Nathan had nog enig succesquote:
Jij denkt volgens mij dat iedereen een kloon isquote:
Dat denk ik omdat ik hier een hoop meemaakquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij dat iedereen een kloon is
Maar ik loop al even iets langer mee hier op FOK!, alleen niet in dit topic, maar dat komt meer door iets anders!
Anyway kvind het wel gezellig voor de vrije avond
Hij's nu op de leeftijd dat ie later naar bed mag dan opa'squote:
Je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor een ander.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja dilemma, hoewel Ang3l het me afraadt, de blowkids hebben een dakloos vogeltje gevonden, de daklozen opvang is vol, hij is 19 en nu staan ze er mee bij mij voor de deur.
Billenkoek danquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Cahir het volgende:
Alleen 'hoi' smsen is ook zo afgezaagd zeg
En boerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij's nu op de leeftijd dat ie later naar bed mag dan opa's.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nathan had nog enig succes![]()
Mike ken je dit nummer
![]()
![]()
Misschien wordt het watquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor een ander.
En nog meer harde kritiek: je weet dat je er weer verliefd op gaat worden.
WEG ERMEE!!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Cahir het volgende:
En we zitten nota bene op FOK!, 99% kloon 1% active users
Oh je gaat slapen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij's nu op de leeftijd dat ie later naar bed mag dan opa's.
Baggeren en de kasthomo spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]wat moet je nou weer met een kloon? Tot een paar weken geleden dacht ik enkel nog aan de film Bladerunner bij dat woord!
Kom je weer terug?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:37 schreef Cahir het volgende:
Alleen 'hoi' smsen is ook zo afgezaagd zeg
Ik val wel op blonde schooljongens, maargoed. Ik heb een vriend, dus dat gaat niet, of wou je soms een trio?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ang3l valt niet op schooljongens?
Noem je mij opa? Want dan wil ik weten waar je een graf met internetverbinding kan kopenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik val wel op blonde schooljongens, maargoed. Ik heb een vriend, dus dat gaat niet, of wou je soms een trio?
Hij wil er een meisje bij omdat ie zichzelf dan kan voorhouden dat ie meisjes leuker vindt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik val wel op blonde schooljongens, maargoed. Ik heb een vriend, dus dat gaat niet, of wou je soms een trio?
Hoe waren de hertjes en het tennis?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoe waren de mannen en de bosjes?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe waren de hertjes en het tennis?
MisterO heeft sjaaltjes, en als je 2 katten laat vechten klinkt ie net als ene meisje hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wil er een meisje bij omdat ie zichzelf dan kan voorhouden dat ie meisjes leuker vindt.
En waarom zouden we dat moeten bellen?quote:
Zie ik eruit als een schooljongen dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil wel een trio maar niet met 2 andere jongens, regel is een leuk meisje erbij dan!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij wil er een meisje bij omdat ie zichzelf dan kan voorhouden dat ie meisjes leuker vindt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Cahir het volgende:
Omdat je toch niks beters te doen heb?
Hoe ik dat weet? Je post in dit topic.
Hehe, ik heb al een tijdje een ander profielquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Cahir het volgende:
http://www.gay.nl/mistero
Doe eens repareren
Je hebt een baby face, dat weet je heus welquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een schooljongen dan?
I hate youquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
MisterO heeft sjaaltjes, en als je 2 katten laat vechten klinkt ie net als ene meisje hoor
Meisje erbij zodat die het kan filmen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik wil wel een trio maar niet met 2 andere jongens, regel is een leuk meisje erbij dan!
I love you to shawlbrotha!quote:
Doe eensj e profiel pmenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt een baby face, dat weet je heus wel
Ik heb geen hert gespot, ik was alleen maar op zoek naar een eenzame homo met een verrekijkerquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe waren de hertjes en het tennis?
Ben niet heen geweestquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe waren de mannen en de bosjes?
Op C? whahaha, is ze bi? zelfs ik zou op C vallenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef samjustme het volgende:
@Mister0
Ik denk dat ie wel zou vallen op C![]()
Trouwens waarom heb je nog je gay.nl
ER ER EEEEEEEEEERRRR ER ER ERquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Ow, MisterO: V komt toch morgen. Hij heeft vrij kunnen krijgen.
Dat betekent dus dat ie er vanuit gaat dat ie blijft slapen.
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ER ER EEEEEEEEEERRRR ER ER ER
It's a word! USE IT!
Maakt niet uit hoor, ik heb ook een baby face en geen aandacht te kortquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt een baby face, dat weet je heus wel
Vind mensen die zodra ze een relatie hebben meteen hun gay.nl profiel verwijderen meestal een beetje triestig. Dwz dat ze dat alleen maar hadden om te zoeken of scorenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op C? whahaha, is ze bi? zelfs ik zou op C vallen![]()
En waarom ik nog een profiel heb? Gewoon beetje kletsen met iedereen mag toch? Ik doe niemand iets kwaads mee
Weeknie. Ligt er aan hoeveel ik drink.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, laten we gaan double datenquote:jammer dat jullie niet naar zijn stekkie gingen, konden we meeten
Ik zag het opeens voor me. Wij 4 bij elkaar. Nee, dat gaan we niet doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Ligt er aan hoeveel ik drink.
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, laten we gaan double daten
Natuurlijk mag het, denk aan ouwe tijden toen je gay.nl niet wou hebben en ik het nog aan het promoten wasquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Op C? whahaha, is ze bi? zelfs ik zou op C vallen![]()
En waarom ik nog een profiel heb? Gewoon beetje kletsen met iedereen mag toch? Ik doe niemand iets kwaads mee
dat ben jijquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ER ER EEEEEEEEEERRRR ER ER ER
It's a word! USE IT!
hoe vordert het boek?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:55 schreef wonderer het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens zin om hier te posten nu
elke keer als ik die emoticon zie moet ik denken aan STOP, IN THE NAME OF LOVE BEFORE U BREAK MY HEARTquote:
Het wordt te puberig of nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:55 schreef wonderer het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zag het opeens voor me. Wij 4 bij elkaar. Nee, dat gaan we niet doen![]()
Veel plezier met hem
een hoog breezah gehaltequote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb twee hokjes nodig, anders pas ik niet.
Mja ik ga d'r ook gewoon van slapen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:55 schreef wonderer het volgende:
Ach hyper vrolijk doen, daar is niks mis meequote:
Niks. Lama.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Laatst bij GS nieuwe huppelkut 'EN JAA WE HEBBEN ALLEMAAL BREEZERS'
ik zo ':')'
En het gewichtsgemiddelde normaal houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, Ang3l, je moet blijven om het niveau hoog te houden!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach hyper vrolijk doen, daar is niks mis mee
Nee, ik moet slapen anders heb ik te vel NIVEA om hoog te houdenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, Ang3l, je moet blijven om het niveau hoog te houden!
Jij bent altijd depressiefquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wat gaan we ineens snel.
Ik ben depressief, heb (weer) pride en prejudice gekeken.
I ain;t gonna spill nothin'. Nothin', y'hear me!?quote:
Zolang ik mijn buik inhoud is Ang3l genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
En het gewichtsgemiddelde normaal houden.
Of hebben we daar zakje voor nodig?
Wie is Zakje? Xie dat nou voor de 100ste keer voorbij komen..quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
En het gewichtsgemiddelde normaal houden.
Of hebben we daar zakje voor nodig?
Al slaap je 100 jaar, tegen ouderdom kunnen geen schoonheidsslaapjes op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik moet slapen anders heb ik te vel NIVEA om hoog te houden
Beautysleeps darling, I'm a model nowadays!![]()
quote:
Bicha. moet ik V soms weer van je wegstelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I ain;t gonna spill nothin'. Nothin', y'hear me!?
Zeg ik ben 30+!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ik mijn buik inhoud is Ang3l genoeg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wat gaan we ineens snel.
Ik ben depressief, heb (weer) pride en prejudice gekeken.
Sgoed hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bicha. moet ik V soms weer van je wegstelen?
Gozer met anorexia.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wie is Zakje? Xie dat nou voor de 100ste keer voorbij komen..
ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan niet eens voor jezelf zorgen, laat staan voor een ander.
En nog meer harde kritiek: je weet dat je er weer verliefd op gaat worden.
WEG ERMEE!!
Zouden ze een "rijper model" hebben verzocht?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al slaap je 100 jaar, tegen ouderdom kunnen geen schoonheidsslaapjes op.
WEG ERMEE!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet over mijn hart verkrijgen
O, ik dacht dat de aandoening van hem Aandachtstekorxia heette?quote:
Shit, vergeten. Nou dan is er niets aan de handquote:
Met van die stoffige beige wollen vesten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze een "rijper model" hebben verzocht?
Heef Esprit ook een ouwe mannen lijn?
WEG ERMEE. Zucht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je weet zelf dat ie niets voor me is!!!quote:
quote:
Op straat schoppen die zwerverquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dan breng je hem toch ergens heen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
je kan zo'n jongen toch niet op straat lateb slapen, het is -3
Tis de nieuwe lentecollectie die we moeten showenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met van die stoffige beige wollen vesten.
Ehm, zou je aan Paul moeten vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef MisterO het volgende:
Wat was Zakje's voornaam. Ik heb met een jongen gedate dat op Zakje leek
-3? Overdrijf niet1quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
En toch geef je hem hoop en spreek je met hem af.... SLET ALERTquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet zelf dat ie niets voor me is!!!
Niet jouw probleem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef MisterO het volgende:
Wat was Zakje's voornaam. Ik heb met een jongen gedate dat op Zakje leek
Leger des Heilsquote:
HIj wilt gewoon seks met je, binnenlaten die zooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ow... het wordt zaterdag wel -3quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
-3? Overdrijf niet1
Het vriest helemaal niet!
WEG ERMEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
HIj wilt gewoon seks met je, binnenlaten die zooi.
eigenlijk is dat ook wel cruquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Op straat schoppen die zwerver
Bitch please!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
En toch geef je hem hoop en spreek je met hem af.... SLET ALERT
Volgens mij niet.quote:
Gewoon verstand op nul en blik op oneindig, dan red je het wel.quote:
Ja, maar december wordt het pas over een aantal maanden.quote:
John dacht ikquote:
is het een verschrikking?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul en blik op oneindig, dan red je het wel.
Hij's vast jong en blond en zielig.quote:
MOest jij niet slapen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar december wordt het pas over een aantal maanden.
Heb je de maanden nog niet op school gehad? Aap Noot Mies December.
Oh ja die heb jij gezien natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
John dacht ikJoost is mannelijker
Geen idee hoe Cahir eruit ziet, als je Sam mag geloven niet bijzonder slecht. Maar goed, persoonlijkheid maakt meer stuk dan je lief is.quote:
Jap john was het!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
John dacht ikJoost is mannelijker
Hallo, hij vond mij wel écht leukquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bitch please!
Alsof V zo heilig is
"Je spookt door mijn hoofd" was 't?
En dat tegen jou, Rik en mij?
Ik ben ook jong en zielig, maar ho maar dat iemand mij een huis aanbiedtquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's vast jong en blond en zielig.
Perfec match voor TMM
WEG ERMEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja dat vond ie Rik ookquote:
Doorsnee puber? Palace slut?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee hoe Cahir eruit ziet, als je Sam mag geloven niet bijzonder slecht. Maar goed, persoonlijkheid maakt meer stuk dan je lief is.
Komt omdat je in geen enkele kamer past.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook jong en zielig, maar ho maar dat iemand mij een huis aanbiedt.
Enig wat gelijkenis hebben ze met elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ja die heb jij gezien natuurlijkHij lijkt erop vind je niet?
Dat kan niet, kan me niet voorstellen dat sam boeken leest...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:11 schreef Cahir het volgende:
Btw tegenwoordig lijkt iedereen op jou sam, zou zweren dat ik je op het plein voor de bibliotheek zag onlangs
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Enig wat gelijkenis hebben ze met elkaar.
\
Trouwens laatste keer in Stravond een beetje genant opeens 4 mensen van vroeger kuch kuch allemaal binnen zien wandelen
de bibliotheek zit pal naast allerlei scholen + centrum/stadquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat kan niet, kan me niet voorstellen dat sam boeken leest...
Nou, toen ik 17 was boodt ie me ook niks aan hoorquote:
Ik was daar in de buurt niet zo lang geleden, bij de witte toch ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:11 schreef Cahir het volgende:
Btw tegenwoordig lijkt iedereen op jou sam, zou zweren dat ik je op het plein voor de bibliotheek zag onlangs
Je bent 20?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, toen ik 17 was boodt ie me ook niks aan hoor.
Centrale ja, ben er meestal op de 6e verdieping te vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik was daar in de buurt niet zo lang geleden, bij de witte toch ?
Eindhoven representquote:
wie is dat?quote:
Hier, waar anders?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:03 schreef MisterO het volgende:
Waar is Stuart Alan Jones gebleven eniweeeee
Wie isquote:
Als je iemand haastig ziet wegrennen naar de lift, thats mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:17 schreef MisterO het volgende:
Sam, volgende keer gaan we Cahir opzoeken op de 6e verdieping
Is dat je bfquote:
Nijmegen avondvierdaagsequote:
Ik was het niet. En Ang3l ook niet. We hebben bel-fobie.quote:
Grote mond op FOK, maar in het echt een wegrennend jochie. Ik heb je wel door.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je iemand haastig ziet wegrennen naar de lift, thats me
Ik wist het. Je bent lesbies.quote:
lekker scharenquote:
Ik ben 32.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
LGE is 40, no way dat hij zoiets krijgt
Dus die heb je mee naar huis genomenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op mijn werk vroeg gisteren een stagair of ik ook stage liep..
Ik was het ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was het niet. En Ang3l ook niet. We hebben bel-fobie.
Voulez-vous coucher avec moi ce soir?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben 32.. En zo oud zie ik er niet uit.
.
Op mijn werk vroeg gisteren een stagair of ik ook stage liep..
Nee, ik vind die wijven te gemaakt.quote:
neuken zul je, voor het eerst van je levenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik morgen niet meer wakker wordt weten jullie waarom
Die zwerverjongen heeft je vermoord en je identiteit overgenomen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb je em toch in huis gehaald?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Slapen. meer doe jij volgens mij niet, burgelijk manneke.quote:
En je dan afvragen waarom je een 3.4 staatquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Slapen. meer doe jij volgens mij niet, burgelijk manneke.
Ik ben slapen, morgen naar uitzendbureau's in Amsterdam, daarna naar Tilburgen vervolgens op stap in Breda
Trusten mensen
Nee, vertel!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
Waarom heb je eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijk fotoboek?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
LGE is 40, no way dat hij zoiets krijgt
Als ik niet zou weten dat mijn ex-klasgenoot littekens op zijn buik had, zou ik zeggen dat hij het wasquote:
een kloon?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijk fotoboek?.
staar? en dan blind op straat gooienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan is ie vermoord door de zwerver van wie iedereen hier zei dat ie op staar moest schoppen
Right back at you.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk nog steeds geen fatsoenlijk fotoboek?.
Over burgerman gesproken...dat gaat al slapenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Slapen. meer doe jij volgens mij niet, burgelijk manneke.
Ik ben slapen, morgen naar uitzendbureau's in Amsterdam, daarna naar Tilburgen vervolgens op stap in Breda
Trusten mensen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
staar? en dan blind op straat gooien
Ik doe mijn uiterste best om het hier fatsoenlijk te houden, maar het mag niet baten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:32 schreef Peter het volgende:
Wat een stelletje nichten is het hier toch ook he
handtasjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:32 schreef Peter het volgende:
Wat een stelletje nichten is het hier toch ook he
Ik had een vier als eindcijfer voor Frans, toen heb ik het laten vallen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom je een 3.4 staat.
Ik heb het uiteindelijk met een 5 afgeslotenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had een vier als eindcijfer voor Frans, toen heb ik het laten vallen.. Vooral die luistertoetsen waren vreselijk.
legouvernementnaugmenterapasnonpluslesmicetneremettraencauseniledispositifdesheuressupplémentairesdéfiscalisées *beeeeeeep*
En dan moet je kiezen uit vier onbegrijpelijke Franse zinnetjes..
tuurlijk wel, zeg iets doordachtsquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees dat er geen redden meer aan is.
Ja daar heb ik toch nu niks aanquote:
Daar zitten heul geen hersens in.quote:
hij is niet lelijk, maar geloof me daar ben ik niet mee bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je em toch in huis gehaald?
is ie lekker?
Ja dusquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, toen was je pas 13 of 14 jaar oud..
wat is zijn zielige verhaal? Hij is het huis uitgeschopt ofzo?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij is niet lelijk, maar geloof me daar ben ik niet mee bezig
Voor dat soort foto's kijk je maar op Dudesnude, viespeuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ben nu benieuwd, met al je grote praatjes en mijn grote verwachtingen.
quote:
Il est dormi.quote:
Bah naakte mannenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Voor dat soort foto's kijk je maar op Dudesnude, viespeuk..
nee lekkerquote:
quote:
Algemene zin, daarvoor ga je maar naar een darkroom.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik bedoelde in algemene zin..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Algemene zin, daarvoor ga je maar naar een darkroom.
maar kan je hem niet naar huis brengen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
hij was op vakantie in spanje
daar is hij beroofd van alles
uit eindelijk zwart terug gereden naar nederland
hij heeft alleen een dekentje en de kleren die hij aan heeft
En zn ouders zijn dood? willem hem niet? zn huis is ook gestolen toen hij op vakantie was?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je bent niet zo vroom?
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Brandend zand en 'n verloren landquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik weet vrij zeker dat ik een uitzondering ben dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iederéén staat op Dudesnude tegenwoordig, lijkt het wel..
.
.
Brings back the memoties van een hele foute karaoke-avond. Wat eigenlijk dubbelop is.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:46 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Brandend zand en 'n verloren land
En 'n leven vol gevaar
Brandend zand berooft je bijna van 't verstand
En dat alles komt door ...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik een uitzondering ben dan.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:46 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
En 'n leven vol gevaar
en ze staan daar allemaal naakt?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:49 schreef Desmonkey het volgende:
kheb zo'n nep-account daar, maar ik loer liever
hij leeft in onmin met zijn oudersquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar kan je hem niet naar huis brengen?
Ik zou wel al je geld wegstoppen
en wat zijn zijn plannen? waar wilt ie naar toe?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hij leeft in onmin met zijn ouders
Gaan we op de indo-tour?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:46 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
En 'n leven vol gevaar
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ik ga slapen, mijn reacties zijn echt niet wat ze horen te zijn...
Veel gaan echt all the way, inclusief rek en strek-filmpjesquote:
Dat respectloze van hem strijkt me enorm tegen de haren in.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
maar waarom is ie verschrikkelijk?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Veel gaan echt all the way, inclusief rek en strek-filmpjes
Val me wel op dat veel van die zogenaamde gymjocks bottom zijn. Niet dat dat een probleem is, maar het valt op.
De helft is dan waarschijnlijk ool fakequote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Val me wel op dat veel van die zogenaamde gymjocks bottom zijn. Niet dat dat een probleem is, maar het valt op.
o dus toch. ik kreeg ook een rare vibe van hem.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat respectloze van hem strijkt me enorm tegen de haren in.
Ik zou best een filmpje willen zien waar zo'n enorme harige stoere muscle vent door een iel twinkje keihard wordt doorgepaaldquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:52 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zit er een verdienmodel in? Dat 'amateurs' kunnen verdienen als mensen filmpjes willen kopen/zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De helft iw dan waarschijnlijk ool fake
Is idd ook zoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De helft iw dan waarschijnlijk ool fake
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou best een filmpje willen zien waar zo'n enorme harige stoere muscle vent door een iel twinkje keihard wordt doorgepaald
Tsja tis net als 'de samenwerking' tussen FOK! en Geenstijlquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Zit er een verdienmodel in? Dat 'amateurs' kunnen verdienen als mensen filmpjes willen kopen/zien?
Dan is het grotendeels fake lijkt me..
waarom shampoo uit amerika?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
lol anders bestel ik even een shampoo in amerika, betaal via paypal, maar kon het totaal bedrag nergens zien, maar shipping zou $15 moeten zijn... kreeg ik na de submit van de payment te zien dat ik zojuist $100 verzendkosten heb betaald.. gelijk maar even een email gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, hoop dat ze niet moeilijk gaan doen
ik ben danny niet hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:57 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Tsja tis net als 'de samenwerking' tussen FOK! en Geenstijl
omdat ze die ik wil niet hier hebbenquote:
Wat is dat voor bijzondere shampoo??quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
lol anders bestel ik even een shampoo in amerika, betaal via paypal, maar kon het totaal bedrag nergens zien, maar shipping zou $15 moeten zijn... kreeg ik na de submit van de payment te zien dat ik zojuist $100 verzendkosten heb betaald.. gelijk maar even een email gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, hoop dat ze niet moeilijk gaan doen
Ja dat maakt nou ff niets uit!!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is dat voor bijzondere shampoo??
Misschien kun je KAA vragen of ze het voor je willen doorsturenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
omdat ze die ik wil niet hier hebben
maar beter: waarom $100 verzendkosten?!
beetje jammer dit
Wie is KAA? En ik heb al betaald, ik wil mn geld terugquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien kun je KAA vragen of ze het voor je willen doorsturen
Speciale blonde krullen shampoo? Kun je het in Amerika ook gewoon in de winkel kopen? dan wil ik wel even voor je kijken eventueel, als je er nog een maandje op kan wachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja dat maakt nou ff niets uit!!!!
Uhu, daar word een arme student niet blij van!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:01 schreef Desmonkey het volgende:
$100 verzendkosten voor shampoo .. tering
Je bestelt een shampoo uit de VS voor 100 dollar? Niks hetero, niks bi-curious, je bent gewoon kei hard ultra gay.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het buitenlandforum. Maar het grapjei s niet meer leuk nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wie is KAA? En ik heb al betaald, ik wil mn geld terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |