laat me raden, je wilt haar wel troosten?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:56 schreef Suko het volgende:
Beetje sneu he, als ze meent zo aan de man te moeten komen. Eerst meeliften op het sukses van broer Jan, hebben we dat gehad, daarna beetje (mislukt) rommelen met Thomas Berghe, dan janken op haar eigen site dat men haar niet zo leuk bejegend, waarop ze nu dan misschien tot de conclusie komt dat ze het toch niet echt 'heeft.' Stapje verder, Sexmsjes sturen, je zou medelijden met haar krijgen...ach ach.
Volendammers hebben wel een eer hoog te houden hehquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Monique Smit stuurt erotische smsje naar d'r broer?
Voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:29 schreef Urquhart het volgende:
Zijn het sms'jes in de trant van: "Mag ik jouw paling ff flink uitroken"?
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:07 schreef tisauch het volgende:
[..]
Voorspelbaar, maar daarom niet minder leuk.
Oh?quote:Op woensdag 1 april 2009 10:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Inderdaad een biggetje.
Gelukkig heb ik jou nog Vivi
Je leest m'n posts, dat is een beginquote:
Je bedoelt in een parallel universum waar ik geen vriend en kind hebquote:Op woensdag 1 april 2009 10:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je leest m'n posts, dat is een begin
Ik voorspel een wervelend liefdesverhaal in de trant van Jomeo en Rulia waarbij we uiteindelijk uitelkaar worden getrokken door een bloederig generatie conflict.
Maar we hebben tenminste geleefd!![]()
Dit is het parallele universumquote:Op woensdag 1 april 2009 10:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je bedoelt in een parallel universum waar ik geen vriend en kind heb?
Hoor ik daar een misschienaasappeltje?quote:En 28 en 34 zou ik nu niet echt een *generatie*-verschil noemen. Daarbij ben ik bijzonder fruitig en goed geconserveerd
.
Inteelt dorp. Krijg je lelijke kindjes vanquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:35 schreef Canisfire het volgende:
Dus Moniek stuurt geile smsjes naar Jan...
Nou het blijft Volendam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |