Wat ist?quote:
No problemo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:43 schreef Zotheid het volgende:
Dank je wel BP, ik zal morgen eens bellen.
Wat lief.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met zotheid.
En laat het piepschuim eromheen zitten, zodat ze kunnen stuiterenquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
Wat voor mensen ik op msn heb:
Martijntjuhhhh
Hoeeesieeee sgaatjuhh?
Bind er anders een pogostick aan vast.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En laat het piepschuim eromheen zitten, zodat ze kunnen stuiteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
De film en muziekdatabase kan me weinig boeien, meer foto's en andere persoonlijk documenten vind ik veel erger.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb 4 schijven, ben als de dood dat er een de geest geeft. Dag film en muziek database.![]()
Hij heeft een stijve pik?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
potentiele date voor bt bevind zich in mijn lijst
die is echt ganstaquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heuj, ik heb ik ook een stijve!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft een stijve pik?![]()
Ideaal voor mij ja
Medelijden met Denise.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet letten op die denise hoor, volgende week maak je vast wel weer kans want hij houdt wel van afwisselingquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij heeft een stijve pik?![]()
Ideaal voor mij ja
Ja, ik kan niets meer inbouwen in m'n laptop.quote:
Hehe, gelukkig stonden al m'n mp3bestanden ook op m'n interne schijf. Alleen ben ik wel alle flacbestanden, films en series kwijt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb 4 schijven, ben als de dood dat er een de geest geeft. Dag film en muziek database.![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En laat het piepschuim eromheen zitten, zodat ze kunnen stuiteren
Een tijdje terug, toen ik nog op onze 'huiscomputer' zat, heeft mijn liefste broertje de computer laten crashenquote:
Is dat eetbaar ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ça plane pour moi
Ça plane pour moi
Ça plane pour moi, moi, moi, moi, moi!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet letten op die denise hoor, volgende week maak je vast wel weer kans want hij houdt wel van afwisseling
Don't they all!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
niet letten op die denise hoor, volgende week maak je vast wel weer kans want hij houdt wel van afwisseling
Die tekening!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een reuzegamba nog nooit zien zitten eigenlijk...quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb rugpijn en dat komt omdat ik als een reuzegamba zit.
Utrech 4 lifequote:
Is dat jouw msn-naam ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Laat een getrainde gamba nu zitten en een pootje geven.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een reuzegamba nog nooit zien zitten eigenlijk...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb rugpijn en dat komt omdat ik als een reuzegamba zit.
nek! sjonge jonge.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt merken dat het bloed naar je lul gepompt wordt in plaats van naar je hersenen ja
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een tijdje terug, toen ik nog op onze 'huiscomputer' zat, heeft mijn liefste broertje de computer laten crashenwe konden helemaal niets meer met dat ding..
Dus ik was zó boos over mn documenten en foto's etc, gelukkig bleek het uiteindelijk nog wel opgelost te kunnen wordenmaar pff wat was ik upset toen.
True, gelukkig heb ik daar een groot deel nog van, maar vooral foto's heb ik uit ruimtegebrek op die schijf gezet. Dood en doodzonde.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De film en muziekdatabase kan me weinig boeien, meer foto's en andere persoonlijk documenten vind ik veel erger.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Laat een getrainde gamba nu zitten en een pootje geven.
Gelukkigquote:
Die heb ik niet op de pc, maar als hardcopy.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De film en muziekdatabase kan me weinig boeien, meer foto's en andere persoonlijk documenten vind ik veel erger.
Dan is het tenminste bij te houden.quote:
ze zijn allemaal bang dat de zweedse chef ze in zijn pan met snert gooitquote:
tss, doe maar alsof je hard to get bentquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt merken dat het bloed naar je lul gepompt wordt in plaats van naar je hersenen ja
komt omdat jullie met het nsb-knopje zwaaienquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo prettig voor je achterwerk als je op een enorme garnaal gaat zitten
BT is gewoon gemeen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tss, doe maar alsof je hard to get bent
uiteindelijk val je wel voor hem hoor!
Ik kom met chicks, of ik kom met nikss
Denk je dat een Zweed iets kookt met erwten en ranzige worst er in?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
ze zijn allemaal bang dat de zweedse chef ze in zijn pan met snert gooit
250GB is de max momenteel, geloof ik, en dan ben je minimaal iets van 600 euro kwijt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:57 schreef Zotheid het volgende:
Zijn SSDschijven al een beetje betaalbaar trouwens? Nee he? En ze zijn er alleen maar tot een bepaalde grote toch?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BT is een schatje!
Ooh wacht, jullie hadden het over mij!
wat is sdd?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
250GB is de max momenteen, geloof ik, en dan ben je minimaal iets van 600 euro kwijt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
250GB is de max momenteen, geloof ik, en dan ben je minimaal iets van 600 euro kwijt.
Dan kan ik beter 6 schijven van 1 tb kopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
wat goed van jequote:
fuckin ninja editquote:
ook goed, wat houd dat in?quote:
Solid State Drive, dus flashgeheugen als harde schijf. Apple heeft het o.a. in de Macbook Air zitten. Omdat er geen draaiende elementen in zitten is dit een stuk veiliger tijdens een val.quote:
nee, dat was een vraag op jouw postquote:
Alleen nog factor tien te duur, maar die prijzen zakken vanzelf.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Solid State Drive, dus flashgeheugen als harde schijf. Apple heeft het o.a. in de Macbook Air zitten. Omdat er geen draaiende elementen in zitten is dit een stuk veiliger tijdens een val.
ah ok, ik had al het vermoedenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Solid State Drive, dus flashgeheugen als harde schijf. Apple heeft het o.a. in de Macbook Air zitten. Omdat er geen draaiende elementen in zitten is dit een stuk veiliger tijdens een val.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee, dat was een vraag op jouw post
En snellerquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
- 3 overtuigendquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Acinonyx het volgende:
Godver hoe kom ik nou ineens aan dat Pimp-abbo ?!![]()
Schutz-Staffel Deutschlandquote:
Zeg nou maar gewoon dat je ook zo'n zwakkeling bent en aan die pauper GS actie hebt meegedaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Acinonyx het volgende:
Godver hoe kom ik nou ineens aan dat Pimp-abbo ?!![]()
Precies, net als met alle elektronica.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Alleen nog factor tien te duur, maar die prijzen zakken vanzelf.
quote:
De eerste branderquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, net als met alle elektronica.
Denkt met weemoed terug naar de floppy, de eerste 64 (oid) kbps mp3, een harde schijf van wel 500 mb, internet via de modem.
die modemgeluidjesquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, net als met alle elektronica.
Denkt met weemoed terug naar de floppy, de eerste 64 (oid) kbps mp3, een harde schijf van wel 500 mb, internet via de modem.
Nou.... ik had wel voor de lol een gironummer van internet afgeplukt.. ik had geen idee dat het echt zou werkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je ook zo'n zwakkeling bent en aan die pauper GS actie hebt meegedaan.
Maar dat is wat mij betreft minder van belang.quote:
een enorme roze banner, zeg dat je wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Serieus.... ik heb nergens voor betaald, ben niet gek, het is zeker en vast een foutje !
Mijn broer had ook zo'n 8 bits Sound Blaster.quote:
Dat is een kassaquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ka ting ka ting ka tsjjjjjjjjjjjjjjjjjjj zoiets!
Tot je de pliesie voor fraude voor je deur hebt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou.... ik had wel voor de lol een gironummer van internet afgeplukt.. ik had geen idee dat het echt zou werken!!
Jaquote:
NBwhehequote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De eerste brander1 speed, was toen 1000 gulden
fucking 74 minuten wachten op een CD en dan faalde het ook nog eens de helft van de tijd
en die CD's waren toen ook nog loeiduur.
neej die zie ik hier nooit..quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een enorme roze banner, zeg dat je wat?
Oja, DVD spelers, die waren toen ook erg duur ja.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:09 schreef Zotheid het volgende:
NBwhehe
En later dat gedoe met dat dvd's niet gekopieerd zouden kunnen worden!
Red cat, commander keen, dat huishoudspel op school
Ik had nog een cga monitor ooit, met groen en paars, veel hipper dan zwart/witquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn broer had ook zo'n 8 bits Sound Blaster.Was heel wat dat er toen meer dan bliepjes uit je PC kwam
Inderdaad, alleen wou ik dat er nog net niet bij zeggen, vond ik net iets te ver gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vrouwen denken alleen maar aan geld
Ja, doei he.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA. Nou ik ga wel slapenwelterusten
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |