Hier heb je er 1.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef jojomen4 het volgende:
TVP. Misschien krijg ik reacties op m'n posts.
A por la ligaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!![]()
Dat zal wel 3x niets zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Geen idee wat het gaat voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef WeebI het volgende:
waarom komt er een lelijke blauwe rand om de plaatjes als je ze klikbaar maakt?
daar gaat mn super OP
Ondanks de blauwe randjes nog steeds een super OPquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef WeebI het volgende:
daar gaat mn super OP
in Safari werkt het wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef WeebI het volgende:
daar gaat mn super OP
had je geen betere foto van Dudek??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef WeebI het volgende:
Heb er nu maar 3 per regel gedaan. Nu komt het niet uit, maar ach
Ah dat dus ja, logischquote:
Nice! Snap dat het tijdrovend werk is/kan zijn, maar zou tof zijn als je dit vol kunt houden. Hebben we hier meteen de best verzorgde club-thread. Zoals het hoort natuurlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Drie punten weer in the bag, mede door twee goals van El Cazador.
Helaas wint Barça nog makkelijker, maar volgende week zouden wij net zo weinig problemen moeten hebben met die prutsers uit Málaga.
Ja ik was hier aan het begin van het seizoen al mee begonnen (check OP van vorige topic maar) maar toen crashte mijn harde schijf en was ik alle templates enzo kwijt, en ik had toen echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:27 schreef WasQ het volgende:
[..]
Nice! Snap dat het tijdrovend werk is/kan zijn, maar zou tof zijn als je dit vol kunt houden. Hebben we hier meteen de best verzorgde club-thread. Zoals het hoort natuurlijk!
Vet gemaakt.quote:
2 weken.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef WeebI het volgende:
maar volgende week zouden wij net zo weinig problemen moeten hebben met die prutsers uit Málaga.
Waar.quote:
Ik gok La Rosaleda, maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:
Sinds de winterstop niet meer. Hij is niet ingeschreven voor de tweede competitiehelft, evenals Diarra (die nummer zes had) en De la Red (18).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef Fortitudo het volgende:
van the man heeft toch nummer 17?
Hopelijk krijgt RVN volgend seizoen nummer 9.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:22 schreef WeebI het volgende:
[..]
Sinds de winterstop niet meer. Hij is niet ingeschreven voor de tweede competitiehelft, evenals Diarra (die nummer zes had) en De la Red (18).
I know. Was toen ook al erg gaaf. Miste het al een poosje, dacht dat het teveel werk voor je was gaan worden... Goed dat je er weer mee bezig bent!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ja ik was hier aan het begin van het seizoen al mee begonnen (check OP van vorige topic maar) maar toen crashte mijn harde schijf en was ik alle templates enzo kwijt, en ik had toen echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.
Maar ik doe het nu gewoon omdat ik het leuk vind en het handig is om terug te kijken
quote:'Ancelotti mag voor 300 miljoen nieuw Real Madrid bouwen'
Datum: 25-mrt-2009 13:43
Florentino Pérez en AC Milan-coach Carlo Ancelotti gebruikten vorige week samen de lunch in het Grand Hotel Kempinski te Genève. Pérez is de gedoodverfde winnaar van de presidentsverkiezingen van Real Madrid.
Of het wel en wee van het kroost ter sprake kwam of dat beide heren filosofeerden over de uitslag van Milaan – San Remo is onduidelijk. Tuttosport, dat woensdag uitpakt met het nieuws, meldt dat de samenstelling van Real Madrid-selectie voor het nieuwe seizoen in elk geval een van de gespreksthema’s was.
Pérez zou, volgens Tuttosport dus, Ancelotti willen aanstellen als trainer, die dan de vrije hand krijgt om voor 300 miljoen euro een dreamteam te bouwen. Kaká, Cristiano Ronaldo, Steven Gerrard en Karim Benzema staan allemaal op de ‘hitlist.’
De presidentsverkiezingen van Real Madrid worden waarschijnlijk op zaterdag 5 juli gehouden. (MA)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Van mij hoeft Perez ook niet terug te komen, al schijnt hij Monchi als TD te willen.
Inderdaad. Dat kan nooit zuivere koffie zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:30 schreef jojomen4 het volgende:
Wat ik ook zo vreemd vind is dat hij in de peilingen 95% van de stemmen krijgt, terwijl z'n vorige periode sportief dramatisch was, en hij halverwege het seizoen wegliep.
Dat stond vandaag in As.quote:
quote:Verkiesbare Calderón daagt concurrent Pérez uit
In Madrid heeft voormalig Real-preses Ramon Calderón voor opschudding gezorgd door zich wederom kandidaat te stellen voor het voorzitterschap. De Spanjaard nam in januari afscheid van de club na de aanhoudende kritiek op zijn functioneren, mede omdat hij zich met frauduleuze praktijken hebben beziggehouden.
Een aantal maanden geleden werd herhaaldelijk gesuggereerd dat Calderón tijdens een algemene ledenvergadering ongelregelmatigheden zou hebben toegepast. De oud-preses ging uiteindelijk ten onder aan de stormachtige kritiek die daarna ontstond. “'Het is lastig om elke dag naar je werk te gaan met de vraag wat de pers nu weer over jou zal schrijven”, klonk onder meer zijn commentaar na zijn afzwaaien.
Zowel Marca als AS berichten vrijdag dat Calderón zijn opgelopen imagoschade wil rechtzetten door zich verkiesbaar te stellen tijdens de komende stemmingsronde om het voorzitterschap. “Ik blijf niet zomaar stilzitten nadat ik van deze onwaarheden ben beschuldigd. Het recht zal zegevieren”, pareert hij aantijgingen nog altijd op vastbesloten toon.
In AS wordt Calderón echter geciteerd als onruststoker: “Ik zal de verkiezingen niet winnen, maar ik ben er zeker van dat ik voor een hoop onrust ga zorgen”, waarmee hij vooral een confrontatie met Florentino Pérez, die eveneens om de voorzitterspost in de race is, wil opzoeken. “Ik wil dat Pérez de moed heeft om met mijn het publieke debat aan te gaan, maar ik denk dat hij daar niet toe in staat is om dat voor het oog van de televisiecamera te doen.”
Zoals gewoonlijk schroomde Calderón tot slot niet om met aankopen als Cristiano Ronaldo, Kaká, Cesc Fábregas, David Villa en Santi Cazorla te spuien. Hij kreeg gelijk de hoon van Marca over zich heen: de krant stelde samenvattend vast ‘dat dit niet eerste keer zal zijn dat Calderón zijn niet woord zal kunnen houden’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |