Bij mij wel in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
De tekst op het kaartje bij de vlaai had toch al voor argwaan moeten zorgen.
Nee, ik verwacht van die machtsgeile honden dat ze ff tien minuten wachten met die prent uitschrijven voor het geval dat iemand even snel nog moet wisselenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je dan? Dat iedereen die roept 'aah joh, ik was net 2 minuten binnen om wisselgeld te halen' z'n bon krijgt kwijtgescholden?
Zie bovenstaande.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Tsja iedereen roept natuurlijk "dat het maar 2 minuten was" dat is niet te controleren.
Jij verwacht dat ze naast elke auto 10 minuten gaan staan wachten omdat er misschien nog iemand aankomt die aan het wisselen wasquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht van die machtsgeile honden dat ze ff tien minuten wachten met die prent uitschrijven voor het geval dat iemand even snel nog moet wisselen
Maar schijnbaar is dat ofwel lastig te bedenken, ofwel te veel moeite.
Hmm in sommige steden is het eerder als naar de supermarkt gaan, een briefje van 50 geven en dan horen dat je alleen kunt betalen met een compleet verouderd en nauwelijks gebruikt betaalmiddelquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De stad in gaan, parkeren, en dan stomverbaasd zijn dat je moet betalen met kleingeld. Dat is bijna net zo dom als naar de kassa lopen met je boodschappen, ze op de band zetten en dan als de kassiere het bedrag zegt geheel verrast naar je portomonee te gaan lopen zoeken.
Parkeergeld betaal ik altijd met chipknip, scheelt stukken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
De stad in gaan, parkeren, en dan stomverbaasd zijn dat je moet betalen met kleingeld. Dat is bijna net zo dom als naar de kassa lopen met je boodschappen, ze op de band zetten en dan als de kassiere het bedrag zegt geheel verrast naar je portomonee te gaan lopen zoeken.
Als een parkeermeter geen kleingeld accepteerd maar alleen een chipknip hoef je niet te betalen en een boete wordt kwijtgescholden. De chipknip is namelijk een particulier betaalmiddel en daarmee niet geldig als eis om daar mee te betalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hmm in sommige steden is het eerder als naar de supermarkt gaan, een briefje van 50 geven en dan horen dat je alleen kunt betalen met een compleet verouderd en nauwelijks gebruikt betaalmiddel
Dat is allang voor de Hoge Raad geweest, is goedgekeurdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als een parkeermeter geen kleingeld accepteerd maar alleen een chipknip hoef je niet te betalen en een boete wordt kwijtgescholden. De chipknip is namelijk een particulier betaalmiddel en daarmee niet geldig als eis om daar mee te betalen.
Ergo, de boete dan niet betalen en aanvechten.
Joh, stel je voor dat je wat moeite moet doen voor je werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze naast elke auto 10 minuten gaan staan wachten omdat er misschien nog iemand aankomt die aan het wisselen was
Ze doen hun werk. Dat jij het daar niet mee eens bent is heel wat anders. Het is belachelijk om te denken dat je bij elke auto blijft staan omdat er misschien nog wel eens iemand aan kan komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Joh, stel je voor dat je wat moeite moet doen voor je werk
Als je boodschappen gaat doen bij de AH, neem je vooraf toch ook je portomonnee mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker zwartwit. Ik stond een keer op een grote parkeerplaats, op een plekje wat schijnbaar geen plek was. Alleen waren de klinkers daar wel een andere kleur dan de 'weg' over de parkeerplaats, het leek mij dus een plek. Weg 42 euro. Ook al had ik gewoon betaald. Andere keer, ik parkeer, shit, geen kleingeld. FF snel de AH binnen om te wisselen bij de infobalie. Kom drie minuten later bij auto, kon weer fluiten naar 42 euro. Nou, rot toch lekker op dan met je betalen
Tja... in die tien minuten staat de auto naast jou er ook, waarbij na negen minuten de tijd van die auto verstrijkt, jij net terug bent van het wisselen en die vent naast je helemaal over de zeik gaat omdat "jouw machtsgeile parkeerwachtertjes" stonden te wachten of hij de tijd wel zal halen... D'r is ook altijd wat.. guttegut..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht van die machtsgeile honden dat ze ff tien minuten wachten met die prent uitschrijven voor het geval dat iemand even snel nog moet wisselen
Maar schijnbaar is dat ofwel lastig te bedenken, ofwel te veel moeite.
Inderdaad, met enkel papiergeld op dat moment.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je boodschappen gaat doen bij de AH, neem je vooraf toch ook je portomonnee mee?
Had gekund ja.quote:Als je toch weet dat je gaat parkeren voor de AH, kan je vooraf ook kijken of je wisselgeld heb...
Je kan het ook wel heel ver gaan zoeken hequote:Tja... in die tien minuten staat de auto naast jou er ook, waarbij na negen minuten de tijd van die auto verstrijkt, jij net terug bent van het wisselen en die vent naast je helemaal over de zeik gaat omdat "jouw machtsgeile parkeerwachtertjes" stonden te wachten of hij de tijd wel zal halen... D'r is ook altijd wat.. guttegut..
Yepquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat is allang voor de Hoge Raad geweest, is goedgekeurd
Waar zie je mij zeggen dat ze moeten blijven staan? Ze kunnen ook gewoon even verder lopen en doorgaan met hun werk, en dan een rondje zo maken dat ze een tijdje later weer bij mijn auto staan. Is het nou echt zo moeilijk om een beetje na te denken en een oplossing te verzinnen waar iedereen blij mee is?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze doen hun werk. Dat jij het daar niet mee eens bent is heel wat anders. Het is belachelijk om te denken dat je bij elke auto blijft staan omdat er misschien nog wel eens iemand aan kan komen.
Niet zover als verwachten dat mensen 10 minuten naast je auto gaan staan wachten om te kijken of je misschien nog terugkomt. Daarnaast kan het voorbeeld best voorkomen dus zo vergezocht is het niet.quote:
Eenvoudigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad, met enkel papiergeld op dat moment.
[..]
Had gekund ja.
[..]
Je kan het ook wel heel ver gaan zoeken he
Jij bent de enige die niet blij is volgens mij. Je verwacht dingen die gewoon niet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat ze moeten blijven staan? Ze kunnen ook gewoon even verder lopen en doorgaan met hun werk, en dan een rondje zo maken dat ze een tijdje later weer bij mijn auto staan. Is het nou echt zo moeilijk om een beetje na te denken en een oplossing te verzinnen waar iedereen blij mee is?
Preciesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eenvoudig
Jij nam dat risico en deze keer ging het mis. Als je een beetje vent was zou je daar niet over janken.
Echt, je denkt al net zo simpel als die parkeerwachters, je zou er zo eentje kunnen wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niet zover als verwachten dat mensen 10 minuten naast je auto gaan staan wachten om te kijken of je misschien nog terugkomt. Daarnaast kan het voorbeeld best voorkomen dus zo vergezocht is het niet.
Is geen kwestie van ver zoeken.. denk dat er genoeg mensen over de pis gaan, omdat die vijf minuten na het verstrijken van de tijd op het bonnetje, terugkomen bij hun auto en dan zien dat ze een boete hebben. "Die teringlijers hebben gewoon staan wachten tot de tijd om wasquote:
Misschien wel ja, alleen voor mensen als jij zou ik het al doen. Kleinzielige zeikerds zijn het leukste om te pakken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt, je denkt al net zo simpel als die parkeerwachters, je zou er zo eentje kunnen worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is geen kwestie van ver zoeken.. denk dat er genoeg mensen over de pis gaan, omdat die vijf minuten na het verstrijken van de tijd op het bonnetje, terugkomen bij hun auto en dan zien dat ze een boete hebben. "Die teringlijers hebben gewoon staan wachten tot de tijd om was"
enige waar ik me aan stoor zijn de woekerprijzen bij parkeerautomaten... dat je d'r voor moet betalen, ala... maar op sommige plekken
Risico nemenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eenvoudig
Jij nam dat risico en deze keer ging het mis. Als je een beetje vent was zou je daar niet over janken.
Ohja, even verder lopen is echt onmogelijk! Hoe haal ik het in mijn hoofd om zoiets te vragen! Stel je voor, verder lopen en later nog een keer terugkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jij bent de enige die niet blij is volgens mij. Je verwacht dingen die gewoon niet mogelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |