abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 19:38:36 #251
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_67472870
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 22:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook niet op vakantie ofzo?
Nope. Ben 26, wordt tussen de 18 en 20 geschat. Heb ook een slank figuurtje maar zou me er gewoon echt niet prettig invoelen!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:57:15 #252
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67475709
leuk hoor, de helft mag weer terug

maat s, veels te groot :/

maat s, ook veels te groot

ook maat s en te groot.

maat 36, veels te groot, maar vind het wel een leuke kleur, had hem besteld omdat ik dacht dat 34 te klein zou zijn.. dus misschien dat ik hem nog in 34 haal.

maat 34 en deze hou ik

vind hem raar en hij past niet mooi, veels te groot.

deze blijft ook.

en mijn bikini topjes zijn te klein, maar m'n bikinibroekjes zitten wel goed.
pi_67487949
dat jasje is leuk! gisteren had mn vriendin hem aan ben wel van mening dat hij niet voor de wat stevigere is gemaakt, je moet wel slank ervoor zijn want hij is echt kort hij stond haar ook heel leuk
pi_67500629
Echt frustrerend dit..
Er staat sinds vanochtend op track & trace dat de chauffeur onderweg is maar het is 19.15 en hij/zij is er nog niet... Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
Hoop dat er niets aan de hand is met mn pakket..
pi_67500869
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:17 schreef femaledandy het volgende:
Echt frustrerend dit..
Er staat sinds vanochtend op track & trace dat de chauffeur onderweg is maar het is 19.15 en hij/zij is er nog niet... Heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
Hoop dat er niets aan de hand is met mn pakket..
klinkt heel gek he, maar ik heb er nog weleens 1 om half 9 aan de deur gehad
en anders is ie misschien gehinderd..
pi_67501304
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

klinkt heel gek he, maar ik heb er nog weleens 1 om half 9 aan de deur gehad
en anders is ie misschien gehinderd..
hmm..
omdat het zaterdag is dacht ik dat ze maar tot n uur of vijf bezorgen...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:44:29 #257
123170 alors
zlata1234
pi_67501359
Niet bij je buren bezorgd ofzo? Of in je brievenbus gepropt?
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 19:47:34 #258
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_67501435
Wist niet dat ze ook pakketjes bezorgen in het weekend? Dacht alleen werkdagen
pi_67501936
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wist niet dat ze ook pakketjes bezorgen in het weekend? Dacht alleen werkdagen
Ook op zaterdag
pi_67503117
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 19:44 schreef alors het volgende:
Niet bij je buren bezorgd ofzo? Of in je brievenbus gepropt?

Heb praktisch de hele dag achter de deur gezeten.. Met smart wachtend op mijn jas, bloesje en schoentjes..

Sniff..
pi_67513309
En nu staat er doodleuk zending afgeleverd.
Ik denk dat ik belazerd wordt..
Ben echt zo boos nu! Heeft iemand dit wel eens gehad? En wat kan ik nu doen?
pi_67513648
Even bij je buren kijken, als die het ook niet hebben contact opnemen met H&M.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_67513908
zou idd even naar de buren lopen (al zou je er een briefje van moeten krijgen maar we kennen tnt) en anders even naar hm online en je huisnr checken misschien een tikfout van 23 naar 24 oid?en anders NU h&m bellen en uitleggen zodat ze op de hoogte zijn
pi_67513952
Ik ben trouwens vrijdag naar de h&m geweest voor die schoenen met die touwtjes maar helaas niets te bekennen, wel me creme schoenen IRL gezien op een pop, en ik hou ze want ik vind ze erg schattig
pi_67525530
H&M gebeld, en ze zeiden dat ik moest wachten tot het einde van de week.
Ben bij de buren langsgeweest.. Nada!
Best vreemd dit en heb wat research gedaan op t net en t ziet er niet positief uit..
Morgenochtend maar TNT bellen..
pi_67525653
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:18 schreef femaledandy het volgende:
H&M gebeld, en ze zeiden dat ik moest wachten tot het einde van de week.
Ben bij de buren langsgeweest.. Nada!
Best vreemd dit en heb wat research gedaan op t net en t ziet er niet positief uit..
Morgenochtend maar TNT bellen..
zou ik idd doen, je zou bijna denken dat je pakket gestolen is door de postbode , maar kan ook zijn dat hij het pakket heeft gekregen voor de levering van zaterdag maar het niet redde, ze hebben wel neergezet dat ie is afgeleverd maar misschien komt hij morgen pas oid? ik waarschuw je wel alvast, en t is niet om je bang te maken ze hebben daar t IQ van een visstick, ik had een pakket verstuurd naar een meisje met een spaarvarken, track en trace zei dat hij geleverd was, maar ze heeft hem nooit gehad
pi_67527059
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:22 schreef Kleintje19 het volgende:
ik had een pakket verstuurd naar een meisje met een spaarvarken, track en trace zei dat hij geleverd was, maar ze heeft hem nooit gehad
En hij is ook nooit teruggevonden? Ik had een jas verstuurd, maar die muts had het verkeerde adres doorgegeven (ze was inmiddels verhuisd). Track en trace gaf echter aan dat hi afgegeven was, terwijl er dus niemand meer woonde op dat adres. Bleek dat het pakje, zo'n 3 weken later kwamen ze erachter, nog gewoon op het postkantoor stond
pi_67533098
Nee ze bezorgen geen pakketten en aangetekende brieven op zaterdag!
Zou vorige week kaarten ontvangen voor een concert maar kreeg ze ook pas op maandag.
pi_67533203
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:15 schreef Gerdaatje het volgende:
Zou vorige week kaarten ontvangen voor een concert maar kreeg ze ook pas op maandag.
Wel waar, heb mijn vorige pakketje om half 6 op zaterdag gehad.
pi_67537055
M'n bestelling wordt steeds uitgesteld .
Tap tap tap
pi_67538031
Hm...Ik heb twee artikelen die niet in mijn volgende pakket komen (want nog niet op voorraad). Ik weet wel dat ik kan kiezen dat ik in ieder geval het eerste pakket 'op tijd' wil hebben, maar kan ik nog ergens instellen dat ik die andere twee samen wil krijgen? Want die twee hebben ook niet dezelfde leverdatum...
  maandag 30 maart 2009 @ 10:40:17 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67539982
Van m'n afgelopen levering houd ik alleen een broek.. de rest was te groot (zwarte broek) en te klein(schoenen en BH's), of gewoon niet leuk (de sokken).

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_67540727
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:15 schreef Gerdaatje het volgende:
Jawel hoor. Op zaterdag krijg ik regelmatig gewoon pakketten binnen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_67544226
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]
Bleek dat het pakje, zo'n 3 weken later kwamen ze erachter, nog gewoon op het postkantoor stond
Oh dat kan ook ja, dat hebben wij ook een keer gehad. Stond er dat het afgeleverd was terwijl we niet thuis waren, maar er lag geen briefje of wat. Lag het gewoon 2 weken op het postkantoor
pi_67548498
quote:
Op zondag 29 maart 2009 20:11 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

En hij is ook nooit teruggevonden? Ik had een jas verstuurd, maar die muts had het verkeerde adres doorgegeven (ze was inmiddels verhuisd). Track en trace gaf echter aan dat hi afgegeven was, terwijl er dus niemand meer woonde op dat adres. Bleek dat het pakje, zo'n 3 weken later kwamen ze erachter, nog gewoon op het postkantoor stond
nee nooit gevonden, en tnt hielp niet echt heb ook een klacht ingediend maar nooit wat van gehoord, waardeloos die gasten soms, nu heb ik hier wel een nieuwe bezorger, leuke gozer
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:17 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Wel waar, heb mijn vorige pakketje om half 6 op zaterdag gehad.
jep ze bezorgen idd op zaterdag, al zeker dik een jaar.

Ik kom net in mn email zie ik verandering van bestelling ik dus checken maar zag niets, is begin april half april geworden, nou ik zet wel alles in één pakket want ik krijg begin mei 2 paar schoenen in, doe wel alles samen hoor pff stond ook: helaas te laat: volgende levering half april ik zo euh ik heb het al vanaf half maart klaar staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')