Andy's sponsorquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Het is inderdaad een "gewone" Lacoste polo
En vervolgens post je dat je Nike Airs draagtquote:Op zondag 5 april 2009 17:21 schreef suus21 het volgende:
k-swiss is zooooooooo lelijken babalot trouwens ook
Pas maar op dat ik je niet uitdaag voor een duel.quote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vervolgens post je dat je Nike Airs draagt![]()
![]()
![]()
Achja: Smaken verschillen zullen we maar zeggen
Duel waarin ?quote:Op maandag 6 april 2009 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik je niet uitdaag voor een duel.
Omdat ik Nike Airs afkeur of watquote:Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon, met een pistool en twintig passen afstand. Ga je alvast maar inlezen.
Omdat je de eer van suus21 hebt geschonden.quote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik Nike Airs afkeur of wat
Sorry.quote:
idd Nike is nog altijd het coolste merk, jij hebt zeker k-swiss, babalot of fila etc....quote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vervolgens post je dat je Nike Airs draagt![]()
![]()
![]()
Achja: Smaken verschillen zullen we maar zeggen
mijn eer is niet geschonden FF... wie Nike niet kan waarderen is gewoon een geek die waarschijnlijk zijn veters veel te strak aantrekt van zijn schoenenquote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat je de eer van suus21 hebt geschonden.
Gelukkig.quote:
Vnd ik ook.quote:wie Nike niet kan waarderen is gewoon een geek die waarschijnlijk zijn veters veel te strak aantrekt van zijn schoenen[quote]
quote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef suus21 het volgende:
mijn eer is niet geschonden FF... wie Nike niet kan waarderen is gewoon een geek die waarschijnlijk zijn veters veel te strak aantrekt van zijn schoenen
quote:
Is dat de Babolat Aero Storm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |