Ik hoop het maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:38 schreef Bravebart het volgende:
Misschien is dat zijn manier van laten weten dat hij tevreden is
Gedoe ook altijdquote:Nee, ik had morgen sowieso niet gekund. Naja had evt. wel gekund, maar dan had ik het eerder moeten wetenVandaag kon ik wel, maar jullie hadden toen al zaterdag gepland
Hij niet, of jij niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop het maar
Mailtje van vorige week nog niet eens geopend
Mja, voortaan ff beter communiceren met zn vierenquote:[..]
Gedoe ook altijdMaar komt wel goed, wil toch eens vaker die kant op komen
Hij nietquote:
Altijd lastig, met al die drukke mensenquote:Mja, voortaan ff beter communiceren met zn vieren
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij nietIk heb 'm PvA gestuurd, dat heeft ie geopend en zou ik commentaar op geven en afspraak maken. Nooit meer wat van gehoord. Nu dus maar eerste uitwerkingen gestuurd, hopen dat ie nu wat doet
quote:[..]
Altijd lastig, met al die drukke mensenMaar regelen we wel
Ben binnenkort toch elke zaterdag vrij, al weten ze dat op werk nog niet
![]()
Jaquote:
Jah, heb hier aanbieding gekregen, voor de zomer + evt daarnaquote:Ga je dr mee kappen?
Ja true, ik ookquote:
Tofquote:[..]
Jah, heb hier aanbieding gekregen, voor de zomer + evt daarnaZelfde werk als wat ik nu voor stage doe waarschijnlijk, dus HBO-niveau enzo
![]()
Dinsdag wordt het geregeld als het goed is, en dan kan ik zaterdag ontslag nemen. Wordt nog wat
't Stomme is dat ik net wilde typen dat jij er wat sjeu aan hebt gegevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
Wat een trage SC is dit trouwens nog steeds
Hoor ik dinsdag denk ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:55 schreef Bravebart het volgende:
TofGa je dan ook bakken meer verdienen?
Ja hèquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef Bravebart het volgende:
Wat een trage SC is dit trouwens nog steeds
Sjeu aan gegeven, of gewoon tempo in gebracht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
[..]
't Stomme is dat ik net wilde typen dat jij er wat sjeu aan hebt gegeven
Zeg, vind je dat normaal, zomaar midden in een gesprek er doorheen lopen pratenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:56 schreef Susi het volgende:
[..]
't Stomme is dat ik net wilde typen dat jij er wat sjeu aan hebt gegeven
Hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoor ik dinsdag denk ikHopelijk passen ze dan gelijk stagevergoeding eens aan
Ik moet verdomme bijna 2 weken stage lopen wat een interim-figuur in 1 uur krijgt
Om over interim-managers nog maar te zwijgen
Ja, ik weet teveel
Afdeling Financiën
Naja, ik moet een artikel van 10 pagina's lezen, dus om de 5 minuten ff een F5'je is best te combinerenquote:[..]
Ja hèMaar goed dat wij zo hard aan het werk zijn
Beide natuurlijk. Wij ontvangen elke nieuwe SC'er met open armenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sjeu aan gegeven, of gewoon tempo in gebracht?
Hou ook van joououououououquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg, vind je dat normaal, zomaar midden in een gesprek er doorheen lopen praten![]()
Hoho, ik zat hier al in deel 1 hè jongedamequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Beide natuurlijk. Wij ontvangen elke nieuwe SC'er met open armen![]()
We moeten wel![]()
Oh mijnheer, neem mij niet kwalijk. Dan verwelkomen wij uw wederkeerquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoho, ik zat hier al in deel 1 hè jongedame
Zelfde bedrijf als vorige keerquote:
Trage pcquote:Naja, ik moet een artikel van 10 pagina's lezen, dus om de 5 minuten ff een F5'je is best te combineren
quote:
Jeujquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh mijnheer, neem mij niet kwalijk. Dan verwelkomen wij uw wederkeer
Ojaquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf als vorige keerWel opletten hè
Het is je vergeven hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaJa uuh, ik ben ook met andere dingen bezig
Nog steedsquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef Yesse het volgende:
Wat was het net toch lekker weernu niet meer
Ja, en ik moet zo nog fietsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef Yesse het volgende:
Wat was het net toch lekker weernu niet meer
Hmm, ik kan niet naar buiten kijken nu, dus wie weet hier ook nogquote:
Ja! Nu weer bevallige vrouwen die willen cammenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor![]()
Ik wilde het laatste uur ook iets anders gaan doen, maar de tijd gaat al weer snel
Naja het betrekt wel watquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, ik kan niet naar buiten kijken nu, dus wie weet hier ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |