Of vervenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:41 schreef Conflict het volgende:
Mooi he?
Ik hoop niet dat ik smerige handen krijg, of zelfs moet sjouwen
Of is het een mini badquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef John.Milton het volgende:
De badkamer![]()
![]()
Dat is wel een rare wasbak
Ja maar alles wordt gedaan.quote:
Ja, ze zijn gisteren al begonnen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
Is het sloopwerk tot nu toe al door de woningbouw gedaan?
Ik zie dat de keuken er al uit is en al verschillende tegels eraf zijn gehaald
Dat zijn twee trappen!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:16 schreef AMDFreak het volgende:
Dat wordt een hell of a job
Die trap vind ik zo eng
Maar wel zo gepositioneerd, dat als je een beetje stevig van de bovenste trap af lazert, dat je de onderste trap ook afdondertquote:
Ja, dat is het enige wat ik ga missen, het uitzicht en ook de sloot met de eendjes waar we op kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:04 schreef Blue-eyes het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Nog een hele boel werk te doen, maar het is wel erg luxe dat het voor jullie wordt gedaan.
Maar vinden jullie de tuin wel leuk zo met al die schuttingen om je heen? Ik zou me in een gevangenis wanen
Geef mij maar een balkonnetje met mooi uitzicht.
Wij hebben tegels voor in de keuken uitgekozen (gewoon wit) en de keukenkastjes, blad en handgrepen hebben we uitgekozen. Voor in de badkamer en toilet hebben we grijze vloertegels en gespikkelde muurtegels gekozen. De keuze was uit ongeveer tien combinaties.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:28 schreef Serinde het volgende:
In vergelijking met de rest ziet de zolder er echt goed uitZijn die mensen daar nooit geweest ofzo
![]()
In een maand moet de woningbouw dit toch makkelijk netjes af kunnen leveren! Hebben jullie zelf tegels e.d. uit mogen zoeken?
Ben heel erg benieuwd naar het resultaat!
Ja, ze betalen alles. Alleen hebben we wat aanpassingen aan de standaard aan te leggen keuken gedaan, dat moeten we wel betalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:52 schreef error_404 het volgende:
Gefeliciteerd! en tevens tvp
Wel heel relaxed dat de aannemer alles doet voor jullie. Ik neem even voor het gemak aan dat de woningbouw alles betaald?
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de na foto's
Ik geloof 400 kaal, wij krijgen geen huurtoeslag.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:30 schreef fokkieslim het volgende:
wAT KOST dat nou zo'n huurwoning,krijg je ook huurtoeslag?
Ook na de verbouwing? Dan is het huis toch in waarde gestegenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik geloof 400 kaal, wij krijgen geen huurtoeslag.
Ik denk dat het meer een kwestie is van opnieuw bewoonbaar maken in plaats van verbeteren. In de huidige staat is 400 euro m.i. niet echt reëel. Dubbele beglazing aanbregenen e.d. zorgt over het algemeen wel voor een huurverhoging.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:49 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
Ook na de verbouwing? Dan is het huis toch in waarde gestegen
Ja inderdaad. En de vorige bewoners hebben er 50 jaar gewoond zonder dat er ook maar iets aan dat huis is gedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 08:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een kwestie is van opnieuw bewoonbaar maken in plaats van verbeteren. In de huidige staat is 400 euro m.i. niet echt reëel. Dubbele beglazing aanbregenen e.d. zorgt over het algemeen wel voor een huurverhoging.
Een blauwe smurfen bankquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:06 schreef Conflict het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zoiets moet het worden, kleuren worden natuurlijk anders, dar zijn we nog niet helemaal uit
Volgens mij hebben die vorige bewoners zat gehobbiet,neem dat rookhok naast de schuur,die zal niet van de woningbouw zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En de vorige bewoners hebben er 50 jaar gewoond zonder dat er ook maar iets aan dat huis is gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |