Hier heb je er 1.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef jojomen4 het volgende:
TVP. Misschien krijg ik reacties op m'n posts.
A por la ligaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!![]()
Dat zal wel 3x niets zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Geen idee wat het gaat voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef WeebI het volgende:
waarom komt er een lelijke blauwe rand om de plaatjes als je ze klikbaar maakt?
daar gaat mn super OP
Ondanks de blauwe randjes nog steeds een super OPquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef WeebI het volgende:
daar gaat mn super OP
in Safari werkt het wel goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:10 schreef WeebI het volgende:
daar gaat mn super OP
had je geen betere foto van Dudek??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:21 schreef WeebI het volgende:
Heb er nu maar 3 per regel gedaan. Nu komt het niet uit, maar ach
Ah dat dus ja, logischquote:
Nice! Snap dat het tijdrovend werk is/kan zijn, maar zou tof zijn als je dit vol kunt houden. Hebben we hier meteen de best verzorgde club-thread. Zoals het hoort natuurlijk!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
Drie punten weer in the bag, mede door twee goals van El Cazador.
Helaas wint Barça nog makkelijker, maar volgende week zouden wij net zo weinig problemen moeten hebben met die prutsers uit Málaga.
Ja ik was hier aan het begin van het seizoen al mee begonnen (check OP van vorige topic maar) maar toen crashte mijn harde schijf en was ik alle templates enzo kwijt, en ik had toen echt geen zin om helemaal opnieuw te beginnen.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:27 schreef WasQ het volgende:
[..]
Nice! Snap dat het tijdrovend werk is/kan zijn, maar zou tof zijn als je dit vol kunt houden. Hebben we hier meteen de best verzorgde club-thread. Zoals het hoort natuurlijk!
Vet gemaakt.quote:
2 weken.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef WeebI het volgende:
maar volgende week zouden wij net zo weinig problemen moeten hebben met die prutsers uit Málaga.
Waar.quote:
Ik gok La Rosaleda, maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:
Sinds de winterstop niet meer. Hij is niet ingeschreven voor de tweede competitiehelft, evenals Diarra (die nummer zes had) en De la Red (18).quote:Op maandag 23 maart 2009 13:18 schreef Fortitudo het volgende:
van the man heeft toch nummer 17?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |