤2,-...quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Die dingen kosten 50 cent.
dicht maken is geen oplossing, ze vreten door alles heen.quote:Op zondag 19 april 2009 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb ook nog een beetje last van een muis in huis. Waar kun je kieren nu het best mee dichtmaken? Met staalwol, met purschuim of met iets anders? Er zitten wat kieren achter mijn cv en daar kan ik niet goed bij en kan ik de stalwol niet goed aanduwen met een schroevendraaier.
Ze eten toch niet door beton heen of dat ook?quote:Op zondag 19 april 2009 17:00 schreef Bereboot het volgende:
[..]
dicht maken is geen oplossing, ze vreten door alles heen.
Bij mij werken vallen en korrels niet. In mijn keuken heeft stalwol geholpen, maar bij mijn cv nog niet.quote:Muizevallen zetten en van die korrels strooien en met regelmaat verversen.
Ik zit te denken aan lijmplankjes, maar ik weet niet of ik dat over mijn hart kan verkrijgen, al denk ik uiteindelijk van wel.quote:Zie eerder genoemde tips.
maar denk er niet te luchtig over want als je op die krengen eens googelt, schrik je hoe snel ze vernemigvuldigen en dan ga je snel over tot radicale acties ipv gaten dicht maken.
Bedankt.quote:Succes.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |