Heb ik al jaren niks meer mee te maken. Bestaat nog wel, is onveranderd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw toernooien/ website?
Die ga ik net al inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef maril het volgende:
De dartliefhebbers kunnen ook hier kijken.
http://www.atdhe.net/live-tv-4830.html
Ah ok. Had je er geen zin meer in?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb ik al jaren niks meer mee te maken. Bestaat nog wel, is onveranderd.
Pretty much. Herhaling van zetten, tijdrovend en het leverde niks op.quote:
En nog steeds.quote:
nou iddquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk de subsidie die de top van ING in haar eigen portemonaie stopt
als de beste meneer zijn werk niet goed doet zijn die aandelen ook geen fluit meer waardquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:25 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk de subsidie die de top van ING in haar eigen portemonaie stopt
Is ie dood?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:06 schreef maril het volgende:
De witte uil van Vancouver, Hilbert, is niet meer
Hij ademt blijkbaar niet meer.quote:
De witte uil die in die schaatshal in Vancouver rondvloog afgelopen week tijdens het WK-afstanden. Die hadden ze de naam Hilbert (je weet wel...duivenpoep) genaamd.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:45 schreef tong80 het volgende:
Hij ademt blijkbaar niet meer.
Geen idee waar maril het over heeft.
quote:
Dat heb ik idd gemistquote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
De witte uil die in die schaatshal in Vancouver rondvloog afgelopen week tijdens het WK-afstanden. Die hadden ze de naam Hilbert (je weet wel...duivenpoep) genaamd.
Heb je dat niet gevolgd?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:48 schreef dndiek het volgende:
[..], daar sloot Dione het Sportjournaal mee af
*snik*quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:48 schreef dndiek het volgende:
[..], daar sloot Dione het Sportjournaal mee af
Hier ook, maar het vroor nog wel net aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:43 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijke morgen
Zonnetje schijnt volop...
Ik ook... maar nu gaan we de goede periode inquote:
Telkens, maar niet altijd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:38 schreef sezten het volgende:
Telkens als ik iets wil posten krijg ik een error message, maar niet altijd
Duurt nog wel een paar weken voordat je antwoord krijgt, denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
SCH, wanneer komt nou eens Louis van Gaal - The Musical?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:28 schreef RayMania het volgende:
SCH, wanneer komt nou eens Louis van Gaal - The Musical?
Ik wacht al twee jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar weken voordat je antwoord krijgt, denk ik.
Kan hij toch pm´enquote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar weken voordat je antwoord krijgt, denk ik.
Jij wacht ook al een tijdje op Ray of niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan kan die anderhalf week extra ook wel.
Op hyves kunnen ze je krabbelenquote:
Nee, ik hou het op het echte werkquote:
quote:
Ik heb nooit aan ' hip' gedaanquote:
alles wordt vanzelf weer hip, zelfs het woord hipquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
alles wordt vanzelf weer hip, zelfs het woord hip
Het woord hip is nooit onhip geweest!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:46 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
alles wordt vanzelf weer hip, zelfs het woord hip
Zolang het maar geen Nederlander isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat een item in één vandaag. Iemand 15 jaar onterecht in TBS gezeten.
Het is een Marokaan met de nederlandse nationaliteitquote:
Hij zit vanavond met z'n advocaat bij Pauw & Witteman.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef tong80 het volgende:
Het is een Marokaan met de nederlandse nationaliteit
Ik las het.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zit vanavond met z'n advocaat bij Pauw & Witteman.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een Marokaan met de nederlandse nationaliteit
nou hier in de polder ook hoor...zat alleen van half 9 tot half 7 binnen vandaagquote:
je woont zeker in Wageningenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het woord hip is nooit onhip geweest!
je weet nu weker dat je er zelf niet zoveel wilquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef appelsientje het volgende:
Oef het hele huis zit vol met kinderen (de klas van Eline is op bezoek) 26 kids!
Echt een herrie
Over 15 jaar ben je blij als er maar één jongen blijft slapen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef appelsientje het volgende:
Oef het hele huis zit vol met kinderen (de klas van Eline is op bezoek) 26 kids!
Echt een herrie
Ze heeft een combinatie klas (groep 5/7)quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je weet nu weker dat je er zelf niet zoveel wil
/welke groep heeft ze?
Ze zijn allebei duivelschquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
SCH geband en gelijk verliest zijn clupje van de nummer laatst.
Er moet een verband zijn.
ik krijg al hooikoorts als ik dat ziequote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:33 schreef pfaf het volgende:
Potver, GeenStijl heeft gewonnen met de lente-foto's.
[ afbeelding ]
Ik ben zoooooooooooooo in love.
Mijn optredenquote:
Ik spamquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn optreden
Een storm in een glas![]()
![]()
Jammer dan, ze vinden toch al dat ik te veel spam met mijn boekkie
succes morgen op de radioquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn optreden
Een storm in een glas![]()
![]()
Jammer dan, ze vinden toch al dat ik te veel spam met mijn boekkie
Kick ass Bluezziequote:
De billen zitten nog naast mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
En Golfert ga eens snel achter die billen liggen
Dan motten die billen eerst naar bovenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:45 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
En Golfert ga eens snel achter die billen liggen
ik ga voor de mannenbillen, maar iigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan motten die billen eerst naar boven
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:53 schreef Ole het volgende:![]()
niet te hard juichen dat ie niet centraal staat
Wiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:52 schreef rubbereend het volgende:
Anneke van Giersbergen morgen ook in de studiodat wordt genieten Bluezz
Deze radiostar heeft nu wel weer genoeg aandacht in haar leven gehadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:22 schreef Bjoro het volgende:
lekker weertje zeg !
pas op he Bloesje .... Video killed the radiostar
Staat op de site van Bluezz.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:58 schreef Bluezz het volgende:
Deze radiostar heeft nu wel weer genoeg aandacht in haar leven gehad![]()
Even kijken of we wat op mijn site kunnen krijgen van het gesprek met een fotootje erbij
Trilplaat (voor de stenen)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WieOh een rockbitch? [ afbeelding ]
Wie gaat er trillen sientje?
je hebt wel met je handen boven de dekens geslapen?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:03 schreef maril het volgende:
[..]
je hebt wel met je handen boven de dekens geslapen?
Donequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef tong80 het volgende:
Tong's sport-dilemma topic.# 2
Ga je gang Bos
Sorry het is een zak hooi die niks toevoegt op een mooi subforumquote:
ik ook !quote:
Tnxx, maar ik vond het eigenlijk zelf niet zo goed gaan. Te wollig weerquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 22 maart 2009 02:56 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Bluezz
En Appelsientje niet gapen in de kerk.
Lekker op de fiets zometeenquote:Op zondag 22 maart 2009 08:40 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Het is iig mooi weer Appelsientje
Zwangere vrouw achteropquote:
Heb het ook aan staanquote:
Evert is van voetbalquote:Op zondag 22 maart 2009 14:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb het ook aan staan. Het Neerlandsch team heeft zowaar een goede positie om zich te kwalificeren.
Alleen mis ik Evert
Bij handbal gaat het er soms niet vredelievend aan toe.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:19 schreef sezten het volgende:
[..]
Evert is van voetbal![]()
Wat een geduw trouwens rond die cirkel, helemaal niet gewend als ik eens handbal keek (maar dat was dan wel competitie.. groot verschil misschien)
Verraderquote:Op zondag 22 maart 2009 14:51 schreef borisz het volgende:
Evert zit wel bij het handbal, alleen dan voor LDL.
Dan moet NL maar in Oekraïne winnen in Juni. NL moet ook nog tegen Spanje in Spanje. Wordt nog erg lastig, als je van Oekraïne wint is de kans redelijk dat je je plaatst.quote:
Spanje uit winnen ze nooit, als je dat klasse verschil opeens zag en hoe makkelijk Spanje uitliep.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet NL maar in Oekraïne winnen in Juni. NL moet ook nog tegen Spanje in Spanje. Wordt nog erg lastig, als je van Oekraïne wint is de kans redelijk dat je je plaatst.
Mijn schoteltje duurt nog 20 minuutjesquote:Op zondag 22 maart 2009 19:03 schreef Bjoro het volgende:
Bord op schoot en Studio Sport !
zappen is prima !quote:
Voor dat soort programma's is de afstandbediening uitgevondenquote:
quote:
Die tijd ookquote:
Tong is soms een normaal mens, maar soms zit hij weer nachten op fokquote:
Verkapte hondquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef appelsientje het volgende:
De scan is gelukt,
tadaaa mandarijntje![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien wordt het een grapefruit.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef appelsientje het volgende:
De scan is gelukt,
tadaaa mandarijntje![]()
[ afbeelding ]
tofquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef appelsientje het volgende:
De scan is gelukt,
tadaaa mandarijntje![]()
[ afbeelding ]
Als het een jongen wordt... hebben we al een naamquote:Op maandag 23 maart 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
oi
[..]
tof
de naam van het plaatje ook
Rubber?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als het een jongen wordt... hebben we al een naam
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 23 maart 2009 15:25 schreef Ole het volgende:
oh jeee... K3 uit elkaar?
zullen we tong nog maar even laten slapen?
naar welke PSVer ga je hem vernoemen dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als het een jongen wordt... hebben we al een naam
Ola lijkt me.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
naar welke PSVer ga je hem vernoemen dan?
Die overleeft dat niet...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef golfer het volgende:
Geef je op voor The Bunker Online!!
Zullen we tong80 aanmelden?
Zo veel verschil is er niet met zijn huidige woning toch?quote:
Maar al die mensen...quote:Op maandag 23 maart 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo veel verschil is er niet met zijn huidige woning toch?.
True, true.quote:
of je je BSN ff wil gevenquote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef golfer het volgende:
Heeft denk ik met verzekeringen te maken...quote:
Wat lievquote:Op maandag 23 maart 2009 10:37 schreef appelsientje het volgende:
De scan is gelukt,
tadaaa mandarijntje![]()
[ afbeelding ]
past helemaal bij hemquote:Op maandag 23 maart 2009 16:16 schreef golfer het volgende:
quote:Ben je een controlfreak? Dan kun je dit niet.
Ben je een watje? Blijf dan maar thuis.
Ben je bang in het donker? Gaat hem niet worden dan.
Gehecht aan luxe? Kun je niet zonder lekker eten? Moet je per se een pakje sigaretten per dag roken? Moederskindje? Dan is The Bunker niets voor jou, blijf maar lekker thuis kijken.
quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 17:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat lievHij heeft jouw bolletje, Sien
kijk...dat zijn berichten waarvoor je wakker wilt worden !quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef tong80 het volgende:
Mijn schoonzusje vandaag na 10 dagen weer thuis uit het ziekenhuis.
Situatie is stabiel. Operatie dus geslaagd.
Preciesquote:Op maandag 23 maart 2009 19:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kijk...dat zijn berichten waarvoor je wakker wilt worden !
Tenenkrommend.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef Bjoro het volgende:
die vader en Ernst Daniel Smidt bij DWDD ....prachtig !![]()
allebei stronteigenwijs en ongelijk ....is toch prachtig ?quote:
Goed nieuws, tong.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef tong80 het volgende:
Wel een manier om af te kicken van Fok en de shagquote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed nieuws, tong.![]()
Je hebt The Bunker Online nog niet ontdekt, zie ik?
is toch niets mee ?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:09 schreef tong80 het volgende:
Wel een manier om af te kicken van Fok en de shag
Fok kan geeen 5 weken zonder Tong. Dan vallen er 23 topics stil.quote:
En jij kan niet vijf weken zonder fok!quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fok kan geeen 5 weken zonder Tong. Dan vallen er 23 topics stil.
kunnen er ook een stuk of 12 slotjes-zetters op vakantie !quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef tong80 het volgende:
Fok kan geeen 5 weken zonder Tong. Dan vallen er 23 topics stil.
quote:
Trusteh, het was dan ook weer een lange dag voor je.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg weltrusten.
Zit hier toch al 2 uur alleen aan de wodka chokomelk.
Dat is echt goed nieuwsquote:Op maandag 23 maart 2009 19:39 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 23 maart 2009 22:07 schreef borisz het volgende:
tong wel wat voor jou Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #1: Meld je aan!.
ik zal dadelijk eens de herhaling kijken, ben wel benieuwd wat jij prachtig vindt en Golfer tenenkrommendquote:Op maandag 23 maart 2009 20:19 schreef Bjoro het volgende:
die vader en Ernst Daniel Smidt bij DWDD ....prachtig !![]()
En?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 00:32 schreef rubbereend het volgende:
ik zal dadelijk eens de herhaling kijken, ben wel benieuwd wat jij prachtig vindt en Golfer tenenkrommend
in slaap gevallenquote:
een aantal Hoolsers zijn wel op de leeftijd voor middagdutjes......quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef rubbereend het volgende:
een aantal Hoolsers zijn wel op de leeftijd voor middagdutjes......
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een aantal Hoolsers zijn wel op de leeftijd voor middagdutjes......
Geestverruimend?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef Ole het volgende:
krijg je als je met inspirerend werk bezigbent
geestdodendquote:
Wat survival je dan?quote:
Ben je surveillant? Bewaker?quote:
quote:
Dat is haar bijbaan: 's avonds en 's nachts in de kroeg.quote:
quote:
Daarom is ze toch altijd zo laat terug?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is haar bijbaan: 's avonds en 's nachts in de kroeg.
Ja en dan gaan ze zo een papier ophangen met ¨Met het zelfde gemak gooi je het in de prullebak¨ en dan heel demonstratief midden in de aula staan en als er mensen weglopen zonder hun rommel op te ruimen te zeggen ¨wil je die rommel even opruimen¨.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ole is lerares die ettertjes zoals jij ook af-en-toe al surveillerend in de gaten moet houden.
lamaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh en ik vind net uit dat je met Alt Gr + b, s of i gewoon die tags krijgt![]()
Rechter Altquote:
quote:Alt Gr, een afkorting van "alt-graphics," is een toets op het toetsenbord van een computer waarmee karakters met accenten of andere speciale tekens kunnen worden ingevoerd.
Met azerty-toetsenborden dienen tekens als \, @, #, ^, {, }, ~, [ en ] alsook het euroteken (¤) met de Alt Gr aangemaakt te worden.
Op Amerikaanse toetsenborden is de combinatie Ctrl-Alt gelijk aan 'Alt Gr'. In de rest van de wereld is de rechter Alt toets gedefinieerd als 'Alt Gr'. Hierom moet Ctrl-Alt niet worden gebruikt in Windows-snelkoppelingen.
die gaan het denk ik ook halenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, zolang die GS-club het maar helemaal nooit haalt.
Dan zou het meesterlijk zijn als Danny de hele actie ongedaan maaktquote:
Wat is er mis met BNN?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Boeiend of ze het halen of niet? Ook de doelgroep van GS heeft recht op een eigen PO. Als het je niet ligt, dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
MAX is al lang binnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is er mis met BNN?
Gaat MAX trouwens genoeg leden halen?
Ik vind vrijwel al hun programma's op elkaar lijken.quote:
Geen idee. Daar ben ik nog te jong voor.quote:Gaat MAX trouwens genoeg leden halen?
quote:
Je lidmaatschap van de Vara al verlengd?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind vrijwel al hun programma's op elkaar lijken.
[..]
Geen idee. Daar ben ik nog te jong voor.
Waarschijnlijk voel ik me nog ouder dan hemquote:
probleem is dus dat die er niet is, ze geven lidmaatschappen gewoon gratis wegquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeiend of ze het halen of niet? Ook de doelgroep van GS heeft recht op een eigen PO. Als het je niet ligt, dan kijk je niet.
En ja, ik heb ook zo mijn twijfels.
Ja en die van de VPRO ook.quote:
Met zijn ingezonden brieven rubriekquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ole is lerares die ettertjes zoals jij ook af-en-toe al surveillerend in de gaten moet houden.
Ja zeg, daar ben ik niet voorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:43 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze zo een papier ophangen met ¨Met het zelfde gemak gooi je het in de prullebak¨ en dan heel demonstratief midden in de aula staan en als er mensen weglopen zonder hun rommel op te ruimen te zeggen ¨wil je die rommel even opruimen¨.
Ik bedoel, laat die rommel gewoon liggen! Over een paar dagen ligt het toch niet meer op de tafels.![]()
Oh en ik vind net uit dat je met Alt Gr + b, s of i gewoon die tags krijgt![]()
Nee jij bent de liefste lerares van de hele wereld, zélfs na schooltijd toch?quote:
In bed slaat ze volgens mij ook hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee jij bent de liefste lerares van de hele wereld, zélfs na schooltijd toch?
haha dat zou een mooie combi zijn. sezten en olequote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Pipo de clown en Mama Loequote:
Mij aan Jan Kruis ,Jan Jans, en de kinderen en dan bedoel ik Jeroentje.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:24 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik ben geen pedaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
haha dat zou een mooie combi zijn. sezten en ole
Die gaan het wel halen.. ze hoeven nog maar 950 leden...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Mijn psychologische leeftijd is óók gewoon 22 .quote:
oh ja!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Mijn psychologische leeftijd is óók gewoon 22 .
Eerder 14.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Mijn psychologische leeftijd is óók gewoon 22 .
Hoe kom je daar nou weer bij..quote:
BNN lostte dat perfect op, tof uurtje in de week en 6 goede thema avonden. Ik moet overigens nog zien of ze de goedkeuring halen want voor 50.000 gaan is heel krap. BNN ging destijds voor de 60.000 om wat meer speling te hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die gaan het wel halen.. ze hoeven nog maar 950 leden...
Ach zo spannend zou het niet zijn, ze krijgen echt maar een paar uurtjes..
Ik denk dat GS daar ook wel rekening mee zal houden, anders komt het direct wel heel erg onprofessioneel over. Over de 50.000 gaan ze sowieso.quote:Op woensdag 25 maart 2009 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
BNN lostte dat perfect op, tof uurtje in de week en 6 goede thema avonden. Ik moet overigens nog zien of ze de goedkeuring halen want voor 50.000 gaan is heel krap. BNN ging destijds voor de 60.000 om wat meer speling te hebben
Je bent toch pedagogisch bezig?quote:
bij 18+ ben ik vooral bezig met kennisoverdrachtquote:
zl proberen nieuwe te openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |