Plaats hem in de breedte, en je hebt 1 muur al bedekt. (en een raam natuurlijk, maar dan kan je tenminste de kijkafstand nog enigzins in evenwicht brengen.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
Tegen die muur ga ik "een 3 meter breed televisiescherm" plaatsen dus dat lijkt me niet zo'n goed plan
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef Ireth het volgende:
Ah zo... maar dat 'herstellen' valt dus iets ruimer uit begrijp ik...
Ja, of we zetten die op de slaapkamer, dan hoeven we geen muur meer te metselen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef klipper het volgende:
[..]
Plaats hem in de breedte, en je hebt 1 muur al bedekt. (en een raam natuurlijk, maar dan kan je tenminste de kijkafstand nog enigzins in evenwicht brengen.
Tja je moet ook duidelijk zijn tegen aannemers, maar toen ik de foto zag moest ik ondanks medelijden eerst wel even lachen, zeker nadat ik de topictitel nog een keer gelezen had, van weinig naar veel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, of we zetten die op de slaapkamer, dan hoeven we geen muur meer te metselen.
moiquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Een grote open kamer op de eerste verdieping, wie heeft dat nou
Dan moet je alles in kasten elders gaan douwen. Lijkt me niet praktisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Wij mogen de aannemer geen opdrachten geven, dat doet de woningbouwquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef klipper het volgende:
[..]
Tja je moet ook duidelijk zijn tegen aannemers, maar toen ik de foto zag moest ik ondanks medelijden eerst wel even lachen, zeker nadat ik de topictitel nog een keer gelezen had, van weinig naar veel.![]()
Zo'n foto is gewoon
Leek mij ook wel een strak plan, alleen gaat Biancavia niet akkoord.quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:19 schreef Adelante het volgende:
Ja, wel als ik mijn kantoor op jouw zolder mag vestigen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij mogen de aannemer geen opdrachten geven, dat doet de woningbouw
[..]
Leek mij ook wel een strak plan, alleen gaat Biancavia niet akkoord.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef Biancavia het volgende:
We zijn ons kapot geschrokken!
M'n muur, wat doe je!
[ afbeelding ]
Misschien een kleine tip (hoewel als je hier zo leest is het misschien wel de uitvinding van de eeuw voor jullie)quote:
Net alsof wij hier niet op elkaar mogen reagerenquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:06 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien een kleine tip (hoewel als je hier zo leest is het misschien wel de uitvinding van de eeuw voor jullie)
Zet die pc eens uit en ga eens lekker tegenover elkaar zitten en probeer dan eens te communiceren.
Tsja, maar goed, dat scheelde ze een container met zooi.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat ze gewoon de complete tussenmuur op de 1ste verdieping weg gesloopt hebben
Dat kleine beetje hadden ze dan ook wel weg kunnen halen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Net alsof wij hier niet op elkaar mogen reageren![]()
Lol, het was me ook al opgevallen dat twee partners met elkaar praten/overleggen via een forum. Ik vind het wel grappig! Misschien staat er straks "Geef de cola eens door"quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:06 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien een kleine tip (hoewel als je hier zo leest is het misschien wel de uitvinding van de eeuw voor jullie)
Zet die pc eens uit en ga eens lekker tegenover elkaar zitten en probeer dan eens te communiceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |