SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef JoeyT het volgende:
Fipo?Fipo dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Of werken braaf en zien het nu pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn een beetje traag van begrip
Ow, aha. Ik zag het net pasquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, want hij zei gisteren zelf al dat het fout was
Zo, jij kunt snel 1 en 1 bij elkaar optellenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja alles lekker. En met jou? Is de man die je meevroeg om koffie te halen nu wel aardig?
Ik werk zo braafquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of werken braaf en zien het nu pas
(denk dat dat bij MNR eerder van toepassing is, haha)
Traag van begrip dus.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of werken braaf en zien het nu pas
(denk dat dat bij MNR eerder van toepassing is, haha)
quote:
Kijk, dat dacht ik al!quote:
Gewoon neuken?quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
En hij gaat over 2 dagen wellicht van het project af![]()
Wat nu te doen? Ik weet t ff niet..
Gebeur? Stelletje allochtonen hier altijd. Net Cue al met dr UitgestelTquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Traag van begrip dus.
Chantage werkt niet bij me, dan gebeurd het dus helemaal niet
Is geen chantage.quote:Op donderdag 19 maart 2009 18:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Traag van begrip dus.
Chantage werkt niet bij me, dan gebeurd het dus helemaal niet
Duh! Echt jijquote:
Ja ik ben echt ff uit de 'mood' van dit topic. Niet janken gewoon uitvragen. Niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 19 maart 2009 18:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh! Echt jij![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk hoe hier op te reageren?Want ik weet t ff niet
Hehehe, ik mag jouw directheid wel. En je hebt gelijk. Dat was nog niet in me opgekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik ben echt ff uit de 'mood' van dit topic. Niet janken gewoon uitvragen. Niet zo moeilijk doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hey joey hoe is het met je denkbeeldige vriendin?
Ik heb onwijs veel last van mijn nekquote:
Net zo goed als jouw taalgebruik. Naadje dus. Maar ze heeft een kut hequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hey joey hoe is het met je denkbeeldige vriendin?
Je hebt pas op een filmpje kunnen zien dat ze snel vol isquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
Wel af en toe wat lucht erbij he, anders loopt ze leeg.
Vol van wat?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt pas op een filmpje kunnen zien dat ze snel vol is
Je had gezien hoe mn leuter haar vulde... Idd erg snel jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je hebt pas op een filmpje kunnen zien dat ze snel vol is
Iemand zoeken voor een massagequote:Op donderdag 19 maart 2009 19:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb onwijs veel last van mijn nek
Maar verder wel goed! En met jou?Goed gewerkt?
Die hele 5cm!quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had gezien hoe mn leuter haar vulde... Idd erg snel ja.
Nee, dat heb ik dan weer niet gezien.quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had gezien hoe mn leuter haar vulde... Idd erg snel ja.
Ooo dat zou even een goede uitkomst zijn! Helaas zit dat er nu niet inquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Iemand zoeken voor een massagewerk ging wel, nieuwe gebouw is alleen echt super warm in de zon
Hey!quote:
quote:
Jaaaa, morgen!!quote:
Ik heb koppijn, dan ben ik irritantquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef MNR het volgende:![]()
Ow jongens. Ik ga nog bijna denken dat Sedan jaloers is en dat het niet goed met tussen Joey en zijn vriendin
Boxie!quote:
Hey het is donderdag, genoeg mensen in de stad te vinden hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo dat zou even een goede uitkomst zijn! Helaas zit dat er nu niet in
Hmm.. dat is altijd erg jammer met nieuwe gebouwen haha.
Tas al klaar?quote:
Geen tijd voorquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey het is donderdag, genoeg mensen in de stad te vinden hoor![]()
Alstu, dat gebagger hebben we wel vaak genoeg gehoord nu.quote:
Natuurlijk niet.. Ben net thuisquote:
5,3cmquote:
quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alstu, dat gebagger hebben we wel vaak genoeg gehoord nu.
De kunst van het loslaten van je ex! Deel 74
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |