Bij ons op de club had je dat een jaar of 5 geleden ook. Een gast die helemaal dronken was van de nacht ervoor, kwam dan 's ochtends met een plastictasje met daarin zijn tennisrackets aan en ging op de baan dan zijn kater eruit spelen. En die gast was nog 3 ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
![]()
Zouden meer mensen moeten doen. Op de baan wordt het serieus, daar buiten mag het bij velen absoluut wat minder
Waarom probeer je de Microgel Prestige MP niet? Die is ook al een jaartje oud en dus goedkoper dan een de Prestige van de nieuwe serie Youtek, makkelijker te vinden, en volgens mij verschilt die niet zo gek veel van de Flexpointquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:17 schreef Komakie het volgende:
Eigenlijk ben ik nog op zoek naar 2 Head Flexpoint Prestige Mid plus racketjes. Nieuwe wel te verstaan. Mijn oude LM Prestige beginnen een beetje te vervelen en ik heb 1 keer met de Flexpoint gespeeld en die speelde echt heerlijk.
Het is wel een ouder type maar dat vind ik niet zo erg.
Jammer alleen dat daardoor ze niet meer echt makkelijk te krijgen zijn....
EDIT: Ze moeten natuurlijk wel een beetje een fatsoenlijk prijsje hebben. Ik ga geen kleine 200 euro neer leggen voor een oud racket
quote:
Een fobo zonder foto hebben, en dan die van een ander gebruiken om te "trollen".quote:
aasports? dat is echt een klote website....quote:Op maandag 12 april 2010 16:11 schreef tennismania het volgende:
[ afbeelding ] 3x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Ook in Wit
[ afbeelding ] Ook in Zwart
[ afbeelding ]
Tennissnaar:
[ afbeelding ] Mja, geen ander plaatje.
Rackets + tas + snaren gekocht op www.aasports.nl
Kleding en schoenen gekocht bij de intersport.
Ben 2.3 in de enkel btw.
Waar heb je dit fantastische racket gehaald?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef Oranje_Gek het volgende:
Heb net gister een nieuw racket gehaald. De oude was helemaal gaar.
[ afbeelding ]
Een "FISCHER Tennisracket M Pro No. ONE 98 Ultra Light". Heb er wel goeie verhalen over gehoord.
Duszz direct maar mis/gebruik van gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het wat? zou ik 'm als een beginner (19 jaar) ook kunnen gebruiken, denk je?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef Oranje_Gek het volgende:
[ afbeelding ]
Een "FISCHER Tennisracket M Pro No. ONE 98 Ultra Light". Heb er wel goeie verhalen over gehoord.
Waar heb je deze gekocht?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:58 schreef Oranje_Gek het volgende:
[ afbeelding ]
hij is hard-to getquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
[..]
is het wat? zou ik 'm als een beginner (19 jaar) ook kunnen gebruiken, denk je?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Waar heb je dit fantastische racket gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |