Met Pinksteren, ik ben geen echte deelnemer maar ik sta achter de camera.quote:
Van een bepaalde omroep?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Met Pinksteren, ik ben geen echte deelnemer maar ik sta achter de camera.
Ik zal het vanmiddag doornemen, ik heb helaas nu geen tijd. Ik moet wel zeggen dat het er goed uitziet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:32 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
![]()
http://collegerama.tudelf(...)2f-9d3a-ee0d15c899f3
Neurlogisch onderzoek naar religieuze ervaringen.quote:
jupquote:
Je vroeg of ikquote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat de DNA uit enzymen bestaat? Het codeert en zorgt voor de productie ervan, het zijn net 'bibliotheekmedewerkers' die in die kilometers lange 'infobibliotheek' (wat een dna eigenlijk is) alle boekjes netjes op hun plaats zetten. Als er een 'boekje' ontbreekt of verkeerd staat verschijnt er een 2e controleur (enzym met een andere taak) om deze fout op te heffen. Dit is iets heel indrukwekkends en intelligents op zich.Dat verhaal van ribosomen hoef je echt niet uit te leggen, alsof je het fijn vindt om anderen te laten weten dat je weet wat een ribosoom is.
[..]
wat is je doel met deze tekst??
[..]
Dat zeg jij. Je moet hevig je fantasie gebruiken. Ik kan bv ook 3 schedels neerzetten; een van een chimp, 1 van een mens en een gorilla en zeggen; kijk evolutie. Zet de naam van de schedel erbij, want ik zie zowiezo al een paar schedels in dat rijtje die allang al ontkracht zijn en geen tussenvormen, maar normale apen zijn. Zet er gewoon een naam bij.
[..]
Fout, er zijn honderden miljoenen fossielen gevonden. Velen daarvan zouden eigenlijk overgangsfossielen moeten zijn. Helaas is er geen 1 overgangsfossiel gevonden. Alle fossielen zijn van mensen, dieren en planten die nu nog leven of van uitgestorven soorten.
eens nader uit wilde leggen.quote:Het is alleen maar logisch dat dit door de tijd ontstaan is. Ooit gezien hoeveel planeten er statistisch gezien bewoonbaar zijn in het heelal? Als het niet zo was gegaan zoals bij ons, hadden we hier nu niet gezeten.
hahahaha jij bent toch wel een goochem he?quote:
Ho ho ik was nog niet klaar. Ik doelde meer op het feit dat koningdavid het houdt op 'christendom is waar'.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:33 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
hahahaha jij bent toch wel een goochem he?![]()
WIE gaat er een discussie uit de weg??![]()
Tussenvormfossielen die ontbreken. Geen respons
Schedels die je hebt neergezet van apen en dat probeert te lanceren als tussenvormfossielen, maar die allang al ontkracht zijn (Ik zet er nog wel mijn uitleg bij, als ik plaatjes copypast). Geen respons
Wat vind je nou van het enzym dat het dna repareert en als er niet iets 'klopt' een andere enzym komt opdagen uit het niets wat de reparatie uitvoert of het gat dicht, dat gebeurt niet zomaar. Dat is wel degelijk 'slim' te noemen.
Hoe verklaar jij de archaeopteryx bijvoorbeeld?quote:KNM ER 1813 is a skull. It was discovered in Koobi Fora, Kenya by Kamoya Kimeu in 1973, and is estimated to be 1.9 million years old.
Its characteristics include an overall smaller size than other Homo habilis finds but with a fully adult and typical H. habilis morphology.
oor de evolutieketen te verdelen in Australopithecus>Homo Habilis>Homo erectus>Homo sapiens, beweren de evolutionisten dat elk van deze soort elkaars voorvader is. Maar recente ontdekkingen van paleo-antropologen hebben aangetoond dat Australopithecus, Homo habilis en Homo erectus op verschillende plaatsen in de wereld leefden in dezelfde tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:44 schreef Laertes het volgende:
[..]
Fossielen van de Homo Habilis die gevonden zijn worden beschouwd als tussenvormen?
[..]
Archaeopteryx was een volledig gevederde vogel!quote:Hoe verklaar jij de archaeopteryx bijvoorbeeld?
Elk dna is bijzonder. Ze hebben allemaal verschillende codes en zijn per mens verschillend. Het heeft tevens info over bijvoorbeeld je kleur ogen etc. Voor ieder mens heeft het enzym specifieke 'opdrachten'. Dat gebeurt niet middels jou uitleg.quote:Ik snap niet waarom het intelligent moet zijn? Osmose is toch ook geen intelligent proces. Feitelijk hetzelfde, of ben ik nu een goochem? Iets ontbreekt, iets anders komt in de plaats.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:10 schreef koningdavid het volgende:
Evolutie-creationisme discussies is zooo februari 2009.
Je hebt er overduidelijk veel onderzoek naar gedaan, maar hoe denk jij dat het dan wél gebeurd is?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zeg maar gerust vorige eeuw. Eigenlijk zou ik moeten glimlachen en geen aandacht moeten schenken aan die ononderbouwde evolutiebeweringen.
Nou niet echt, hij heeft een tussenstap gemaakt naar Theistische evolutie, na onderzoek van het Dna...en dat vind ik al heel wat.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:17 schreef koningdavid het volgende:
'T is wel ironisch Teenwolf dat het boek dat jij een paar pagina's terug poste van Francis Collins, wel geschreven is door iemand die evolutie hartstochtelijk ondersteunt.
Evolutie en het christelijke geloof sluiten elkaar niet uit.
Mijn overtuiging is dat de aarde is geschapen en daarna de diverse planten, insecten, dieren, mensen etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:18 schreef Laertes het volgende:
[..]
Je hebt er overduidelijk veel onderzoek naar gedaan, maar hoe denk jij dat het dan wél gebeurd is?
nog een paar posts en dan valt het slot eropquote:
Nog even spammen danquote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
nog een paar posts en dan valt het slot erop
hehehequote:
Ik kan hier verder niet over oordelen, omdat ik er nauwelijks wat over weet.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:07 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
oor de evolutieketen te verdelen in Australopithecus>Homo Habilis>Homo erectus>Homo sapiens, beweren de evolutionisten dat elk van deze soort elkaars voorvader is. Maar recente ontdekkingen van paleo-antropologen hebben aangetoond dat Australopithecus, Homo habilis en Homo erectus op verschillende plaatsen in de wereld leefden in dezelfde tijd
Bovendien als je alle criteria onderzoekt dan blijkt het te voldoen aan een doodnormale aap:
........Restricting analysis of fossils to specimens satisfying these criteria, patterns of dental development of gracile australopithecines and Homo habilis remain classified with African apes.........(Holly Smith, American Journal of Physical Anthropology, Vol. 94)
Het ging er meer om dat het een tussenvorm was tussen vogels en theropodiaquote:Archaeopteryx was een volledig gevederde vogel!
Want:
1. Archaeopteryx had veren, net zoals de vogels in onze tijd.
2. Archaeopteryx had hetzelfde borstbeen, waaraan zijn vleugels gehecht zijn, als andere vliegende vogels.
3. Archaeopteryx kan niet de voorvader van alle vogels zijn, omdat er fossielen van vogels zijn gevonden die ouder zijn dan hij.
Elk DNA is uniek, maar de bouwstenen zijn hetzelfde. Het feit dat in de kern van elke cel van elk mens het DNA opgebouwd is uit stikstofbasen e.d.quote:Elk dna is bijzonder. Ze hebben allemaal verschillende codes en zijn per mens verschillend. Het heeft tevens info over bijvoorbeeld je kleur ogen etc. Voor ieder mens heeft het enzym specifieke 'opdrachten'. Dat gebeurt niet middels jou uitleg.
Je bent zelf een tussenvorm.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:33 schreef TeenWolf het volgende:
Tussenvormfossielen die ontbreken. Geen respons
Hij zal zijn reden wel hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Laertes het volgende:
[..]
Ik kan hier verder niet over oordelen, omdat ik er nauwelijks wat over weet.
Maar waarom zou een god verschillende soorten die genetisch aan elkaar verwant zijn per tijdperk scheppen, waar slaat dat op?
[..]
Nee het is een vogel met alle kenmerken van een vogel, waarschijnlijk zouden ze ook van de struisvogel hebben gedacht dat het een tussenvorm was als hij heden ten dage uitgestorven was en er was een fossiel gevonden van miljoenen jaren oud..quote:Het ging er meer om dat het een tussenvorm was tussen vogels en theropodia
[..]
Het enzym die de controle uitvoert bedoel je? Die heeft immers een andere taak dan de 'opdrachtuitvoerder'.quote:Elk DNA is uniek, maar de bouwstenen zijn hetzelfde. Het feit dat in de kern van elke cel van elk mens het DNA opgebouwd is uit stikstofbasen e.d.
De opbouw is hetzelfde, maar verschillen in de codering zorgen voor structurele en zichtbare verschillen in mensen.
In weze zijn we qua opbouw allemaal gelijk, zo specifiek zijn de opdrachten dus toch niet?
Ik heb geen idee over welk mysterieuze enzym je het nu hebt, bedoel je DNA polymerase?
Beste man. Een tussenvorm, bijvoorbeeld een een mensaap of bijvoorbeeld een fossiel van een tussenvorm van water naar land.....zijn er niet en zullen ook nooit gevonden worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je weet niet eens wat een tussenvorm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |