Truequote:
Ik zit in de zonquote:
Ja, we doen echt iets verkeerd blijkbaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:29 schreef Bravebart het volgende:
Ik zit in de zonMet het vooruitzicht dat ik zometeen weer hard aan het werk moet tot vanavond
We hebben het maar zwaar Piles
Op naar Duitsland! Maar of dat het nou waard isquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, we doen echt iets verkeerd blijkbaarWe kunnen nog veel leren van die Duitsers
Die hebben bij elke feestdag gewoon een week vrij
De duitsers zitten toch allemaal hierquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op naar Duitsland! Maar of dat het nou waard is
In hun kuilenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
De duitsers zitten toch allemaal hier![]()
Whehe, nieuwe telefoons hierEn mn aandacht is weer afgeleid
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:49 schreef Piles het volgende:
Ben het zat voor vandaag![]()
Terwijl ik amper iets gedaan heb
Normaal werk ik wel hard, maar ben te taakgericht voor een eigen onderzoek zo blijktquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Normaal werk ik wel hard, maar ben te taakgericht voor een eigen onderzoek zo blijkt
En ik hou er niet van om mensen lastig te vallen, maar moet wel veel nu
En sommige mensen die vrij zijn / eerder weg mogen, die liggen nu in de zon![]()
Jawel, maar het tempo zit er niet echt inquote:
Ik zie ze gelukkig niet, maar weet dat ze er zijnquote:Ja daar heb ik zo'n hekel aanIk zie ze hier ook langsfietsen, van die mensen die vrij zijn en er lekker zomers gekleed op uit trekken
Dat gaat ook niet meer komen gok ik zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel, maar het tempo zit er niet echt in
Zit nog steeds op het moment te wachten dat ik écht hard aan het werk gaMaar dat moment komt maar niet
Haha ja ik ookquote:[..]
Ik zie ze gelukkig niet, maar weet dat ze er zijnEn ik wil erbij zijn
![]()
Nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef Bravebart het volgende:
Dat gaat ook niet meer komen gok ik zo
Morgen op het terras dan maar, en zondag/maandag wordt het al minder warm geloof ikquote:Haha ja ik ook
Ach, dan zondag maar
Oh ja, ik bedoelde vandaag jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik hoop dat je vandaag bedoeltIk niet namelijk
Ohquote:[..]
Morgen op het terras dan maar, en zondag/maandag wordt het al minder warm geloof ikEens kijken wat ik dan ga doen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef Bravebart het volgende:
Oh ja, ik bedoelde vandaag jaOoit komt het wel ja
Plannen veranderd?quote:OhNaja ik moet morgen ook nog aan project zitten, dus veel zon zal ik dan niet zien
Dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Hopen dat het niet te lang meer gaat durenGelukkig zijn ze hier nog meer dan tevreden over me
Half, ik heb de deadline een dag opgeschoven door verzaking van de docentquote:[..]
Plannen veranderd?![]()
Iddquote:
Maar had je anders morgen wel gekundquote:Half, ik heb de deadline een dag opgeschoven door verzaking van de docent
Misschien is dat zijn manier van laten weten dat hij tevreden isquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
IddMaar heb al weken niks van docent gehoord, en die moet ook tevreden zijn
Nee, ik had morgen sowieso niet gekund. Naja had evt. wel gekund, maar dan had ik het eerder moeten wetenquote:[..]
Maar had je anders morgen wel gekundOf snap ik het niet helemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |