Ja, als je pakketje bij 'geleverde artikelen' staat (dus in behandeling is genomen), dan kan je die twee dingen als het goed is ook instellen of je ze tegelijk wilt ontvangen of niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:09 schreef SiTuSavais het volgende:
Hm...Ik heb twee artikelen die niet in mijn volgende pakket komen (want nog niet op voorraad). Ik weet wel dat ik kan kiezen dat ik in ieder geval het eerste pakket 'op tijd' wil hebben, maar kan ik nog ergens instellen dat ik die andere twee samen wil krijgen? Want die twee hebben ook niet dezelfde leverdatum...
vroeger kregen die kinderen die niet goed kunnen lopen van die speciale schoentjes, die lijken zo erg op die bovenstaande, kan ze dan ook echt niet mooi vindenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
Morgen weer bestelling binnen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog 2 topjes in het wit en grijs
Ik weet welke je bedoeld, maar ik had al 3 dezelfde doch iets andere bolero'tjes van de H&M, en heb ze toen niet gehouden.. Volgens mij zijn die allang uit de collectie, maar bolero's zijn nog steeds hip dus kun je vast wel wat vervangends vindenquote:Op maandag 30 maart 2009 21:32 schreef Anne het volgende:
Debsterr,
volgens mij heb jij zo'n bolero-achtig dingetje met 2 knoopjes ook eens gehad van de H&M. Klopt dat?
Ze hadden hem toentertijd in het zwart en bruin paars geloof ik.
Weet jij of ze die nog ergens hebben? Ik heb hem namelijk in het zwart en dat ding blijft mooi en lekker zitten, dus ik wil er nog een!
Momenteel heb ik hetzelfde. heb donderdag besteld, alles was op voorraad, maar als ik kijk op het T&T nummer staat er dit:quote:Op zondag 29 maart 2009 10:26 schreef femaledandy het volgende:
En nu staat er doodleuk zending afgeleverd.
Ik denk dat ik belazerd wordt..
Ben echt zo boos nu! Heeft iemand dit wel eens gehad? En wat kan ik nu doen?
manco staat er bij mij wel vaker, dan is hij volgens mij nog niet gevonden in het sorteercentrum ofzo, duurt een paar dagen en dan is hij er zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Momenteel heb ik hetzelfde. heb donderdag besteld, alles was op voorraad, maar als ik kijk op het T&T nummer staat er dit:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco
begin me een beetje zorgen te maken
ah OK dat stelt me wel weer wat gerustquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
manco staat er bij mij wel vaker, dan is hij volgens mij nog niet gevonden in het sorteercentrum ofzo, duurt een paar dagen en dan is hij er zo
Wat een raar bedrag voor een limiet, voor zover ik weet was mijn limiet direct ¤400 ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:37 schreef CherryLips het volgende:
Mijn bestelling werd uitgesteld, kreeg ik vorige week een maandfactuur, dus ik dacht: dan zal ik die maar gelijk betalen, misschien sturen ze dan de rest ook op. Nee, bestelling werd weer uitgesteld.
Nu staat er op m'n maandfactuur: limiet krediet maandfactuur is ¤180. De bestelling waar ik op zit te wachten is ¤180,70. Wat gaan ze nu doen, eindeloos de bestelling uitstellen tot ik er iets uitgooi?
Maar als ze dat ook even laten weten ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 07:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat een raar bedrag voor een limiet, voor zover ik weet was mijn limiet direct ¤400 ofzoAls je het bij een kialapunt laat bezorgen kun je de rest direct bijbetalen volgens mij.
is idd misschien handig als ze laten zien wat dat krediet is, ik moet deze maand betalen en de volgende gaat gewoon lekker op acceptgiro hoor stom gedoe, dan heb je wat in je mandje staan bijvoorbeeld 2 paar schoenen nou dat tikt toch behoorlijk aan, en dan kan je je niet laten gaan in de sale op maandagochtend omdat je er al overheen zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als ze dat ook even laten weten ofzo.
Echt he!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:15 schreef MaLo het volgende:
Met dit mooie weer krijg ik meteen weer zin om te bestellen
Heb voor mijn dochtertje 2 caprileggings, een rokje en 2 t shirtjes besteld.
En voor mezelf een broek en een bloes. Per 1 mei begin ik bij een nieuwe werkgever en daar is een spijkerbroek met shirtje uit den boze, dus ik moet veel shoppen.
dat jasje is zoet!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:45 schreef Enfermera het volgende:
Supervet!![]()
![]()
Net nog even in de sale gekeken en daar stond een shirtje wat ik toch wel erg leuk vond, heb 'm in 2 kleurenEn dat geweldige zomerjasje
![]()
[ afbeelding ]
Echt he.. Ik heb 'm al een hele tijd in mn verlanglijstje staan, en ik vind 'm nog steeds echt ZO leuk. Dus mocht ik 'm van mezelf bestellenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat jasje is zoet!![]()
![]()
na mijn verjaardag ga ik echt een paar x de sale in hoorallemaal zomertopjes scoren
Hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jeej pakketje net binnen. Lag te slapen, en ik denk dat die man al 10 keer had aangebeld, aangezien ik best snel naar beneden rende (ik schrok me dood) en geljk de deur opendeed, maar toen stond hij al bij de buren..Dus ik met mijn slaperige kop achter hem aanrennen. en deze keer houd gelukkig alles
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |