SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
Fipo?Fipo dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Of werken braaf en zien het nu pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip
Ow, aha. Ik zag het net pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want hij zei gisteren zelf al dat het fout was
Zo, jij kunt snel 1 en 1 bij elkaar optellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles lekker. En met jou? Is de man die je meevroeg om koffie te halen nu wel aardig?
Ik werk zo braafquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of werken braaf en zien het nu pas
(denk dat dat bij MNR eerder van toepassing is, haha)
Traag van begrip dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of werken braaf en zien het nu pas
(denk dat dat bij MNR eerder van toepassing is, haha)
quote:
Kijk, dat dacht ik al!quote:
Gewoon neuken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
En hij gaat over 2 dagen wellicht van het project af![]()
Wat nu te doen? Ik weet t ff niet..
Gebeur? Stelletje allochtonen hier altijd. Net Cue al met dr UitgestelTquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Traag van begrip dus.
Chantage werkt niet bij me, dan gebeurd het dus helemaal niet
Is geen chantage.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Traag van begrip dus.
Chantage werkt niet bij me, dan gebeurd het dus helemaal niet
Duh! Echt jijquote:
Ja ik ben echt ff uit de 'mood' van dit topic. Niet janken gewoon uitvragen. Niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh! Echt jij![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk hoe hier op te reageren?Want ik weet t ff niet
Hehehe, ik mag jouw directheid wel. En je hebt gelijk. Dat was nog niet in me opgekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ff uit de 'mood' van dit topic. Niet janken gewoon uitvragen. Niet zo moeilijk doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hey joey hoe is het met je denkbeeldige vriendin?
Ik heb onwijs veel last van mijn nekquote:
Net zo goed als jouw taalgebruik. Naadje dus. Maar ze heeft een kut hequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hey joey hoe is het met je denkbeeldige vriendin?
Je hebt pas op een filmpje kunnen zien dat ze snel vol isquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel af en toe wat lucht erbij he, anders loopt ze leeg.
Vol van wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt pas op een filmpje kunnen zien dat ze snel vol is
Je had gezien hoe mn leuter haar vulde... Idd erg snel jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt pas op een filmpje kunnen zien dat ze snel vol is
Iemand zoeken voor een massagequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb onwijs veel last van mijn nek
Maar verder wel goed! En met jou?Goed gewerkt?
Die hele 5cm!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had gezien hoe mn leuter haar vulde... Idd erg snel ja.
Nee, dat heb ik dan weer niet gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had gezien hoe mn leuter haar vulde... Idd erg snel ja.
Ooo dat zou even een goede uitkomst zijn! Helaas zit dat er nu niet inquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iemand zoeken voor een massagewerk ging wel, nieuwe gebouw is alleen echt super warm in de zon
Hey!quote:
quote:
Jaaaa, morgen!!quote:
Ik heb koppijn, dan ben ik irritantquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef MNR het volgende:![]()
Ow jongens. Ik ga nog bijna denken dat Sedan jaloers is en dat het niet goed met tussen Joey en zijn vriendin
Boxie!quote:
Hey het is donderdag, genoeg mensen in de stad te vinden hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat zou even een goede uitkomst zijn! Helaas zit dat er nu niet in
Hmm.. dat is altijd erg jammer met nieuwe gebouwen haha.
Tas al klaar?quote:
Geen tijd voorquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey het is donderdag, genoeg mensen in de stad te vinden hoor![]()
Alstu, dat gebagger hebben we wel vaak genoeg gehoord nu.quote:
Natuurlijk niet.. Ben net thuisquote:
5,3cmquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alstu, dat gebagger hebben we wel vaak genoeg gehoord nu.
De kunst van het loslaten van je ex! Deel 74
Dat red je niet met dat pikkie van je, m'n haar is inmiddels al weer wat langerquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
5,3cm. Beetje de lengte van die mooie stekels op jouw hoofd
.
Het ging over exen, kon ook wel naar [OUD] linken maar dat past ook weer niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik hem niet los kan laten Sedan
Tussen mij en mn doorzichtige vriendin is het prima hoor. Ik doe niet aan een niet goed gaande relatiequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef MNR het volgende:![]()
Ow jongens. Ik ga nog bijna denken dat Sedan jaloers is en dat het niet goed met tussen Joey en zijn vriendin
*aai over bol*quote:
Nope, na het werk pas..quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vroeg weg zeker? Wintersport toch?
Ik ga sletten zuipen in Val Thorensquote:
In ieder geval zal het e goed staanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat red je niet met dat pikkie van je, m'n haar is inmiddels al weer wat langer
Komt goed!! Maar mijn wil om wat leuks te doen is sterker. Zo sterk, dat ik overwogen heb mijn ex te bellen, diegene die ik eigenlijk nooit meer wil zien..quote:
Hebben we het over Odol of zijn jullie nog steeds niet uit elkaar?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat ik hem niet los kan laten Sedan
Assumpties.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In ieder geval zal het e goed staan.
Maar ook al is mn pik 1,5 cm, hij zit nog steeds vaker in een kutje dan die van jou.
Wat leuks doen is neuken? Nicequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt goed!! Maar mijn wil om wat leuks te doen is sterker. Zo sterk, dat ik overwogen heb mijn ex te bellen, diegene die ik eigenlijk nooit meer wil zien..
Mooi! Want dan hoef je je niet op de kast te laten jagen of erop in te gaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tussen mij en mn doorzichtige vriendin is het prima hoor. Ik doe niet aan een niet goed gaande relatie.
Nee hoor, de collega´s waar ik mee ga waren vandaag al helemaal hyper en luidruchtig, dus dat zal morgen wel erger worden. Erg gezellig dus. Morgen alleen even mijn projecten controleren en dan vooral gek doen de rest van de dag..quote:
Niet bellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komt goed!! Maar mijn wil om wat leuks te doen is sterker. Zo sterk, dat ik overwogen heb mijn ex te bellen, diegene die ik eigenlijk nooit meer wil zien..
Neuken valt inderdaad onder wat leuks doen, maar mijn ex is daar de meest slechte optie voorquote:
De een z'n dood...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi! Want dan hoef je je niet op de kast te laten jagen of erop in te gaan
Ja toch?
Gelukkig heb ik vrij veel zelfbeheersingquote:
Hoelang ga je ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, na het werk pas..
[..]
Ik ga sletten zuipen in Val Thorens
Ik herhaal het alleen nog een keertjequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik vrij veel zelfbeheersing
Ach meid, besef je goed dat dit nu even zo is en dat het het echt niet waard is om je ex op te bellen voor seks.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet waar m'n PM is *knipoog*quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neuken valt inderdaad onder wat leuks doen, maar mijn ex is daar de meest slechte optie voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ken het. Maar dat maakt het ook weer zo spannend toch.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neuken valt inderdaad onder wat leuks doen, maar mijn ex is daar de meest slechte optie voor
4 dagenquote:
Ik ben dan ook werkelijk nog ooit op FOK! op de kast gejaagd. Ik dacht dat je serieus was, omdat je zo'n lieve user bentquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi! Want dan hoef je je niet op de kast te laten jagen of erop in te gaan
Ja toch?
Hihi, ik had niet serieus zin om hem te bellen voor sex, maar door het mooie weer heb ik gewoon zin om leuke dingen te doen. Andere dingen dan sex, uiteraardquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach meid, besef je goed dat dit nu even zo is en dat het het echt niet waard is om je ex op te bellen voor seks.
En die sterke wil om iets 'leuks' te doen, kun je toch ook inzetten om iets anders te gaan doen? Er zijn zoveel leuke dingen om te doen!
Neequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hebben we het over Odol of zijn jullie nog steeds niet uit elkaar?
Nog steeds aan... Pfffquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Mn ex is er eigenlijk altijd maar eentje
Vrijdag-zaterdag rijden. Zaterdag, Zondag, Maandag skien en Dinsdagochtend weer weg.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
3dagen heen en terug rijden en 1 dag daar?
Oww genoeg om helemaal van de kaart te gerakenquote:
Valt mee..quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrijdag-zaterdag rijden. Zaterdag, Zondag, Maandag skien en Dinsdagochtend weer weg.
Waarom? Jij mag toch niet neuken met mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nog steeds aan... Pfff
PM me ff wanneer het verkeerd is gegaan he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, precies.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oww genoeg om helemaal van de kaart te geraken(mocht je dat willen)
Nou dan ga ik dus gewoon langer dan de reistijdquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee..
Zelf altijd zon hekel aan om op vakantie te gaan en dan de helft kwijt te zijn aan reistijd in auto/whatever.
Wat je net zei is je reistijd bijna evenveelquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, precies.
[..]
Nou dan ga ik dus gewoon langer dan de reistijd
Ik mag allesquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? Jij mag toch niet neuken met mij
en bovendien hoop ik dat het niet verkeerd gaat
Eigenlijk
Ja maar de baas vindt het niet goed als we met z'n 18-en een week weg gaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je net zei is je reistijd bijna evenveel![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik mag alles. Nee i hoop het ook niet hoor.
![]()
Is er al een beetje sprake van echte liefde of is het nog steeds een slappe lul die vindt dat ie ook anderen moet neuken?
Hoeveel werken jullie daar dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar de baas vindt het niet goed als we met z'n 18-en een week weg gaan
Ik vind het rijden vaak net zo leuk als de vakantie zelf. Lekker een roadtrip. Restaurantjes, eetcafés.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee..
Zelf altijd zon hekel aan om op vakantie te gaan en dan de helft kwijt te zijn aan reistijd in auto/whatever.
Je vergeet alleen dat je brak weggaat en brak terugkomt. Dus de essentie van vakantie is dan weg vind ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het rijden vaak net zo leuk als de vakantie zelf. Lekker een roadtrip. Restaurantjes, eetcafés.
Slappe lul dus nog steeds. Ja i vind het gewoon een beetje nep sorry. Maar vooral omdat je kindjes hebt.quote:
Nog wat potentieeltjes onder de collega's ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15 uurtjes rijden, met zn allen afwisselen kom je ook wel overheen. En wintersport is sowieso niet om uit te rusten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je brak weggaat en brak terugkomt. Dus de essentie van vakantie is dan weg vind ik.
Ja, want dat impliceerde ik metquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Slappe lul dus nog steeds. Ja i vind het gewoon een beetje nep sorry. Maar vooral omdat je kindjes hebt.
Hartstikke cool toch.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
24, dan nog dag achterin een auto als je lang bent is echt niet lekker.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 15 uurtjes rijden, met zn allen afwisselen kom je ook wel overheen. En wintersport is sowieso niet om uit te rusten.
Hey je kan ook voorin zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
24, dan nog dag achterin een auto als je lang bent is echt niet lekker.
Ongeveer 90 man personeel..quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel werken jullie daar dan?
Gewoon gaan staken als het niet mag
Helaas..quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nog wat potentieeltjes onder de collega's ?
Ik zit altijd voorinquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat gaat nogal als je met een aantal mensen wisselt.
Als newby niet, maar als newbie welquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Mag ik nog reageren als newby zijnde?
Maarja, jij bent dan ook een egoist.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zit altijd voorin. Maar ik neem dan ook altijd meisjes mee. En die gaan achterin
.
Andersom Autoquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als newby niet, maar als newbie wel
Hoe laat hebben jullie afgesproken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:39 schreef KudFokker het volgende:
ooh excuses haha
Ben me even mooi aan het maken voor vanavond haha
Ik denk dat ik 1 van de minst egoïstische mensen ben uit dit topicquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maarja, jij bent dan ook een egoist.
Het je dr al geneukt?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:42 schreef KudFokker het volgende:
half 9 @ station
Me zussie en haar vriend gaan ook meewel gezellig
Die kunnen het ook goed vinden
Please do explain.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 van de minst egoïstische mensen ben uit dit topic.
Yep...quote:
Hoe vind je me nieuwe badpakquote:
Precies zoals ik zeg. Ik ben een zeer vredelievend persoon met een licht boeddhistische kijk op deze wereld. Enige waar ik niet van hou zijn slapjanussen.quote:
Aah is mss maar beter ookquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ongeveer 90 man personeel..
[..]
Helaas..
Kan je ook tegen haar zeggen in plaats van hier...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
Als ze serieus vanavond weer te laat is ben ik er meteen klaar mee
Ik ergerde me daar eerst ZÓ erg aan
Met hoeveel ben jij er bezig of mis ik iets of snap ik het niet meer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:43 schreef KudFokker het volgende:
Als ze serieus vanavond weer te laat is ben ik er meteen klaar mee
Ik ergerde me daar eerst ZÓ erg aan
Whahaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Precies zoals ik zeg. Ik ben een zeer vredelievend persoon met een licht boeddhistische kijk op deze wereld. Enige waar ik niet van hou zijn slapjanussen.
Hoezo afgekeken van SNL.quote:
Graag.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whaha![]()
Oh, iemand veeg me op alsjeblieft
Dat is een andere...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met hoeveel ben jij er bezig of mis ik iets of snap ik het niet meer?
Er was toch een meisje die jij niet meer wilde?!
Ja heb ik ook gesmst...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je ook tegen haar zeggen in plaats van hier...
Wat is SNL ?quote:
Toch wel hèquote:
Dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:44 schreef TGT2 het volgende:
Semi noob aanwezig.
En terug van de kapper, damn I look good.
quote:
Precies zoals het er staatquote:
quote:
Watquote:
Nogal jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk Wie! maar het kwam er verkeerd uit
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal jaDat hou ik lekker voor me, natuurlijk
No wayquote:
* Nouk84 noteert: TGT2 is gruwelijk lekker..quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:54 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Nee even geen zin in. Maar ga er maar vanuit dat ik gruwelijk lekker ben.
Showen die pimpbak!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:52 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vind ik mijn auto toch tof als ie net gewassen is..
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 noteert: TGT2 is gruwelijk lekker..
Ik heb er geen foto's van..quote:
Geen tijdquote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
zooooooooooooo weer fris en fruitig
en nu ff relaxen
hoeist hier vanavond?
Egoïst...quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal jaDat hou ik lekker voor me, natuurlijk
En en en en? Verkouden?quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dan ook werkelijk nog ooit op FOK! op de kast gejaagd. Ik dacht dat je serieus was, omdat je zo'n lieve user bent.
quote:
Hoeveel dates zijn er al geweest ?quote:
Nog meer verkouden danquote:
2,5 - 3quote:
doe maar over mn kontje heen....quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee joh! Hoewel het verleidelijk is![]()
Hehe, gelukkig ben je niet helemaal egoïstischquote:
Hoe wil je het met laten zeggen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk we hebben 2 keuzes nu, of je zegt het of we laten het je zeggen
Lekker stuk gereden?quote:
Ze zegt het toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kijk we hebben 2 keuzes nu, of je zegt het of we laten het je zeggen
Dan wordt dat lijstje toch nooit watquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze zegt het toch?
Alleen geen naam en dat is wel logisch hier..
Waarom is dat een halve?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan is t B
want die eerste (tenminste geloof t was de eerste) was maar een halve
Hehequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan wordt dat lijstje toch nooit wat
Hoe kom je daarbij?quote:
nee snuit niet die heeft zn oog op wat anders laten vallenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat je die al eens gedate hebt. Dus hogere kans dat hij het is
Of snuit, is ook een optie.
Ja, Wintersport sinds afgelopen vrijdag dacht ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee snuit niet die heeft zn oog op wat anders laten vallen
hij is trouwens afwezig de laatste tijd of is ie al op vakantie!?!?
Hij is alweer bijna terug..quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Daarom, rebel ook nooit meer gezien dus die zit vast opgesloten in de kelder bij noukquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ja, kreeg gisteren een SMSje dat ie het erg leuk hadquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En is het wat geworden? Je haarquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:12 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Naar de kapper en daarna naar huis. Ik snotter de boel bij elkaar.
Hihi, ik ook inderdaad..quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, kreeg gisteren een SMSje dat ie het erg leuk had
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, kreeg gisteren een SMSje dat ie het erg leuk had
Hehe. Eén sms naar meerdere sturen... Wel slim!quote:
Ik heb het hier al een paar keer verkondigd maar die het graag nog een keer, ik ben nu echt fokkin heet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Tally het volgende:
[..]
En is het wat geworden? Je haar
O.. Das minder..
Nee het is niemand van singles inderdaad..quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Date je dan wel met iemand uit Singles Nouk?
Bedoel; daar gaan wij wel vanuit - gezien je "status"- maar is dat zo of niet?
Aaaaaaah vandaar die cabrio om af te koelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik heb het hier al een paar keer verkondigd maar die het graag nog een keer, ik ben nu echt fokkin heet.
En dan verkouden wordenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaaah vandaar die cabrio om af te koelen
Ooo oke, vandaar.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee het is niemand van singles inderdaad..
Haha, omdat ik er al zoveel gezien hebIk red het niet bij de meesten hier denk ik
Ja das dan weer jammer..quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja das dan weer jammer..
Ik heb het dak maar dicht gelaten vanmiddag
Ik mag niet verkouden raken! En wil het niet ookquote:
Meer lichaamsbeweging!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mag niet verkouden raken! En wil het niet ook
En mijn weerstand is nogal laag dus ik ben snel verkouden op het moment..
Hier is niet tegenop te hard lopenquote:
Teken ik meteen voor!quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:42 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Sla je slag man ze heeft lichaamsbeweging nodig!
Jajaja. Gelul. Heb net je FB gechecked en volgens mij heb je best potentie. Met dat kapsel gaat het je echter niet lukken.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
Je luistert niet, ik "hoef" niemand te bangen omdat ik daar geen behoefte aan heb op het moment.
Nee ik luister niet want ik voel de behoefte. Dus, geef toe aan je behoefte en regel je shitquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
Je luistert niet, ik "hoef" niemand te bangen omdat ik daar geen behoefte aan heb op het moment.
Ik heb wel behoefte alleen loopt hij net de deur uit en ik ook denk dat hij leeg is voor vandaagquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
En dan laat je hem gewoon gaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte alleen loopt hij net de deur uit en ik ook denk dat hij leeg is voor vandaag
Bel hem dan.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb wel behoefte alleen loopt hij net de deur uit en ik ook denk dat hij leeg is voor vandaag
Dat gaat moeilijk want zijn telefoon ligt hier op de opladerquote:
Ik ben verbaasd dat een man niet wil bangen!quote:
Misschien omdat ik bezig ben met andere dingen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat een man niet wil bangen!
Dan is ie daarna vers gekraakt dus kan je hem in onmogelijke bochten wringenquote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk want zijn telefoon ligt hier op de oplader
Hij is naar fysio.. Dus ik moet geduld hebben
Moet een "man" altijd zin hebben dan ?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat een man niet wil bangen!
Heerlijk!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:02 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Dan is ie daarna vers gekraakt dus kan je hem in onmogelijke bochten wringen
Ja, lul uit je broek en wanken jij!quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet een "man" altijd zin hebben dan ?
Nee natuurlijk niet, just kiddingquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:02 schreef mrbox het volgende:
[..]
Moet een "man" altijd zin hebben dan ?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien omdat ik bezig ben met andere dingen?
Maar je mag je gang wel gaan als je daar behoefte aan hebt
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus kom maar eens even lekker bij me op schoot![]()
![]()
Jaaaa, bij lieve auto bijvoorbeeld!quote:
Hoppah zie die signalen. Houd em maar in de broek kerel. Ain't never gonna happenquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus kom maar eens even lekker bij me op schoot![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hoppah zie die signalen. Houd em maar in de broek kerel. Ain't never gonna happen
Neeeee, helemaaaaaaaal niet.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Dat voelde je goed aanquote:
Ik weet niet hoe Sedan eruit zietquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Vind jij ook niet dat civicboy een makeovertje verdient?
Ik kan daar niet zoveel aan zien en dan nog interesseert het me niet zoveel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ga dan ff naar zn fobo en check vooral zn kapsel
Ja ja, ik weet wel hoe verdomd lekker ik ben.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Hihiquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaaaa, bij lieve auto bijvoorbeeld!
Ik dacht laten we een fellow single helpen aan stomende sex. Maar helaasquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zoveel aan zien en dan nog interesseert het me niet zoveel.
Stomende sex met wiequote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Ik dacht laten we een fellow single helpen aan stomende sex. Maar helaas
En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet wel hoe verdomd lekker ik ben.
Haha, grappig. Welke zender?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb dat filmpje net naar een vriend van mij gestuurd, van "Beyonce wannabe". Zegt ie net dat ze het er zo over gaan hebben op de radio (hij is dj).. Ik ga even luisteren dus
Dat kapsel is best gay.. oh nee, sorry dat was jouw FoBo.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:37 schreef TGT2 het volgende:
Radio Veronicaquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, grappig. Welke zender?
Ooo bah. Heel mijn nek en linker schouder zitten vast![]()
Hopelijk is het morgen wat minder...
Oja, verrassendquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook al een paar weken last van...
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kapsel is best gay.. oh nee, sorry dat was jouw FoBo.
Ze wilde wel bij mijquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet met jou! Want jij wou niet op m'n schoot
hai beeb, heb ik spannende dingen gemist?quote:
Nee, volgens mij nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hai beeb, heb ik spannende dingen gemist?
Virtuele sex is saaiquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet met jou! Want jij wou niet op m'n schoot
Sletje!quote:
Ik heb niets te klagen, dus daar hoef ik geen gay-look voor te nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef TGT2 het volgende:
![]()
Gay is the look dude![]()
Maar dat begrijp je vast niet
Heb jij nog wat meegemaakt op je date gister?quote:
jongemanquote:
Nee ok maar wie weet klagen de mensen die dagelijks naar je moeten kijken welquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen, dus daar hoef ik geen gay-look voor te nemen.
had ik gisteren een date?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb jij nog wat meegemaakt op je date gister?
Vraag het de dames hier maar, geen klachten, integendeel zelfs.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:55 schreef TGT2 het volgende:
Nee ok maar wie weet klagen de mensen die dagelijks naar je moeten kijken wel
Beleefdheid?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Vraag het de dames hier maar, geen klachten, integendeel zelfs.
Nee hoor, Tech isquote:
dat is heul geen datequote:
Ja, maar hij hoort wel graag dat hij lekker is...quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is heul geen date![]()
was wel gezellig
niet half zoquote:
En ik niet danquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar hij hoort wel graag dat hij lekker is...
ik had een masker opquote:
Hoi!quote:
Ik ga mij niet bemoeien met haantjesquote:
quote:
quote:
quote:
Kijk.. dat is beterquote:
Je fobo? Is die de moeite waard dan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef ArTiC het volgende:
op dit moment is iedereen in mijn fobo aan het kijken en is men stil van verbazing en bewondering
Technische Informatica, Beastie Boys, Cypress Hill, Def P, The Prodigy, Public Enemy, Osdorp Posse, The Sex Pistols, The Ramones.... etc. Niets mis mee.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef ArTiC het volgende:
op dit moment is iedereen in mijn fobo aan het kijken en is men stil van verbazing en bewondering
goed genoeg voor jou om in te reagerenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je fobo? Is die de moeite waard dan?
*Geeft auto een geweldige massagequote:Op donderdag 19 maart 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben benieuwd of ik morgen wel fatsoenlijk auto kan rijden met zo'n stijve nek/schouder
Kan amper opzij kijken....
Naja, ik weet hoe ik de verzekeringspapieren moet invullen
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed genoeg voor jou om in te reageren
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef ArTiC het volgende:
quote:
Ooo dat zou fijn zijn!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*Geeft auto een geweldige massage
Wat is er gebeurd?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:11 schreef ArTiC het volgende:
binnenkort 2quote:
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]ben nog gaan kijken ook en d8, gvd dit had ik al es gezien
Ik heb ze niet geteldquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:17 schreef DR34M3R het volgende:
Hebben jullie ook gezien hoeveel sterren er nu staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |