neequote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:23 schreef Syb-rund. het volgende:
oh ik dacht dat je nog doorwilde, ik vraag wel ff een slotje=D
ja das ook de eindstandquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:24 schreef eNGine10 het volgende:
ik zie wel mijn 4 nog steeds op de kaart staan
omdat ik ninja editquote:
ik heb 4 ondertussen ook nog aangevallen ergensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja das ook de eindstandu survived
toon je gelijk aanquote:
\hoeft niet syb de sl zag dat ik gelijk had, lees maar terug en je ziet het ookquote:
welke tijd staat je post ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
\hoeft niet syb de sl zag dat ik gelijk had, lees maar terug en je ziet het ook
ik hebeen time frame ontdekt waarin je kan editten zonder als edit genoteerd te worden
hehe het zou zomaar kunnen. Het is wel leuk een leuk spel opzich maar er moet wel een beetje duidelijkheid zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 4 ondertussen ook nog aangevallen ergens_!
gast man ik heb zovaak aangevallen, daarvoor, daarna zonder dat je het zagquote:
zal leuk zijn als er een manier gevonden zou worden om dit daadwerkelijk te bewerkstelligen, slaap lekker overigensquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe het zou zomaar kunnen. Het is wel leuk een leuk spel opzich maar er moet wel een beetje duidelijkheid zijn![]()
Ik ga pitten. Misschien dat we het binnenkort nog een keer kunnen proberen.
later
uhuh deze totale domination van mij was ook meer een statement om duidelijk te maken dat het anders moet qua regelsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe het zou zomaar kunnen. Het is wel leuk een leuk spel opzich maar er moet wel een beetje duidelijkheid zijn![]()
Ik ga pitten. Misschien dat we het binnenkort nog een keer kunnen proberen.
later
na jouw aanval betekent dat het niks is een dictator kan ook zeggen ik val je aan maar zonder macht ben je geen dictatorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast man ik heb zovaak aangevallen, daarvoor, daarna zonder dat je het zag![]()
ik geloof op 1 pagina na jouw aanval nog wel 2x zonder dat je iets merkte
weet ik het man, ik weet wel dat ik wonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
na jouw aanval betekent dat het niks is een dictator kan ook zeggen ik val je aan maar zonder macht ben je geen dictator
ik wonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik het man, ik weet wel dat ik won_!
daarna ben je weer aangevallen thoughquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik won![]()
2:52 claim ik de aanval hebben ingevoerd als je daarvoor een tijd kan vinden waarop je me aanviel geef ik je gelijk maar helaas heb je ongelijk(zoals ik al zei meerdere aanvallen kan niet zonder land
)
Ik heers over europa
DAARNAquote:
vast wel dat ik daarrvoor aanviel, anyway SL zegt ik win dus ik win, nu ga ik slapen cgm tot kscquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
DAARNAdaarom zeg ik ook als je een aanval ervoor kan vinden dan is het goed.
anders heb ik gewonnen
want zonder land kan je niet aanvallen![]()
SL?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
vast wel dat ik daarrvoor aanviel, anyway SL zegt ik win dus ik win, nu ga ik slapen cgm tot ksc
dit zeggen en dan niet met oplossingen komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh deze totale domination van mij was ook meer een statement om duidelijk te maken dat het anders moet qua regels
ja, ik ga eerst lekker slapen, mag het ? daarna ga ik kijken hoe ik truucjes zoals die mij kan uitbannenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit zeggen en dan niet met oplossingen komen
dealquote:Op vrijdag 20 maart 2009 03:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, ik ga eerst lekker slapen, mag het ? daarna ga ik kijken hoe ik truucjes zoals die mij kan uitbannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |