Album eigenlijk ook....quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Franz !! en toch valt deze plaat wat tegen..
quote:22:54| Novastar - Mars Needs Woman
22:50| Jennifer Paige - Crush
22:36| Anouk - If I Go
Het beloofd weinig goeds in ieder geval als ik de muziekkeuze ziequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Wie is in vredesnaam nu in de studio om zijn of haar show op te nemen? Ik zie allemaal platen voorbij komen op 3FM.nl (now on air).
[..]
Zelfs George Baker staat op de listquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het beloofd weinig goeds in ieder geval als ik de muziekkeuze zie
Jep.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg jammer want Ulysses was toch wel veelbelovend
Klinkt best wel geinig jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep.
Deze outro vind jij wel leuk zeker?
Ja, vooral leuk op je home cinema set, maar 't gaat wel vervelen na 'n paar keer....quote:
Die heb ik nu echt wel genoeg gehoordquote:
Nu al?quote:
quote:
Ik had het eerlijk gezegd over die remix met Brandon Flowers (ook een TWD remix, blijkbaar) maar die heb ik net gevondenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
Da's de TWD remix. Moet je die andere ook nog hebben dan?
Fatboy Slim!!
Da's de Stuart Price mix, die zit ook nog in je inbox trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd over die remix met Brandon Flowers (ook een TWD remix, blijkbaar) maar die heb ik net gevonden![]()
![]()
Hoi DJquote:
Stuart Price is de Thin White Dukequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Da's de Stuart Price mix, die zit ook nog in je inbox trouwens.
hehequote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En eigenlijk heet 'ie Jacques Lucont.
Nope.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En eigenlijk heet 'ie Jacques Lucont.
De enige echte.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Over de Thin White Duke gesproken: David Bowie!!
quote:
TiM !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:07 schreef TIM-846 het volgende:
Een gegoede morgenIk ga even koffie halen
Goedemorgen TIMquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:07 schreef TIM-846 het volgende:
Een gegoede morgenIk ga even koffie halen
quote:
quote:
Tim dit gaat volgens mij jou dag wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]![]()
Zeker een goede morgen! Ik was fucking moe vanochtend.. maar toen ik door de zon fietste werd ik steeds vrolijker. Nu 2 koffie op.. Ben ik er helemaal klaar voor! En het is bijna weekend, en ik hoef maar tot 3uur vandaag denk ik
Jij ook maar tot 3 uurquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]![]()
Zeker een goede morgen! Ik was fucking moe vanochtend.. maar toen ik door de zon fietste werd ik steeds vrolijker. Nu 2 koffie op.. Ben ik er helemaal klaar voor! En het is bijna weekend, en ik hoef maar tot 3uur vandaag denk ik
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tim dit gaat volgens mij jou dag worden. En idd, bijna weeeeeeeekend !
Morgenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:47 schreef cosmick het volgende:
Ah. U2.
Wordt dat nu veel gedraaid de laatste tijd?.
Actie hè met kaartenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:47 schreef cosmick het volgende:
Ah. U2.
Het spreekwoord van de neerlandsche radio zenders is: 3x maal dag U2.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:47 schreef cosmick het volgende:
Ah. U2.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Het spreekwoord van de neerlandsche radio zenders is: 3x maal dag U2.
Happy hardcore draaien ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:59 schreef cosmick het volgende:
[..]. En wat als je allergisch bent voor overdreven gehuil en gezeur?
Succes ermee !quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Laten we het hopen![]()
Vrees wel dat het niet een productieve dag gaat worden mbt mijn afstudeerscriptie
jammer genoegquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Het spreekwoord van de neerlandsche radio zenders is: 3x maal dag U2.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:08 schreef Jimbo het volgende:
nou nou het is het dagje wel weer
goedemorgen !wat een heerlijk weer
ejquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgenheb ik nog wat gemist tussen half 9 en nu? *van giel*
hoi.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgenheb ik nog wat gemist tussen half 9 en nu? *van giel*
Dan zou ik thuis blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:27 schreef naatje_1 het volgende:
heerlijk weer een vrije ochtend*tot kwart voor elf* en op school ga ik ook vrij weinig doen
[gigantische in-joke]Zoals Rob de Kip, die viert vanavond z'n 25e verjaardag[/gigantische in-joke]quote:
Volgens mij gaat het een TOP-afl. wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:43 schreef TIM-846 het volgende:
Vanavond Hanna Verboom in Ekstra weekend
Die Rob.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[gigantische in-joke]Zoals Rob de Kip, die viert vanavond z'n 25e verjaardag[/gigantische in-joke]
Moet wel tochquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het een TOP-afl. worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Is dat nou een voetballert in jouw avatar?
Gefeliciteerd met M.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:46 schreef on_air het volgende:
Mijn jongen in blokjes shirt met bril wordt 30.
Dat is niet zo handigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat ik een te niet zakelijke relatie met al mn klanten heb
praat over alles behalve waar het om moet gaan
Heb je in ieder geval van je hobby je werk weten te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
ik denk dat ik een te niet zakelijke relatie met al mn klanten heb
praat over alles behalve waar het om moet gaan
slap lullen terwijl ik werkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval van je hobby je werk weten te maken
Sensationquote:
Begin deze eeuw was jij 12quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Sensation
Begin deze eeuw was dat nog leuk, maar de laatste jaren niets meer aan.
Klopt, maar toen was de muziek op sensation iig stukken beter dan nu. Ouwe sensation anthemsquote:
Geen idee of het tof is of nietquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt, maar toen was de muziek op sensation iig stukken beter dan nu. Ouwe sensation anthems![]()
Het is nu een commercieel bagger feestje, ja het is wel succesvol over den aardkloot maar het is toch minder leuk.
Hoe tof is datquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
Damn, ik ben gewoon al over 5 dagen jarig(25 maart)
Vind je die echt leuk?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:41 schreef cosmick het volgende:
Ah, de enige leuke Anouk.
Toen was ze nog gewoon een lekkere geile bimbo.
nog netquote:
Dat was zeker 2 uur overleggen via FOK!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:38 schreef TIM-846 het volgende:
Dagcijfers #180
Gewoon 111 posts woensdag![]()
En dat terwijl ik 2 vd 8 uur in overleg heb gezeten
Was dat maarquote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat was zeker 2 uur overleggen via FOK!
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:03 schreef Sersjee het volgende:
Twaalf uur geweest. Om met Iron Maiden te spreken: "Run to the hills, run for your lives!"
Motorcycle Emptiness is imnsho zelfs een klassieker van de bovenste plank.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Motorcycle Emptiness is imnsho zelfs een klassieker van de bovenste plank.
in my not so humble opinionquote:
Je gaat toch niet menen dat ze Don't Cry for me Argentina heeft gedraaid?quote:
Mijn ogen!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:40 schreef TIM-846 het volgende:
Cos! Hans! Springen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:40 schreef TIM-846 het volgende:
Cos! Hans! Springen![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als ze uitgezwangerd is, zijn het gewoon weer die doperwtjes als altijd...
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En als ze uitgezwangerd is, zijn het gewoon weer die doperwtjes als altijd...
Jij bent al aan het SMSen geslagen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef cosmick het volgende:
U2 U2 U2 U2 U2 U2 U2 U2.
6 x een U2-plaat per dagquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:05 schreef tha_dark het volgende:
Gelukkig na vandaag geen u2 gezever meer!
En dan de paar zeldzame goede nummers van U2 niet draaien, maar alleen hun kutnummers.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
6 x een U2-plaat per dag.
Echter vandaag nog 3 te gaan.
U2 denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:28 schreef Numbie het volgende:
Mensen, wat wordt de nieuwe MH denken jullie? Ik gok of The kooks of Emmiliana Torrini.... Leuke lenteplaatjes
Volgens mij wilden ze nu Q&A meer gaan pluggen.quote:
De kans is heel groot.quote:
Mnaw, die verwacht ik over een paar weken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef TheZapster het volgende:
Milow - You don't know is weer opnieuw uitgebracht, dus kijk er maar niet raar van op als die MH wordt
oh noesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:46 schreef TheZapster het volgende:
Milow - You don't know is weer opnieuw uitgebracht, dus kijk er maar niet raar van op als die MH wordt
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach. Hij dacht zeker: "Wat Mraz kan, kan ik ook!"
Dan nog liever Milowquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Numbie het volgende:
[..]
Met als verschil dat het volgens mij al de 3e keer is dat milow deze single uitbrengt. Maar goed...
Taylor Swift misschien?
Wordt dit de 3de keer?!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef Numbie het volgende:
[..]
Met als verschil dat het volgens mij al de 3e keer is dat milow deze single uitbrengt. Maar goed...
Taylor Swift misschien?
Behalve vorige week (Nog nooit van dat liedje gehoord) was het de afgelopen week zo voorspellend wie de MH heeft, dus dit zou die Magnificent van U2.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:00 schreef Numbie het volgende:
Gezien de populariteit denk ik toch U2. Iets te voorspelbaar maar goed, die kaartenactie heeft ze volgens mij een hoop opgeleverd en dan is dit het minste wat ze kunnen doen om de teleurgestelde fans tegemoet te komen...
ze doen het opzich nog best goed qua MH's want pokerface was goed, AAR is goed en nu met u2 en magnificent is het ook niet slecht, if it's gonna be u2 natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Behalve vorige week (Nog nooit van dat liedje gehoord) was het de afgelopen week zo voorspellend wie de MH heeft, dus dit zou die Magnificent van U2.
Ja idd, zul je zien, is het Razorlight ineens of zoquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze doen het opzich nog best goed qua MH's want pokerface was goed, AAR is goed en nu met u2 en magnificent is het ook niet slecht, if it's gonna be u2 natuurlijkof het kan ook gewoon zijn dat ik de kudde achterna loop
Naja, waarom werd Let it rock bijv geen MH? Toen werd het volgens mij Pokerface (of just dance), vorige week werd Jungle Drum voor het eerst gedraaid (naja, 2 weken geleden werd nog niet zo vaak gedraaid), en toen werd het AAR.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze doen het opzich nog best goed qua MH's want pokerface was goed, AAR is goed en nu met u2 en magnificent is het ook niet slecht, if it's gonna be u2 natuurlijkof het kan ook gewoon zijn dat ik de kudde achterna loop
Dansen op de vulkaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:44 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hou helemaal niet van de Dijk, maar dit liedje
Wow! Dat was zeker een hele vette versie (Ik denk aan solo's van saxonisten?)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dansen op de vulkaan![]()
![]()
Ik heb ze een keer in De Melkweg gezien en daar speelden ze een 20(!) minuten durende versie hiervan
Ze hadden beter Jungle Drum HM hit kunnen makenquote:U2 MH!!
Wat een zielige commerciële zender begint 3FM toch te worden![]()
why should Iquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
*dingdong*
Boodschap voor de sluiter van dit topic: TT van 't volgende topic beginnen met [U2FM #1340] ....
*dingdong*
Jep, 't lijkt er steeds meer op....quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:47 schreef TheZapster het volgende:
Wat een zielige commerciële zender begint 3FM toch te worden![]()
checkquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jep, 't lijkt er steeds meer op....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |