Heb ik een aantal SC's geleden toch al verteld?quote:
oh, heb ik gemist blijkbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb ik een aantal SC's geleden toch al verteld?
Heb inmiddels een wachtwoord dat ik kan onthouden
uh? Ik had het een maandag dat ik niet meer in kon loggen. Had blijkbaar een oud wachtwoord gevonden en ik kon niets nieuwers meer vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toen vertelde je dat je je wachtwoord vergeten was
Zou best kunnen, dat had je niet verteld. No biggy in ieder geval..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uh? Ik had het een maandag dat ik niet meer in kon loggen. Had blijkbaar een oud wachtwoord gevonden en ik kon niets nieuwers meer vinden.
ik weet wel ietsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:26 schreef Milou__ het volgende:
Waar hebben we zo'n zin in?
sarcasme all the wayquote:
Ow ok.. Ik kan het me in ieder geval niet herinneren, maar het zal wel..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat had je niet verteld. No biggy in ieder geval..
ligt er niet nog wat fruit?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:33 schreef Daph_ het volgende:
Goedzo
Damn het is half 11, we gaan eten om half 1 en ik heb nu alweer honger ondanks dat ik al 2 kiwi's naar binnen gewerkt heb
altijd goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef jna het volgende:
Goedemorgen
Gister zo'n leuk meisje leren kennen
Geef m dan een generaal pardon. Dan stelt hij nog wat voor..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja heb nog twee appels liggen dus denk dat ik er zometeen maar eentje soldaat ga maken..
ik rol 'm niet meteen voor iedereen uit hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
altijd goed
Had je je piemel al laten zien?
Nee, begrijpelijk. Dat ze wel op jou valt en niet alleen op je piemel natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:49 schreef jna het volgende:
[..]
ik rol 'm niet meteen voor iedereen uit hoor
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:34 schreef jna het volgende:
Goedemorgen
Gister zo'n leuk meisje leren kennen
Stuur 'm een mailtje dat ie het even moet melden als ie klaar is, dan ben je ingedektquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
Zou nu gesprek met begeleider hebben, maar hij is nog steeds in gesprek
En ik blijf niet heen en weer lopen om te kijken, dus hij komt me maar halen
Vlegelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:12 schreef Piles het volgende:
Zou nu gesprek met begeleider hebben, maar hij is nog steeds in gesprek
En ik blijf niet heen en weer lopen om te kijken, dus hij komt me maar halen
Speelt ook gruwlijk lekkerquote:
Welneequote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Daph_ het volgende:
Stuur 'm een mailtje dat ie het even moet melden als ie klaar is, dan ben je ingedekt
Ja, ik blijf het gebouw niet doorlopen, en ga ook niet voor de deur liggenquote:
Slaapzak niet mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
WelneeAfspraak is afspraak hoor
[..]
Ja, ik blijf het gebouw niet doorlopen, en ga ook niet voor de deur liggen
Ga even naar het archiefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:19 schreef Piles het volgende:
[..]
WelneeAfspraak is afspraak hoor
[..]
Ja, ik blijf het gebouw niet doorlopen, en ga ook niet voor de deur liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |