Ernstige zaak als ze dan ook alle 4 de halve finale halen...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:38 schreef rubbereend het volgende:
zou wat zijn als de 4 Engelse clubs elkaar ontlopen
Ik hoop het niet, maar het lijkt of spelen de goden er mee...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
ik weet niet zeker wie er in de kwartfinale uitrolt, maar 1 halve finale is sowieso Chelsea-Liverpool. Sommige dingen staan vast in het universum: dood, belasting, verjaardagen en ongewenste halve finales in de Champions League tegen Liverpool.
Maar daarentegen is het wel spannend wie als kwartfinalist eruit komt. Ik hoop op Villarreal, simpelweg omdat Chelsea die als enige nog niet gehad heeft. En anders ben ik tevreden met elke andere niet-Engelse ploeg. Het blijft wel een Europa Cup, geen FA Cup.
quote:
Volgens mij houden ze het tempo er wel in deze fase.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
eerst veel gepraat neem ik aan...
Je zat er dicht bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:37 schreef mcyodogg het volgende:
Sommige dingen staan vast in het universum: dood, belasting, verjaardagen en ongewenste halve finales in de Champions League tegen Liverpool.
2004/2005: Chelsea Liverpool halve finalequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:12 schreef BraveDribbel het volgende:
Hoe vaak hebben Liverpool en Chelsea de laatste paar CL seizoenen wel niet tegen elkaar gespeeld?
Lijkt wel elk jaar te gebeuren ongeveer
En nog durven mensen met te beweren dat de loting geheel willekeurig is. Ik geloof er niks meer vanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
2004/2005: Chelsea Liverpool halve finale
2005/2006: Chelsea Liverpool poulefase
2006/2007: Chelsea Liverpool halve finale
2007/2008: Chelsea Liverpool halve finale
2008/2009: Chelsea Liverpool kwart finale
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
2004/2005: Chelsea Liverpool halve finale
2005/2006: Chelsea Liverpool poulefase
2006/2007: Chelsea Liverpool halve finale
2007/2008: Chelsea Liverpool halve finale
2008/2009: Chelsea Liverpool kwart finale
Barcelona moet eerst thuis schat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben meer dan tevreden.![]()
Gunstige loting ook voor Barca. Thuis afmaken die handel.
Dat zeg ik toch? Thuis afmaken (niet in de zin van het laatste stukje van het karwei klaren) die moffen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Barcelona moet eerst thuis schat.
Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Thuis afmaken (niet in de zin van het laatste stukje van het karwei klaren) die moffen.
quote:
Wel angst voor onderschatting. Want Villarreal is gewoon een hele goede ploeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nou ik vind Villarreal een beetje het lelijke eendje van deze clubs.
United kon er niet tegen scoren in de poulefase.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel angst voor onderschatting. Want Villarreal is gewoon een hele goede ploeg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:30 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
United kon er niet tegen scoren in de poulefase.
CL vind ik al jaren saai en naast de PL en 2 (of zijn het er nu 3) cups in Engeland ook nog eens de CL vol Engelse ploegen is gewoon overkill. Ben persoonlijk ook niet in ENgels voetbal geinteresseerd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:23 schreef RayMania het volgende:
Weer zo'n Engelse confrontatie. Boring.
Dit is ook een mooiequote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
1132: Almost unbelievably, Liverpool and Chelsea are about to meet for the 23rd time in the last five seasons having met in Europe in each of their last five Champions League campaigns. Maybe they should just get a room...!
Ja, als je niet van Engels voetbal houdt, dan heb in dit tijdperk gewoon even pech gehad. Ongetwijfeld weer minimaal 1 in de finale. maar ja, kunnen zij er wat aan doen dat ze zo goed zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
CL vind ik al jaren saai en naast de PL en 2 (of zijn het er nu 3) cups in Engeland ook nog eens de CL vol Engelse ploegen is gewoon overkill. Ben persoonlijk ook niet in ENgels voetbal geinteresseerd.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit is ook een mooie
1124: Now then, it's almost platitudes o'clock. Eyes down for Champions League draw bingo:
"It's a tough draw, but there are no easy games at this stage."
"We are confident we can progress - after all, we've made it this far."
"Well, you've got to beat the best teams at some stage."
"We have met many times - we think ours is a special relationship."
"Of course we're happy to draw another English team - it's great for the game that we are all still in it."
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben persoonlijk ook niet in ENgels voetbal geinteresseerd.
Keek wel vaak Man U met een maat die er fan van is en het is mooi voetbal om te zien, maar ik heb er gewoon geen binding mee.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:53 schreef Smeich het volgende:
ja, pool-chelsea begint een formaliteit te worden.. boring
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:52 schreef venomsnake het volgende:
Ík hoop op Barcelona-Bayern
Wat is er mis met Villarreal - Arsenal? Twee ploegen die aanvallend spelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Barça - Bayern München
HSV - Man City
Werder Bremen - Udinese
zijn de enige leuke wedstrijden uit de loting van vandaag voor de rest
geeft toch niet, Chelsea is ook een baggerploegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:15 schreef Voltreffer het volgende:
Blegh, United zowiezo al weer in de Finale. Wat heb ik een hekel aan dat team zeg. En Chelsea weer lekker zwaar
.
Zoals RayMania ook al zegt die hebben we nu wel gehad net zoals Chelsea - Liverpoolquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:16 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat is er mis met Villarreal - Arsenal? Twee ploegen die aanvallend spelen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:39 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade Barcelona-Munchen met alle paradepaardjes, hohohoohohoo. Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind. Dit belooft een dekselse pot voetbal te worden. Barcelona, De communicatie binnen dit team is overweldigend. En met Mark van Bommel hebben we een plaagboef van de ergste orde in het veld, jawel. En als er dan nog een speler ontbreekt trekt de coach gewoon zn checkboekje.
Liverpool-Sjelsie ook zo'n heerlijke pot. De vredespijp tussen die twee ploegen schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die? één brok beton achterin hoor bij Liverpool. En met die dekselse kleine Dirkie Kuyt de visserzoon uit Katwijk hebben ze een tovenaar in de aanval. Het lijkt wel of hij de bal aan touwtje heeft. Een tijd lang kwam hij niet voor in de plannen van Benitez, maar Kuyt knokte terug, zoals het een visserszoon uit Katwijk betaamt. Het zal nog lang onrustig zijn op de Europese velden.
Goeie genade Barcelona-Munchen met alle paradepaardjes, hohohoohohoo. Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind. Dit belooft een dekselse pot voetbal te worden. Barcelona, De communicatie binnen dit team is overweldigend. En met Mark van Bommel hebben we een plaagboef van de ergste orde in het veld, jawel. En als er dan nog een speler ontbreekt trekt de coach gewoon zn checkboekje.
Liverpool-Sjelsie ook zo'n heerlijke pot. De vredespijp tussen die twee ploegen schijnt gerookt te zijn, maar hoe smaakt die? één brok beton achterin hoor bij Liverpool. En met die dekselse kleine Dirkie Kuyt de visserzoon uit Katwijk hebben ze een tovenaar in de aanval. Het lijkt wel of hij de bal aan touwtje heeft. Een tijd lang kwam hij niet voor in de plannen van Benitez, maar Kuyt knokte terug, zoals het een visserszoon uit Katwijk betaamt. Het zal nog lang onrustig zijn op de Europese velden.
Inderdaad, is een keer wat anders dan de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Laat Manchester United ook maar doorgaan, lijkt me weleens leuk, twee Engelse teams tegen elkaar in de halve finale.
En dan 30 mei zeker weerquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
27 mei staat Arsenal met de cup in handen
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
27 mei staat Arsenal Barcelona met de cup in handen
De Copa misschien.quote:
Ik ben niet jaloers. De Copa mogen jullie best hebben hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |