quote:
vanochtend om 6 uur was 't anders flink koud. Nu schijnt het zonnetje hier ook wel, maar 2 uur geleden vroor het gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:03 schreef Cybey het volgende:
Waar the fuck woon je?! Het is hier prachtig weer!
Belgie telt niet meequote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:06 schreef tisauch het volgende:
Zelfs in Limburg heeft het vannacht gevroren!
Niet normaal meer.
zozo, gebeurd daar ook eens een keer wat. Bel de Limburger!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:06 schreef tisauch het volgende:
Zelfs in Limburg heeft het vannacht gevroren!
Niet normaal meer.
Dat hoeft met een uitkering niet he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:32 schreef genakt het volgende:
hier is het hartstikke lekker weer![]()
6uur de deur uit
Heb je nog steeds die rooie 306?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef MrDrako het volgende:
Ik heb vandaag lekker vrij, werd om 9 uur wakker om de auto even naar de garage te brengen voor de apk,
en ga zo in het zonnetje op de motor een rondje doen
Woohoohoo, de originaliteit straalt ervan af. Waarom verzin je zelf niet iets ipv met een plaatje te komen wat 3 jaar geleden misschien grappig wasquote:
Ben ik te lui voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Woohoohoo, de originaliteit straalt ervan af. Waarom verzin je zelf niet iets ipv met een plaatje te komen wat 3 jaar geleden misschien grappig was.
achja, hij rijd lekker, heeft airco en ziet er netjes uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
Oei, ik heb 206'jes belachelijk gemaakt in een topic wat ik gister of eergister geopend heb.
brrrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef Agiath het volgende:
Het wordt vannacht -5 graden hoorde ik net op de radio
Ik spot al genoeg mensen in T-shirt die de hond uitlaten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:05 schreef Holy_Goat het volgende:
Ja koud! Echter het zonnetje schijnt heerlijk
Dan trek ik een dikke winterjas aan straks als ik naar de kroeg ga.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:47 schreef Agiath het volgende:
Het wordt vannacht -5 graden hoorde ik net op de radio
Ja hier vanmiddag ook, maar vanochtend was het kankerkoud (om even in jouw vocabulaire te blijven).quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:25 schreef Seam het volgende:
In Eindhoven was het anders kankerlekker weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |