En krijgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:09 schreef Plums het volgende:
T mag, maar liever niet.Ben sowieso niet echt van t orale geven.
Als hij t terugwil, dan doe ik dat wel voor 'em.quote:
Saai(e muts)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als hij t terugwil, dan doe ik dat wel voor 'em.![]()
Mja, mn huidige vriend en ik doen t beide niet bij elkaar. Weet niet precies waarom.Maar hij leest dit waarschijnlijk toch.
![]()
Lol de sex is anders prima te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Saai(e muts)
Dus eigenlijk is het dus wel dat je het voor een goede befbeurt wel doet
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Als hij t terugwil, dan doe ik dat wel voor 'em.![]()
Mja, mn huidige vriend en ik doen t beide niet bij elkaar. Weet niet precies waarom.Maar hij leest dit waarschijnlijk toch.
![]()
goh, dat komt over alsof heel erg blij mee bentquote:
Oh don't get me wrong, ik ben heel blij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
goh, dat komt over alsof heel erg blij mee bent_!
en gelijk heb jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh don't get me wrong, ik ben heel blij.Maar hij moet niet eerst mn reacties hier lezen.
Dat mag ie morgenmiddag doen, voor morgenavond.
![]()
Maar niet morgenochtend, voor morgenmiddag. Morgenmiddag wil ik gewoon neuken.
Ja toch.quote:
Hhahah ik zeg toch niet dat t moeite kost?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als het veel moeite kost kan je niet pijpen denk ik
Lol nou ja, t is meer dat ik t dus gewoon niet echt geweldig vind om te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je wil gaan mouthfucken omdat je dan weinig hoeft te doen. Lijkt me als je een beetje kan pijpen het ook niet al te lang duurt
Jammer, lijkt me niet echt cool als mijn vriendin niet geniet van orale sex gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:03 schreef Plums het volgende:
[..]
Lol nou ja, t is meer dat ik t dus gewoon niet echt geweldig vind om te doen.
Als ik t al doe is t idd omdat t hem een plezier doet, en niet mij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Jammer, lijkt me niet echt cool als mijn vriendin niet geniet van orale sex geven
En dan maar volop hopen dat ik niks leesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Oh don't get me wrong, ik ben heel blij.Maar hij moet niet eerst mn reacties hier lezen.
Dat mag ie morgenmiddag doen, voor morgenavond.
![]()
Maar niet morgenochtend, voor morgenmiddag. Morgenmiddag wil ik gewoon neuken.
Dat eigk alles behalvequote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef Dartanion het volgende:
Volgens mij ligt die luie Plums er tijdens het neuken bij als een zoutzak
Omdat ik oraal niet prettig vind, betekent niet dat ik niet graag hard neuk en geneukt word.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef Dartanion het volgende:
Volgens mij ligt die luie Plums er tijdens het neuken bij als een zoutzak
Kort nachtje!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Omdat ik oraal niet prettig vind, betekent niet dat ik niet graag hard neuk en geneukt word.
Ruim dan op ipv zitten jammeren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:34 schreef Tally het volgende:
Hallo! Wat begrijpt men niet aan ontopic?
Aaah ja en dan weer gezeik krijgen over waar de berichten zijn gebleven.quote:
Geen probleem , ben niet vies van mijn eigen zaad. En mijn vriendin is ook niet vies van haar kutvocht als ik haar gebeft heb.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef lord_sylus het volgende:
Vraagje aan alle mannen die graag in de mond van hun partner spuiten, geef je haar dan ook meteen een tongzoen nadien?
of eerder gewoon op de lipjes
en wie heeft al een kus gegeven voor ze slikte?
Nou nee, dat doe ik nou niet nét nadat ik ben klaargekomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef lord_sylus het volgende:
Vraagje aan alle mannen die graag in de mond van hun partner spuiten, geef je haar dan ook meteen een tongzoen nadien?
Hier ongeveer hetzelfde... alleen kus ik haar erna niet... ze wil het meestal gewoon snel doorslikkenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Mijn ex pijpt als de beste en zij genoot er altijd van als ik in haar mond klaar kwam, hoe meer hoe beter. Overigens hield ze er niet zo van als ik veel koffie of andere bittere dingen had gegeten, dan mocht ik ook nog wel klaar komen in haar mond. Maar dan slikte ze het niet door, normaal slikte ze altijd.
Ik gaf haar altijd gewoon een zoen, echt veel tong kwam er nooit bij kijken. Vind het niet erg of vies, moet ze het wel doorgeslikt of uitgespuugd hebben.
beidde, dirty sex kan erg geil zijn. Het hang helemaal van de mooth af natuurlijk. Maar meestal gaat het er hard doch liefdevol aan toequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef lord_sylus het volgende:
krijg ik niet de kans voor ze slikt het meteen al doorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:43 schreef lord_sylus het volgende:
Ach, als vrouw aan de UT in Enschede staan de mannen in de rij voor jouw sneequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:23 schreef kwiwi het volgende:
klaarkomen in mond, done
tenzij de man aan gaat dringen erop, dan kan ie het vergeten
Is bij een one-night stand ook wel een beetje riskant ivm véél hoger risico op HIV/AIDS en andere SOA's dan zonder klaarkomen in de mond....quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef Metro2005 het volgende:
1 die niet slikte (de one night stand)
Ja, want dat zou wel erg dom zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 19:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net of een chick daaraan denkt voor ze gaat slikken
Dat je dom en onwetend bent, hoeft nog niet te betekenen dat je dat hier op het Fok!forum tentoonspreidt voor de hele gemeenschap......quote:Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Als je orale sex hebt zonder condoom, dan maakt wel of niet slikken ook geen ruk meer uit
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Dat je dom en onwetend bent, hoeft nog niet te betekenen dat je dat hier op het Fok!forum tentoonspreidt voor de hele gemeenschap......
Pijpen geeft over het algemeen een laag risico voor HIV, behálve als de man klaarkomt in de mond, dan is er een groot risico voor de ontvangende partij.
Voor SOA's is het verschil tussen wel of geen zaadlozing minder groot.
Oftewel, check your facts en niet zomaar wat brullen om cool te doen.....
Dat heb ik gedaan, anders zou ik het hier natuurlijk niet neerschrijvenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
zelf ook ff checken voor dat je zo iets zegt
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef erwinf18 het volgende:
ik praat uit eigen ervaring, maar mijn vriendin die vraagt er zelf gewoon af en toe om omdat zij het ook heel geil vind.
ze begint dan gewoon met heerlijk te pijpen tot ik klaarkom en dan spuit ik in der mond...en als ik klaar ben dan is zij aan de beurt:)
alleen als je niet met u praat:P hahaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:56 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
![]()
Mogen wij uw vriendin eens lenen?
Dan moet je zijn koffie afpakken en hem aan het fruit laten gaan.. Ananas etc. Zoete vruchten. Dan wordt het zoeter.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef ekster23 het volgende:
Ik vind het ook geen probleem als me vriend in me mond klaarkomt, heb ook een keer geslikt, maar vind dat wel minder. Proeft bitter. En als hij ergens anders wil spuiten vind ik het ook prima. (borsten, of over me hele lichaam)
aah, mensen die zowiezo schrijvenquote:
Nee, gewoon homofielquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef plus44 het volgende:
[..]
aah, mensen die zowiezo schrijven![]()
Ontopic:
Ik snap niet eens waarom mannen het geil vinden om in een vrouw haar mond te spuiten![]()
ben ik nu raar?
Neeh hij drinkt nooit koffie, zal wel aan het pittige eten liggen, sambal enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan moet je zijn koffie afpakken en hem aan het fruit laten gaan.. Ananas etc. Zoete vruchten. Dan wordt het zoeter.
En uh.. Zie mijn signature...
You know what to do.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:07 schreef Matty___ het volgende:
had ooit een vriendin die er helemaal gek op was. zelf als het op me buik te recht kwam ging ze het nog uitzuigen.
dat noem ik commitment.![]()
mijn huidige vind het maar nix terwijl ze wel erg goed kan pijpen .
dan zal dit het wel zijn he:quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan is er iets anders mis met je. Kakker? 13 jaar? Je ouders hebben principieel geen tv?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:48 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
En z'n pubertijd begint erg laat
veel zoet laten eten en cola drinken dan wordt zijn sperma zoeter van tenminste dat zeggen de vrouwen die ik kenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:04 schreef ekster23 het volgende:
[..]
Neeh hij drinkt nooit koffie, zal wel aan het pittige eten liggen, sambal enzo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:03 schreef ekster23 het volgende:
Ik vind het ook geen probleem als me vriend in me mond klaarkomt, heb ook een keer geslikt, maar vind dat wel minder. Proeft bitter. En als hij ergens anders wil spuiten vind ik het ook prima. (borsten, of over me hele lichaam)
Gelukkig nog nooit meegemaakt... Maar als de man denkt dat hij zijn staafmixer zo ver en hard er in kan rammen, vind ik het wel een beetje eigenschuld dikke bult! hahahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 04:11 schreef TwyLight het volgende:
Iemand al eens een "hai2u" incidentje meegemaakt?
Mocht je niet weten wat het is, try Google images
Omg. Dat lijkt me pijnlijk.. Maagzuur op je eikelquote:Op donderdag 25 juni 2009 04:11 schreef TwyLight het volgende:
Iemand al eens een "hai2u" incidentje meegemaakt?
Mocht je niet weten wat het is, try Google images
Is dat pijnlijk? Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Omg. Dat lijkt me pijnlijk.. Maagzuur op je eikel
Nee, gelukkig geen ervaring
Maagzuur vreet gaten in kleding.. Dan wil je niet weten wat voor effect dat heeft op je eikel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Is dat pijnlijk? Volgens mij niet hoor.
Ik weet niet waar jij je lul allemaal insteekt maar ik had nergens last van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maagzuur vreet gaten in kleding.. Dan wil je niet weten wat voor effect dat heeft op je eikel.
Schakel nu het nog kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Zith het volgende:
Had ik er maar zoeen, mijne vind pijpen al een bridge too far
Bef jij haar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Zith het volgende:
Inderdaad, zij haar plezier hebben en dan ... "eikes een eikel in mijn mond nee zenne"quote:
Rustig rustigquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Inderdaad, zij haar plezier hebben en dan ... "eikes een eikel in mijn mond nee zenne"
is zien hoe lang het duurt!
en dan ineens zeggen "telkens ik u bef kom jij toch ook in mijn mond! wat is het verschil?"
emancipatie, zowel op de werkvloer als in bed, maar dan ook in 2 richtingen!!!
dan hoop ik dat je verder wel een spannend sex leven heb, want alleen recht op en neer gaan word je echt een keer zat! gevolg, minder sex, gevolg saai leven, gevolg frustraties.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Rustig rustig(nee dat wilt ze ook niet)
ik hoop dan voor u dat de achterdeur soms openstaat... of dat er iets kinky gebeurt want er zijn maar zoveel standjes die kunt blijven herhalen hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Rustig rustig(nee dat wilt ze ook niet)
Damn, dat het nog bestaat! Ik zou switchen nu het nog kan.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef Zith het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:30 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Damn, dat het nog bestaat! Ik zou switchen nu het nog kan.....
Dan was dat geen maagzuur..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je lul allemaal insteekt maar ik had nergens last van.
Eerst komt er eten uit, veel later pas maagzuur...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mevrouw ging over haar nek...hmmm
En dat eten heeft zich niet vermengd met dat maagzuur?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eerst komt er eten uit, veel later pas maagzuur...
Uiteraard is het geen puur maagzuur, dat heb je alleen met een nuchtere maag, maar het eten is natuurlijk wel doorkneed met spijsverteringssappen; dat is immers de hele functie van de maag. De pH-waarde van dat 'eten' is absoluut onder de 7, oftewel zuur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:16 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eerst komt er eten uit, veel later pas maagzuur...
geen kakker, 18 jaar, we hebben tvquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dan is er iets anders mis met je. Kakker? 13 jaar? Je ouders hebben principieel geen tv?
zou het kunnen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef MartijnIV2008 het volgende:
[..]
dan zal dit het wel zijn he:
[..]
Dude, it's the internet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:51 schreef lord_sylus het volgende:
man man hoe zijn we van slikken en pijpen naar vrouwen die over hun nek gaan op de lul van hun vriend![]()
![]()
Sommige dingen hoef je niet te begrijpen, Ik zeg gewoon doenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:27 schreef plus44 het volgende:
[..]
aah, mensen die zowiezo schrijven![]()
Ontopic:
Ik snap niet eens waarom mannen het geil vinden om in een vrouw haar mond te spuiten![]()
ben ik nu raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |