SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zit er aan te denken om over te stappen op Hi voor die 1000 smsjes per maand dinges
jah goed met jou?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:03 schreef Xu het volgende:
[..]
Nee maar, ik wou grappig doen![]()
TS zei hi in TT
Hoest?
Prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.
Das cashen voor kpn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:13 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Waarvan je dus niet weet of ze aankomen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:20 schreef Xu het volgende:
[..]
Prima.
Maar ik moet weer gaan Doei
ohwww okéej laterzzzzzzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:13 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Waarvan je dus niet weet of ze aankomen
hij is aangekomen hoor, je smsquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Cahir het volgende:
Beetje weigeren om ontvangsbevesting voor smsjes te ondersteunen. KPN en Telfort hebben het wel en Hi niet? Rete-irritant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |