Ook pookjes, kun je ook mee spelen.quote:
Hmm, wanneer is je operatie dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik vind tieten niks aan... geef mij maar een kut
kende je Sketchup nog niet dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:37 schreef FJD het volgende:
Vanaf 1:45Kijk, zo hoort 3D tekenen te zijn
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons gaat maken..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Had er vaag wel eens iets van gehoord maar verder niet naar gekeken. Was vandaag eens wat aant browsen naar inrichtingen voor een huis en bedacht me toen dat een 3D progje wel handig zou zijn
ja ik kan het je echt aanraden om gewoon eens met Sketchup een huisje te tekenen. krijg je veel beter een inzicht of meubels wel passen in een huis. je tekent op A4 toch te vaak het huis te groot in vergelijking met de meubels. (* Incolumis spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:16 schreef FJD het volgende:
Had er vaag wel eens iets van gehoord maar verder niet naar gekeken. Was vandaag eens wat aant browsen naar inrichtingen voor een huis en bedacht me toen dat een 3D progje wel handig zou zijn
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:18 schreef ursel het volgende:
Ben benieuwd wat voor moois je voor ons gaat maken..
komen er kabels vanaf?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomen
een full hd, met 3 hdmi kabels erinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb al zelf een stoel gemaakt maar ik denk niet dat dat model in productie wordt genomen
laffe honden vanwege geen besluit?quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Mogguh
PolitiekStelletje laffe honden zijn het!
Streetfighter is verzonden![]()
New improved dildo?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:28 schreef Incolumis het volgende:
was vorige maand wat aan het testen met renders
[ afbeelding ]
Nee, dan gister bij Pauw & Witteman. Die 2 dozen van GroenLinks & SP, wat een figurenquote:Op woensdag 25 maart 2009 07:47 schreef FJD het volgende:
Mogguh
PolitiekStelletje laffe honden zijn het!
Streetfighter is verzonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |