Hier, snuit je neus en hou om met jammerenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt, je denkt al net zo simpel als die parkeerwachters, je zou er zo eentje kunnen worden
Als ze dat overal moeten doen komen ze nergens meer aan toe. Wees gewoon een man en accepteer dat je fout zat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:57 schreef Bart het volgende:
Ohja, even verder lopen is echt onmogelijk! Hoe haal ik het in mijn hoofd om zoiets te vragen! Stel je voor, verder lopen en later nog een keer terugkomen
Goed argument, je hebt me er compleet uitgeluld!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hier, snuit je neus en hou om met jammeren
[ afbeelding ]
Komen ze nergens meer aan toe? Gast, wat denk je dat hun werk is? Rondjes lopen en prenten uitdelen. Ik zeg dat ze dan even tien minuten een rondje gaan lopen en prenten uitdelen, en jij zegt vervolgens dat dat niet gaat omdat ze dan niet aan hun werk toekomen? Snap jij überhaupt wel wat ik zeg? En leg mij eens uit hoe ik in godsnaam fout zit als ik wil betalen maar er de kans niet voor krijg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als ze dat overal moeten doen komen ze nergens meer aan toe. Wees gewoon een man en accepteer dat je fout zat.
Zeggen mij dat jij voor parkeerwachter nog zou worden afgekeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt, je denkt al net zo simpel als die parkeerwachters, je zou er zo eentje kunnen worden
Het was geen gok, aangezien ik niet had verwacht dat die lui als aasgieren op mijn auto zouden afspringen, wat een redelijke verwachting was aangezien ik toen nog dacht dat parkeerwachters redelijke mensen waren. Dat beeld heb ik inmiddels wat bijgesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Bart, je nam gewoon het risico daar te parkeren zonder direct geld in de automaat te gooien. Jij bent zelf verantwoordelijk betaalmiddel te hebben als je je auto daar neer zet, dat weet je van te voren. Je nam het risico even 5 minuten daarmee te wachten. Dat was een gok en die ging mis. Dat is JOUW eigen schuld, niet die van de parkeerwachters. Daarover te lopen huilen zegt veel over je.
Die ga ik niet eens inkoppen, te makkelijkquote:Je reacties als deze
[..]
Zeggen mij dat jij voor parkeerwachter nog zou worden afgekeurd.
Nee, dat was wel een gok, jij wéét dat je moet betalen en dat deed je niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Het was geen gok, aangezien ik niet had verwacht dat die lui als aasgieren op mijn auto zouden afspringen, wat een redelijke verwachting was aangezien ik toen nog dacht dat parkeerwachters redelijke mensen waren. Dat beeld heb ik inmiddels wat bijgesteld.
Deed ik niet? Ik kreeg de kans er gewoon niet voor, dat is wel even wat anders dan bewust niet betalen. En wat heeft verwend zijn in godsnaam te maken met de kans niet krijgen om te betalen voor je parkeerplek, dat is wel het vreemdste causale verband dat ik ooit gehoord hebquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat was wel een gok, jij wéét dat je moet betalen en dat deed je niet.
Daarover maar te blijven janken, jeez, wat moet jij een verwend nest zijn
Ben je nu echt zo dom of loop je te trollen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Deed ik niet? Ik kreeg de kans er gewoon niet voor, dat is wel even wat anders dan bewust niet betalen. En wat heeft verwend zijn in godsnaam te maken met de kans niet krijgen om te betalen voor je parkeerplek, dat is wel het vreemdste causale verband dat ik ooit gehoord heb
Dat vraag ik me ook af van jullie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of loop je te trollen?
Sommige mensen hebben gewoon een "regel=regel" mentaliteit en kunnen daar niet buiten denken;l had die zwarte vrouw in de bus gewoon moeten opstaan volgens de regelsquote:
Ach gusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:29 schreef beeer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben gewoon een "regel=regel" mentaliteit en kunnen daar niet buiten denken;l had die zwarte vrouw in de bus gewoon moeten opstaan volgens de regels
Paar posts hierboven staan nog wel wat tissues voor mij, daar mag je er wel een paar van lenenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:28 schreef Frutsel het volgende:
Ik raak aan de diarree van deze discussie
Luther en Ghandi nog en we zijn compleetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Potverdorie zeg, het begon met een grap over taart met laxeermiddelen, maar inmiddels hebben we Neurenberg en Rosa Parks al achter de rug.
Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja iedereen roept natuurlijk "dat het maar 2 minuten was" dat is niet te controleren.
Ik snap prima wat je zegt, je hebt gegokt en verloren, niets meer dan dat. Je nam het risico dat je nog kon wisselen voor ze bij je auto stonden en dat is helaas mislukt. NIets aan te doen, hoe vervelend het ook is. Gewoon betalen dus die boete.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
Komen ze nergens meer aan toe? Gast, wat denk je dat hun werk is? Rondjes lopen en prenten uitdelen. Ik zeg dat ze dan even tien minuten een rondje gaan lopen en prenten uitdelen, en jij zegt vervolgens dat dat niet gaat omdat ze dan niet aan hun werk toekomen? Snap jij überhaupt wel wat ik zeg? En leg mij eens uit hoe ik in godsnaam fout zit als ik wil betalen maar er de kans niet voor krijg.
Geweldig programma natuurlijk. En die 2 waren echt moordwijven, die zouden ze overal moeten hebben. Maar goed, we dwalen nu wel enorm van het onderwerp af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:56 schreef PDOA het volgende:
Een tijd geleden had je zo'n programma over Amsterdamse parkeerwachters op de treurbuis, daar liepen ook van ontzettende zakkenwassers tussen. Vooral die twee vette biggen met zo'n plat Amsterdams accent kon je wel met de blote hand wurgen!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zou uberhaupt niets eten waar ik niet om gevraagd had of wat zomaar uit het niets bezorgd wordt. En dat sarcastische briefje erbij zegt al genoeg natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |