quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:49 schreef tomtomaat het volgende:
Gaudi
quote:
Inderdaad de zanger van Rammstein, maar dit was het antwoord wat ik wilde horen.quote:
Dacht ik alquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:03 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Inderdaad de zanger van Rammstein, maar dit was het antwoord wat ik wilde horen.
Sorry Rucebo.
Warm, heel warmquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:14 schreef starla het volgende:
die van darwin, maar naam weeknie...george ofzo?
Je kan er ook soep van maken..quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:28 schreef Siniti het volgende:
Hmm, ik kan wel Gregory van george maken
Ik heb het opgezocht en denk inderdaad dat je een hoop trammelant krijgt wanneer je er soep van maakt. Vind je het antwoord van starla trouwens niet goed genoeg? Ik vind het wel heeeel close.....quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:37 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, hij is al de laatste van zijn soort
quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:51 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Als hij de laatste in zijn soort is is hij wel erg eenzaam
Sterker nog, hij heet exact zo..quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en denk inderdaad dat je een hoop trammelant krijgt wanneer je er soep van maakt. Vind je het antwoord van starla trouwens niet goed genoeg? Ik vind het wel heeeel close.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |