Ja, een tréin. Maar een DD-AR...?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik doe alles voor een volgepropte trein.
Mja, als je nou uit een ver land hierheen komt denk je "AVONTUUR"quote:
Hmmmm is er een extra boogje te pakken PSM ? kan je ff buiten treinnumers om praten en ff zeggen welke ik moet nemenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de spitstoevoegers en niet om de reguliere treinen die omrijden. Dus dan moet ik de 12732 maar eens nemen
Tussen Maarssen en Abcoude rijden geen treinen door blikseminslag.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:41 schreef knars het volgende:
Maar wat is er nou mis met het weer tussen Abcoude en Breukelen, is dat miljoenen kostende tunneltje onder die sloot bij Abcoude volgelopen?
Het gaat om de spitstrein tussen Leeuwarden en Rotterdam. Deze is als enige omgeleid. De rest rijdt niet. (De treinen dus die normaal van afwijkende perrons in Utrecht vertrekken tov de normale NO).quote:Op maandag 23 maart 2009 23:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hmmmm is er een extra boogje te pakken PSM ? kan je ff buiten treinnumers om praten en ff zeggen welke ik moet nemen
Zat ik daar niet in toen?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:27 schreef knars het volgende:
Behalve die laatste keer dan, toen ik bij het viaduct over het spoor bij Woerden langzaamrijdend een Intercity weer zag voorbijblazen die eigenlijk niet meer zou rijden.
Wats mis met een DD-AR?quote:
ja je weet wel, die buslijn waarin allerhande kutmarokkaantjes om de haverklap buschauffeurs aftuigen. Die heb ik naar m'n werk iedere dag.quote:
Die van Diemen-Zuid naar Bijlmer ArenAquote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja,maar WELK boogje wordt er nu meegepakt dan?
Ah die. Ik wist niet dat die Terreurexpres heettequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je weet wel, die buslijn waarin allerhande kutmarokkaantjes om de haverklap buschauffeurs aftuigen. Die heb ik naar m'n werk iedere dag.
Trans-Veolistan-Schrootkoets, mag ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah die. Ik wist niet dat die Terreurexpres heette
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trans-Veolistan-Schrootkoets, mag ook
Het is maar goed dat meningen kunnen verschillenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:47 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Wats mis met een DD-AR?
Love 'em.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:30 schreef James1988 het volgende:
DD-AR... het is te doen. Ik kan me nog herinneren dat ik een klein jochie was en met mijn oma naar het Spoorwegmuseum ging, met de trein. Met de terugreis hadden we een dubbeldekker, met groene stoelen en tafeltjes met confetti erop.
Ahh, nostalgie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |