Nope. Ben 26, wordt tussen de 18 en 20 geschat. Heb ook een slank figuurtje maar zou me er gewoon echt niet prettig invoelen!quote:
klinkt heel gek he, maar ik heb er nog weleens 1 om half 9 aan de deur gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef femaledandy het volgende:
Echt frustrerend dit..
Er staat sinds vanochtend op track & trace dat de chauffeur onderweg is maar het is 19.15 en hij/zij is er nog niet... Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?![]()
Hoop dat er niets aan de hand is met mn pakket..
hmm..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
klinkt heel gek he, maar ik heb er nog weleens 1 om half 9 aan de deur gehad![]()
en anders is ie misschien gehinderd..
Ook op zaterdagquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wist niet dat ze ook pakketjes bezorgen in het weekend? Dacht alleen werkdagen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:44 schreef alors het volgende:
Niet bij je buren bezorgd ofzo? Of in je brievenbus gepropt?
zou ik idd doen, je zou bijna denken dat je pakket gestolen is door de postbode , maar kan ook zijn dat hij het pakket heeft gekregen voor de levering van zaterdag maar het niet redde, ze hebben wel neergezet dat ie is afgeleverd maar misschien komt hij morgen pas oid? ik waarschuw je wel alvast, en t is niet om je bang te maken ze hebben daar t IQ van een visstick, ik had een pakket verstuurd naar een meisje met een spaarvarken, track en trace zei dat hij geleverd was, maar ze heeft hem nooit gehadquote:Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef femaledandy het volgende:
H&M gebeld, en ze zeiden dat ik moest wachten tot het einde van de week.
Ben bij de buren langsgeweest.. Nada!
Best vreemd dit en heb wat research gedaan op t net en t ziet er niet positief uit..
Morgenochtend maar TNT bellen..
En hij is ook nooit teruggevonden? Ik had een jas verstuurd, maar die muts had het verkeerde adres doorgegeven (ze was inmiddels verhuisd). Track en trace gaf echter aan dat hi afgegeven was, terwijl er dus niemand meer woonde op dat adres. Bleek dat het pakje, zo'n 3 weken later kwamen ze erachter, nog gewoon op het postkantoor stondquote:Op zondag 29 maart 2009 19:22 schreef Kleintje19 het volgende:
ik had een pakket verstuurd naar een meisje met een spaarvarken, track en trace zei dat hij geleverd was, maar ze heeft hem nooit gehad
Wel waar, heb mijn vorige pakketje om half 6 op zaterdag gehad.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:15 schreef Gerdaatje het volgende:
Nee ze bezorgen geen pakketten en aangetekende brieven op zaterdag!
Zou vorige week kaarten ontvangen voor een concert maar kreeg ze ook pas op maandag.
Jawel hoor. Op zaterdag krijg ik regelmatig gewoon pakketten binnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:15 schreef Gerdaatje het volgende:
Nee ze bezorgen geen pakketten en aangetekende brieven op zaterdag!
Zou vorige week kaarten ontvangen voor een concert maar kreeg ze ook pas op maandag.
Oh dat kan ook ja, dat hebben wij ook een keer gehad. Stond er dat het afgeleverd was terwijl we niet thuis waren, maar er lag geen briefje of wat. Lag het gewoon 2 weken op het postkantoorquote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Bleek dat het pakje, zo'n 3 weken later kwamen ze erachter, nog gewoon op het postkantoor stond
nee nooit gevonden, en tnt hielp niet echtquote:Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En hij is ook nooit teruggevonden? Ik had een jas verstuurd, maar die muts had het verkeerde adres doorgegeven (ze was inmiddels verhuisd). Track en trace gaf echter aan dat hi afgegeven was, terwijl er dus niemand meer woonde op dat adres. Bleek dat het pakje, zo'n 3 weken later kwamen ze erachter, nog gewoon op het postkantoor stond
jep ze bezorgen idd op zaterdag, al zeker dik een jaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wel waar, heb mijn vorige pakketje om half 6 op zaterdag gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |