DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Lastig. Zolang je tenminste maar minimaal derde wordt. Verschil tussen de derde en vierde plek is een extra voorronde en twee extra wedstrijden meteen vroeg in augustus. Dat heb ik liever niet.quote:
Gaat moeilijk worden. Ik denk dat de laatste wedstrijd Ajax - Twente beslissend gaat worden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef jna het volgende:
Denken jullie dat we nog 2de worden?
Niet veel iig. Uitvak had er 1tje geloof ik. Maar door al die kuthekken kon ik ook vrij moeilijk in de andere vakken kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef Jasza het volgende:
Ik weet ook niet of ze camera's op de vakken hadden staan in Marseille?
Als we zo spelen als gisteren denk ik dat het er wel in zit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:36 schreef jna het volgende:
Denken jullie dat we nog 2de worden?
quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:40 schreef Breach het volgende:
Overigens nog wel een leuke anekdote van Marseille: Dr kwam zn 13-jarig Algerijntje heel stoer richting het hek van het uitvak, om vervolgens heel stoer met zijn om gedraaide bandieri te gaan lopen springen. Nadat ie dit ongeveer na 5 minuten doorhad, draaide ie m om en binnen no time stond ie met een gescheurde bandieri in zn handen. Sukkeltje.
Ondertussen zijn we zo ver gezakt dat we bij de CL voorronde ook geen bescherme status meer zullen krijgen denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lastig. Zolang je tenminste maar minimaal derde wordt. Verschil tussen de derde en vierde plek is een extra voorronde en twee extra wedstrijden meteen vroeg in augustus. Dat heb ik liever niet.
Dat je clubs uit Duitsland, Spanje, Engeland, Italie en Frankrijk vermijdt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef TheClown1 het volgende:
wat wordt er bedoeldt met beschermende status en wat is het voordeel hiermee
Dat je niet tegen teams als Juventus, Liverpool, Arsenal etc komtquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:43 schreef TheClown1 het volgende:
wat wordt er bedoeldt met beschermende status en wat is het voordeel hiermee
Youtube is your friend.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Heeft er iemand beelden van het geweldige Champions League seizoen 2002/2003. Beelden van Ajax bedoel ik uiteraard.
Van Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven!quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:50 schreef toma het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)landseEC-seizoen.htm
Wij zijn de beste.
Ik wel:quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:52 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Kon niet echt iets vinden tijdens mijn korte zoektocht op YouTube.
Den zat op Zuidquote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Jasza het volgende:
Den?
Na die 2-2 zag ik het hele rolstoelplatform losgaan, wat voor mensen zaten daar?
Mensen van Marseille in rolstoel of begeleiders enzo?
Ja er zaten wat l'OM-invaliden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:54 schreef Jasza het volgende:
Den?
Na die 2-2 zag ik het hele rolstoelplatform losgaan, wat voor mensen zaten daar?
Mensen van Marseille in rolstoel of begeleiders enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |