Nou, dan kan je blijkbaar niet goed signalen "lezen", of je was zo actief bezig dat je er geen aandacht voor had. Een man komt niet "plotseling"quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Lolledmaniac het volgende:
Laatst kwam 't opeens terwijl 'ie er zo diep mogelijk inzat.
Dusja, echt een lekker gevoel vind ik 't niet.
Als hij toch al helemaal achter in je keel zit dan voel/proef je er toch bijna niks van als hij komt?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:14 schreef Lolledmaniac het volgende:
Laatst kwam 't opeens terwijl 'ie er zo diep mogelijk inzat.
Dusja, echt een lekker gevoel vind ik 't niet.
O ja wel hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je blijkbaar niet goed signalen "lezen", of je was zo actief bezig dat je er geen aandacht voor had. Een man komt niet "plotseling"
Ik voel het dan blijkbaar goed aan, wanneer ik kom...quote:
Je kan je er lelijk in verslikkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik voel het dan blijkbaar goed aan, wanneer ik kom...
Dat geloof ik best. Sperma in je longen zal geen pretje zijnquote:
Was actief bezig ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dan kan je blijkbaar niet goed signalen "lezen", of je was zo actief bezig dat je er geen aandacht voor had. Een man komt niet "plotseling"
Jij slikt de sperma door, terwijl het in een condoom zit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef Elagabalus het volgende:
Ik slik heel graag, maar enkel als het 100% veilig is.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij slikt de sperma door, terwijl het in een condoom zit?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij slikt de sperma door, terwijl het in een condoom zit?
Snowballen heet dat. Nog nooit mee gemaakt gelukkig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef donnakol het volgende:
Mijn vriend mag heus wel in mijn mond komen. Als ik het daarna in zijn mond mag spugen. Kijken of hij het dan nog steeds lekker vind...
okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:56 schreef Jules- het volgende:
Mocht het een keer bij 2 verschillende meisjes doen. 1 wou het zelfs, en ging al op de knieën voordat ik wist wat de bedoeling was. Die andere stelde het ook voor.
Deed me helemaal niks.
Ik heb nooit begrepen wat er geil aan is
okquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:56 schreef Jules- het volgende:
Mocht het een keer bij 2 verschillende meisjes doen. 1 wou het zelfs, en ging al op de knieën voordat ik wist wat de bedoeling was. Die andere stelde het ook voor.
Deed me helemaal niks.
Ik heb nooit begrepen wat er geil aan is
Ik ben een vrouw 30+ die momenteel vrijgezel is maar soms een sekscontact heeft. Pijpen tijdens zo'n contact is okay, maar slikken zou ik niet snel doen. Want je slikt dan wel miljoenen levende zaadcellen, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën in. Bovendien degenereert de prostaat van een man na zijn 30ste en hij gaat dan een bedenkelijk goedje uitscheiden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:01 schreef KimmyHead het volgende:
Vraagje aan de vrouwen: Slik je minder snel het zaad door van een one-night stand dan van een vaste vriend, of maakt dat niet zo veel uit?
En mijn ervaringen: De naam verraad het al; ik ben er dol op! Al kan ik er pas echt van genieten met mijn huidige vriendin, omdat die het echt superrrr lekker doet
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:56 schreef hoetlevenis het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw 30+ die momenteel vrijgezel is maar soms een sekscontact heeft. Pijpen tijdens zo'n contact is okay, maar slikken zou ik niet snel doen. Want je slikt dan wel miljoenen levende zaadcellen, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën in. Bovendien degenereert de prostaat van een man na zijn 30ste en hij gaat dan een bedenkelijk goedje uitscheiden.
Ik heb daar een compromis voor (geleerd van de High Society): de man pijpen met een condoom om. Het vergt van mij wat extra techniek, maar het is voor zowel hem als voor mij fijn (hij kan heerlijk klaarkomen, ik plezier hem).
Als ik ooit een vaste partner heb en (dus) heel veel van hem houd, misschien dat ik af en toe zou slikken als hij dat heel erg graag zou willen. Daarna wel een boost vitamientjes slikken.
Heb je altijd zoveel last van smetvrees.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:56 schreef hoetlevenis het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw 30+ die momenteel vrijgezel is maar soms een sekscontact heeft. Pijpen tijdens zo'n contact is okay, maar slikken zou ik niet snel doen. Want je slikt dan wel miljoenen levende zaadcellen, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën in. Bovendien degenereert de prostaat van een man na zijn 30ste en hij gaat dan een bedenkelijk goedje uitscheiden.
Ik heb daar een compromis voor (geleerd van de High Society): de man pijpen met een condoom om. Het vergt van mij wat extra techniek, maar het is voor zowel hem als voor mij fijn (hij kan heerlijk klaarkomen, ik plezier hem).
Als ik ooit een vaste partner heb en (dus) heel veel van hem houd, misschien dat ik af en toe zou slikken als hij dat heel erg graag zou willen. Daarna wel een boost vitamientjes slikken.
Waarom vraag je hier dan om meningen/ervaringen, als je het allemaal al zo goed weet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef KimmyHead het volgende:
@hoetlevenis
Grappig: Frostbite heeft op 24 juli 2002 hetzelfde gezegd bij het oude Topic over slikken.
Wat mij verder opvalt, is dat de kijk op slikken toch echt wel wat verandert is de afgelopen 7 jaar
namelijk .. ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef KimmyHead het volgende:
@hoetlevenis
Grappig: Frostbite heeft op 24 juli 2002 hetzelfde gezegd bij het oude Topic over slikken.
Wat mij verder opvalt, is dat de kijk op slikken toch echt wel wat verandert is de afgelopen 7 jaar
Omg, ben je serieus, blijkbaar pijp je mannen die onder de SOA's zitten, mja, ieder zijn smaak hequote:Op woensdag 17 juni 2009 18:56 schreef hoetlevenis het volgende:
[..]
Want je slikt dan wel miljoenen levende zaadcellen, een varia aan virussen en tientallen soorten bacteriën in. Bovendien degenereert de prostaat van een man na zijn 30ste en hij gaat dan een bedenkelijk goedje uitscheiden.
Iddquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:38 schreef longinus het volgende:
[..]
Omg, ben je serieus, blijkbaar pijp je mannen die onder de SOA's zitten, mja, ieder zijn smaak he
Vergeet niet dat je een nasmaak van zult hebben ook al slik je het snel door.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Arctica het volgende:
Nog nooit in mn mond laten komen, lijkt me echt heel vies![]()
Mocht hij klaarkomen in mijn mond dan zou ik het denk ik snel doorslikken, hoe eerder het weg is hoe beter..
Als je het niet probeert dan weet je het ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:20 schreef Arctica het volgende:
Nog nooit in mn mond laten komen, lijkt me echt heel vies![]()
Mocht hij klaarkomen in mijn mond dan zou ik het denk ik snel doorslikken, hoe eerder het weg is hoe beter..
Je krijgt er zo'n droge strot van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je een nasmaak van zult hebben ook al slik je het snel door.
ik vind beffen maar eng, ben bang dat ik m'n hoofd dan niet meer terug krijg ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:00 schreef Dartanion het volgende:
lekker dat snoetje en bekkie volblaffen, dan voel ik me pas een man!
En beffen doen we natuurlijk aan! Zou een beetje hypocriet zijn als ik dat niet doe
handen en benen vastbinden aan het bed, heb je niks te vrezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:02 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
ik vind beffen maar eng, ben bang dat ik m'n hoofd dan niet meer terug krijg ofzo
zou niet eens weten hoe dat moet, gewoon uitlikken als een vlabakje ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
handen en benen vastbinden aan het bed, heb je niks te vrezen
En krijgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:09 schreef Plums het volgende:
T mag, maar liever niet.Ben sowieso niet echt van t orale geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |