Wat ist?quote:
No problemo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
Dank je wel BP, ik zal morgen eens bellen.
Wat lief.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zotheid.
En laat het piepschuim eromheen zitten, zodat ze kunnen stuiterenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
Wat voor mensen ik op msn heb:
Martijntjuhhhh
Hoeeesieeee sgaatjuhh?
Bind er anders een pogostick aan vast.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En laat het piepschuim eromheen zitten, zodat ze kunnen stuiteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
De film en muziekdatabase kan me weinig boeien, meer foto's en andere persoonlijk documenten vind ik veel erger.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb 4 schijven, ben als de dood dat er een de geest geeft. Dag film en muziek database.![]()
Hij heeft een stijve pik?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
potentiele date voor bt bevind zich in mijn lijst
die is echt ganstaquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
potentiele date voor bt bevind zich in mijn lijst
heuj, ik heb ik ook een stijve!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft een stijve pik?![]()
Ideaal voor mij ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |