Heb ik een aantal SC's geleden toch al verteld?quote:
oh, heb ik gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik een aantal SC's geleden toch al verteld?
Heb inmiddels een wachtwoord dat ik kan onthouden
uh? Ik had het een maandag dat ik niet meer in kon loggen. Had blijkbaar een oud wachtwoord gevonden en ik kon niets nieuwers meer vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen vertelde je dat je je wachtwoord vergeten was
Zou best kunnen, dat had je niet verteld. No biggy in ieder geval..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uh? Ik had het een maandag dat ik niet meer in kon loggen. Had blijkbaar een oud wachtwoord gevonden en ik kon niets nieuwers meer vinden.
ik weet wel ietsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
Waar hebben we zo'n zin in?
sarcasme all the wayquote:
Ow ok.. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, maar het zal wel..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat had je niet verteld. No biggy in ieder geval..
ligt er niet nog wat fruit?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
Goedzo
Damn het is half 11, we gaan eten om half 1 en ik heb nu alweer honger ondanks dat ik al 2 kiwi's naar binnen gewerkt heb
altijd goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef jna het volgende:
Goedemorgen
Gister zo'n leuk meisje leren kennen
Geef m dan een generaal pardon. Dan stelt hij nog wat voor..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja heb nog twee appels liggen dus denk dat ik er zometeen maar eentje soldaat ga maken..
ik rol 'm niet meteen voor iedereen uit hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
altijd goed
Had je je piemel al laten zien?
Nee, begrijpelijk. Dat ze wel op jou valt en niet alleen op je piemel natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
ik rol 'm niet meteen voor iedereen uit hoor
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef jna het volgende:
Goedemorgen
Gister zo'n leuk meisje leren kennen
Stuur 'm een mailtje dat ie het even moet melden als ie klaar is, dan ben je ingedektquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
Zou nu gesprek met begeleider hebben, maar hij is nog steeds in gesprek
En ik blijf niet heen en weer lopen om te kijken, dus hij komt me maar halen
Vlegelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
Zou nu gesprek met begeleider hebben, maar hij is nog steeds in gesprek
En ik blijf niet heen en weer lopen om te kijken, dus hij komt me maar halen
Speelt ook gruwlijk lekkerquote:
Welneequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
Stuur 'm een mailtje dat ie het even moet melden als ie klaar is, dan ben je ingedekt
Ja, ik blijf het gebouw niet doorlopen, en ga ook niet voor de deur liggenquote:
Slaapzak niet mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
WelneeAfspraak is afspraak hoor
[..]
Ja, ik blijf het gebouw niet doorlopen, en ga ook niet voor de deur liggen
Ga even naar het archiefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
WelneeAfspraak is afspraak hoor
[..]
Ja, ik blijf het gebouw niet doorlopen, en ga ook niet voor de deur liggen
quote:Top 100 van donderdag 19 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 549 Lauriette91
06. 193 Bravebart
09. 175 Psychonikeo
30. 102 Puala
32. 099 jna
40. 091 Daph_
55. 075 motorbloempje
69. 066 Milou__
78. 060 PieterBas
90. 054 Piles
99. 052 Bootje84
op 30..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Puala het volgende:
ik sta tegenwoordig nooit meer in die top 100
jeujquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:24 schreef jna het volgende:
[..]
Net optijd er achter gekomen dat ik nog maar 8 7 posts moet tot de 15.000
Van gisteren?quote:
Ik heb zo het idee dat die nummer 1 positie vaker zo wordt ingevuldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 19 maart 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 549 Lauriette91
06. 193 Bravebart
09. 175 Psychonikeo
30. 102 Puala
32. 099 jna
40. 091 Daph_
55. 075 motorbloempje
69. 066 Milou__
78. 060 PieterBas
90. 054 Piles
99. 052 Bootje84
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
ik ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Puala het volgende:ik sta tegenwoordig nooit meer in die top 100
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben een beetje sloom met reageren geloof ik
geeft nietquote:
Het is niet eens closequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van gisteren?
[..]
Ik heb zo het idee dat die nummer 1 positie vaker zo wordt ingevuld
Jij kent TGT2 niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind Bart ook hoog staan.. en Daph_ wie is TGT2?
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
Mensen allen alvast een ontzettend fijn weekend, ik ga er vandoor naar België
Veel plezierquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef Puala het volgende:
Mensen allen alvast een ontzettend fijn weekend, ik ga er vandoor naar België
Heel makkelijk...met je prestaties op Fok!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:58 schreef Piles het volgende:
Oh, nog even waarom ik blij ben
M'n begeleider was heel positief over wat ik aan het doen ben en al gedaan heb![]()
Oh, en een&
voor Goeroe
Ik weet zeker van nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van gisteren?
[..]
Ik heb zo het idee dat die nummer 1 positie vaker zo wordt ingevuld
Wanneerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15.000
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen!
Loop maar naar de plaatselijke bakker en zeg maar dat ze het op jna z'n rekening kunnen zettenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen!
Mag ik ook naar een andere bakker die hier niet in de buurt zit? Die heeft zulke goddelijke tompoezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:03 schreef jna het volgende:
[..]
Loop maar naar de plaatselijke bakker en zeg maar dat ze het op jna z'n rekening kunnen zetten
Gefelicitaartquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:02 schreef jna het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15.000
![]()
![]()
![]()
![]()
Taart voor iedereen!
welke hardloopbroeken?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
Hardloopbroeken die op de site van de winkel staan, maar bij beide filialen in Nederland niet te krijgen zijn
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mag ik ook naar een andere bakker die hier niet in de buurt zit? Die heeft zulke goddelijke tompoezen
* Daph_ krijgt spontaan trek in een tompoes
Uhm, ik heb niet echt in de gaten wat ik gedaan heb, denk ik. Maar nee is lees niet mee. lezenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lees jij gewoon de hele tijd mee, of is het iets bovennatuurlijks?
Ik ga vanmiddag wel even in de winkel buurten, ik snap gewoon niet dat je het op de site zet en dan zegt dat het niet in de winkel te krijgen isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
welke hardloopbroeken?
Ik heb wat vrienden die in verschillende hardloopwinkels werken.. kan misschien even rondvragen.
Allez tofjes?quote:
bij mij thuis in de buurt zit een bakkerij die echt goddelijke Bosche Bollen heeft (ja in Den Haagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die tompoezen zijn echt lekkerMisschien moet ik binnenkort maar weer iets te vieren hebben
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Uhm, ik heb niet echt in de gaten wat ik gedaan heb, denk ik. Maar nee is lees niet mee. lezenWat dan?
Hij vond BPMN heel mooi, vandaarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:58 schreef Piles het volgende:
Oh, nog even waarom ik blij ben
M'n begeleider was heel positief over wat ik aan het doen ben en al gedaan heb![]()
Oh, en een&
voor Goeroe
BPMNquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Hij vond BPMN heel mooi, vandaar![]()
Traag kutinternet hier
Volgens mij heb ik dat echt nog nooit gegetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
bij mij thuis in de buurt zit een bakkerij die echt goddelijke Bosche Bollen heeft (ja in Den Haag)
Mooi spul hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Alles pretty fucked up nog steeds maar niets dat een ibuprofen niet kan fixen
Ah okeequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:17 schreef PieterBas het volgende:
Kalenji is zeker wel van goede kwaliteit. Ik heb ook een aantal spullen van Kalenji.. hoewel de meeste hardloopspullen in mijn kast toch van Nike, Asics of Adidas zijn...
Bosche Bollenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
bij mij thuis in de buurt zit een bakkerij die echt goddelijke Bosche Bollen heeft (ja in Den Haag)
quote:
quote:
Vaak haal ik mijn spullen van Nike en Asics enz ook gewoon in de uitverkoop en pak ik ook nog 10-20% korting vanwege mijn "wedstrijdlicentie".quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okeeDat scheelt..
Ik wil ook wel aan de nike en asics, maar dat gaat me wel ietsje boven het budgetMisschien dat dat later nog kan, maar eerst even wat standaardspullen hebben. Als dat ook van goede kwaliteit is kan dat in ieder geval geen kwaad
Krijg je daar ook nog korting voor dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vaak haal ik mijn spullen van Nike en Asics enz ook gewoon in de uitverkoop en pak ik ook nog 10-20% korting vanwege mijn "wedstrijdlicentie".
Als ik zo die prijzen zie bij de decathlon... voor Kalenji
Tijdens mijn mbo stage.. moesten de medewerkers die naar het noorden gingen altijd Fries suikerbrood meenemen.quote:
Goedkoopquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Krijg je daar ook nog korting voor dan?Netjes!
Eh, goedkoop? Of juist duur?
n00b hier hoor
Lekker geluidje is dat..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:30 schreef jna het volgende:
Leuk is dat, precies naast een brandweerkazerne zitten die precies voor je raam z'n sirene steeds aandoet...
Ah gunstigquote:
vooral de nieuwe sirene is leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker geluidje is dat..
Stond ooit eens bij een verkeerslicht.. bleek de situatie achter in toch wat ernstiger dan gedacht... ging de sirene aan. Heb 5 minuten niks meer kunnen horen
Whaha, jouwe welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
je kent geen idee. Het is zo goedSaved my life!
Vraag maar hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah gunstig
Heb ook een shirt gezien dat ik wel wil hebben, maar dat is wel een stuk duurder (50 euri)
Thanks voor je "feedback" trouwens, ik heb zo het idee dat ik wel meer hardloopdingen aan jou ga vragen
Ik ga even eten trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:39 schreef PieterBas het volgende:
Kwartfinales Champions LeagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En alweer iddVolgens mij doen ze het erom
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Te laatquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:44 schreef Bravebart het volgende:
LENTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koning hequote:
IEquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik zit gewoon een minuut te wachten hier voor alles geladen is![]()
IE6
Wie is er niet grootgebracht met Rupsje Nooitgenoegquote:
De moeder van Rupsje Nooitgenoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wie is er niet grootgebracht met Rupsje Nooitgenoeg
quote:
Dat sowiesoquote:
Whehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Ze hebben ooit het kantoor leeggehaald, inclusief alle computers, dus m'n collega vond het weer eens tijd worden dat er ingebroken wordt![]()
Het verhaal is inmiddels vertaald in meer dan 50 talen en naar schatting wordt anno 2007 iedere 57 seconden een exemplaar van het boek verkocht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:49 schreef Bravebart het volgende:
Worden de kinders daar tegenwoordig trouwens nog steeds mee groot gebracht?
Damnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het verhaal is inmiddels vertaald in meer dan 50 talen en naar schatting wordt anno 2007 iedere 57 seconden een exemplaar van het boek verkocht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rupsje_Nooitgenoeg
Whehequote:In verschillende culturen heeft het verhaal door de tijd heen tevens verschillende "diepere" gedachten meegekregen. Zo werd het bijvoorbeeld in de DDR gebruikt als anti-kapitalistische propaganda.
http://helencook276.hyves.nl/quote:^_^
I am kinda new here and to Internet at all.
My friend and pople from an agency instructed me to start here: I have difficulties with all this Internet stuff, you know) thanks to my classes, I'm fine with English at least)
So. I'm looking for something more than just friends (still, interesting friends are... interesting))
The profile izs kinda empty for now. But oI got oplenty of pics on my other accout on this site, with more info about me. And may be I will put some here. I humbly hope u'll take a look at them and will tell me something
I am from Russia, but honesdtly I believe that I belong yo the Universe) I'd like to get acquainted with you
Sorry if I am irritating u - it is not my intention. But I will be glad to hear from u!
Ja misschien een keer doen, kan ik gelijk kriekjes kopen om op te drinken in de tuin als het mooi weer isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Misschien dan toch maar eens naar de Decathlon in Belgie gaan.. daar hebben ze volgens mij meer spullen en vestigingen
Ik kan niet posten bij drquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
http://helencook276.hyves.nl/
oja en dat kreeg ik dus in m'n hyves inbox
Care, om te rellen hoeft iemand niet lekker te zijn.quote:
Relnichtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, om te rellen hoeft iemand niet lekker te zijn.
quote:
ik wilde niet rellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Care, om te rellen hoeft iemand niet lekker te zijn.
http://www.bpmn.org/quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:20 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Manager 2 fan gemaakt van BPMN, hij was helemaal enthousiast
Oh ik welquote:
Rare lui die Duitsersquote:
Ja echt hequote:
Gewoon een mooie methode voor procesbeschrijvingquote:
Boeiend op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:29 schreef Daph_ het volgende:
ik mag naar huis![]()
Staat alleen zo aso om om half 2 al weg te gaanEigenlijk mag je pas half 4 weg
Ik moet de hele middag nogquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Boeiend op vrijdagmiddagHet halve bedrijf is hier leeg
Ik ga om 15.00 uur
jij mag helemaal nog niet wegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik nog even een half uurtje blijf en dan lekker naar huis ga.. Ben ik op tijd, kan ik nog even broeken halen en nog even hardlopen of skaten
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:36 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik ga zometeen wel want ik merk dat iedereen al gaat![]()
Met dit weer kan je dat zeker doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:32 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik nog even een half uurtje blijf en dan lekker naar huis ga.. Ben ik op tijd, kan ik nog even broeken halen en nog even hardlopen of skaten
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb al 2 weken van 43 uur hier gehad (moet er 36), dus ik vind wel dat ik 2 uurtjes vrij mag![]()
Ik verwacht wel een dikke vette met dank aan in je afstudeerscriptiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:20 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Manager 2 fan gemaakt van BPMN, hij was helemaal enthousiast
Ga ik ook doenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met dit weer kan je dat zeker doen
Maar dat is niet leuk, en dit welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij gaat toch ook niet in de sloot springen als iedereen het doet?
Zal aan je denken hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een dikke vette met dank aan in je afstudeerscriptie
Ikke begrijp hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag het ook zonder dat die anderen het doen bedoelde ik meer
En een bedankje in het voorwoord? En ik drink whiskey, geen wijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal aan je denken hoorEn het is niet zo dat ik m'n tijd nuttig ga besteden hè. Moet gewoon meer dan een half uur stil zitten
![]()
![]()
[..]
![]()
Flesje wijn kun je krijgen![]()
Komt wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
En een bedankje in het voorwoord? En ik drink whiskey, geen wijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal aan je denken hoorEn het is niet zo dat ik m'n tijd nuttig ga besteden hè. Moet gewoon meer dan een half uur stil zitten
![]()
![]()
Leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
Ik kan via het kantoor meedoen aan de Dam tot Damloop![]()
![]()
Dat is dan een terugkerend thema in deze reeksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik moest aan die reclame denken. *Komt wel goed schatje*
Ik zou niet durvenquote:
Joh, echtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik moest aan die reclame denken. *Komt wel goed schatje*
Daar ben je al bijnaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
Thanks
Ik kom straks nog wel even buurten hoor, kan ik mijn 4.000postsjubileum vieren
Jij ookquote:
Weet ik, alleen het gaat mij hier nu te langzaam om de resterende 17 posts af te wachtenquote:
Is ook altijd heel moeilijk, gegevens overtypenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:12 schreef PieterBas het volgende:
Heb ik weer... hebben ze op mijn contract als woonplaats Den Haag ingevuld. Terwijl mijn woonplaats wel dicht in de buurt van Den Haag ligt en veel lijkt op de deftige naam van deze plaats.
Ik zal het bedrijf zou wel even mailen/bellen.
Gewoon peren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
pff... zal ik nog oop kantoor blijven zitten en de goede werknemer uit blijven hangen of zal ik m gewoon peren...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ben je straks de enige nog die wél aan het werk aanwezig is
Nee hoor, ben ook nog tot 22.30 aan den arbeit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar jij bent The_Dean.. Een klasse apartquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, ben ook nog tot 22.30 aan den arbeit.
Nico is er ook nogquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar jij slalomt toch tussen alle ritmes doorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, ben ook nog tot 22.30 aan den arbeit.
jeeejquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zag dat jij er ook op gereageerd had
Tuurlijk denk ik aan jou
Die lees ik positief..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Of het positief is hangt er vanaf hoe je dieleest
![]()
Fijn deuntje welquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:25 schreef Piles het volgende:
Bell x-1 - Great Defector, leuk nummer
"You're the chocolate at the end of my Cornetto"![]()
Dag Pilesquote:
snel geregeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:04 schreef PieterBas het volgende:
Probleem met de overeenkomst ook opgelost
ff gebeld..quote:
Sesamstraatquote:
Vind deze leukerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sesamstraat![]()
Ik mis de leukste duivengrap...
Zit een duif in de boom.. vlakbij een koe.. Zegt de duif.. roekoe.. zegt de koe.. roeduif
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sesamstraat![]()
Ik mis de leukste duivengrap...
Zit een duif in de boom.. vlakbij een koe.. Zegt de duif.. roekoe.. zegt de koe.. roeduif
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:27 schreef jslavenburg het volgende:
Thuis
Eindelijk is dat 10+ uur durende examen voorbij
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja![]()
Bert en Ernie zijn boven dat niveau verheven
Jaaaa, Bernie und Ertquote:
Whahahaha, ze doen het best wel tofquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:38 schreef PieterBas het volgende:
http://members.home.nl/rombp/freefunstuff/extra/
Met EJ.. toen nog in de morgen met Jeroen Nieuwhuizen
Coke FMquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef jna het volgende:
Ik moest vandaag weer aan EJ denken toen ik een nieuwsbericht las over een roze olifant
Dat waren nog eens tijdenquote:
Ja dit is bijna het MIDNR topicquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden![]()
Eigenlijk zitten we hier met een enorme MIDNR-delegatie
Scheelt niet veelquote:
Gewoon wonder.. dat programma was gewoon het opblijven waardquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Scheelt niet veelQua diehards missen we alleen F1Bas en Qunix
Sufquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben nog nooit in een MIDR-topic geweest
Ojaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon wonder.. dat programma was gewoon het opblijven waard
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik was te onervaren in fok toendertijd
Dudequote:geregistreerd op: dinsdag 24 juni 2003 @ 13:44
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:56 schreef Psychonikeo het volgende:
ik ben nog nooit in een MIDR-topic geweest
Die verloederingquote:
538... WHY?!?!?quote:
Bijna goedquote:
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa was ik vergetenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bijna goed
Midden In De Nacht Rick
Ooitquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa was ik vergeten
Omg we moeten weer 4 musketiers dagje doenOoit :p
Nou echt.. Ik kwam toen bijna niet op fok. Ik was wel geregistreerd, maar toen ik wel actief werd, kwam ik niet verder dan de Stage SCquote:
quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik kwam toen bijna niet op fok. Ik was wel geregistreerd, maar toen ik wel actief werd, kwam ik niet verder dan de Stage SC
Vergeef mij
Ik ga ging pas actief posten in de Stage SC.. Was toen ook al iets van 3 jaar geregistreerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou echt.. Ik kwam toen bijna niet op fok. Ik was wel geregistreerd, maar toen ik wel actief werd, kwam ik niet verder dan de Stage SC
Vergeef mij
[..]
Het is wat met onsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga ging pas actief posten in de Stage SC.. Was toen ook al iets van 3 jaar geregistreerd.
Ik was en ben wel al heel lang actief in de Hattrick topics. Een online voetbalmanager..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetIk ben ook aps echt actief vanaf dat ik ging studeren
Daarvoor zeek ik alleen de mensen op de FP af over spelfouten
En zat ik in de Expeditie Robinson, WIDM en Eindexamen topics
Weheh ik heb ook nog een aantal jaar hattrick gespeeldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik was en ben wel al heel lang actief in de Hattrick topics. Een online voetbalmanager..
Ja, daar lurkte ik vroeger nog wel eensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik was en ben wel al heel lang actief in de Hattrick topics. Een online voetbalmanager..
Dat doe ik dus inmiddels ook al meer dan 5 jaar ofzoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weheh ik heb ook nog een aantal jaar hattrick gespeeld
noquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar lurkte ik vroeger nog wel eens
Das leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat doe ik dus inmiddels ook al meer dan 5 jaar ofzo
Juhquote:
Luctorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ff een tvp'tje en nu naar huis, heb ik dit topic toch nog meegemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |