Het zijn dan ook van die onschuldige kindertjes, die settler-kinderenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Die zielige Palestijnen toch. Ik zeg: gaza binnenvallen en een vergeldingsactie uitvoeren. Oog om oog, tand om tand met dat tuig.
Ah, de ware aard van moussie komt weer eens naar bovenquote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef moussie het volgende:
Het zijn dan ook van die onschuldige kindertjes, die settler-kinderen
[ afbeelding ]
Oog om oog, tand om tand wou je toch ... maar als dat gebeurd door een Palestijn mag het ineens niet meer ?
Komt dat zielige vrouwtje weer aan te mekkeren want Moslims doen nooit watquote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef moussie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oog om oog, tand om tand wou je toch ... maar als dat gebeurd door een Palestijn mag het ineens niet meer ?
quote:Palastijn vermoord Joods kind met bijl
Een Palestijn heeft donderdag enkele Israëlische kinderen met een bijl aangevallen op de Westelijke Jordaanoever. Een 13-jarige jongen werd gedood en een 7-jarige jongen raakte gewond. Dat hebben medici laten weten.
Het incident had plaats in de Joodse nederzetting Bat Ayin in de buurt van de stad Hebron. De dader wist te ontkomen na een vechtpartij met de beveiliging van de nederzetting. De Palestijn werd daarbij geraakt door een kogel. Israël heeft politie en leger eenheden ingezet om de dader op te sporen
Erg walgelijke opmerking waar je heel erg trots op mag zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:15 schreef moussie het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2009 14:33 schreef moussie het volgende:
Zeg ik ergens dat ik het niet erg vind dan .. ik reageer op het uitermate beschaafde voorstel om Gaza binnen te vallen en wraak te nemen ..
daarnaast, als je wil dat je kinderen geen gevaar lopen ga je niet in een nederzetting op vijandelijk gebied wonen .. ronduit afschuwelijk hoe deze joodse extremisten hun kinderen gebruiken als menselijk schild in een veroveringsoorlog
quote:ei: LIEBERMAN, Avigdor -- Israeli politician and deputy prime minister
Some of Avigdor Lieberman's infamous statements:
# In 1998, Lieberman called for the flooding of Egypt by bombing the Aswan Dam in retaliation for Egyptian support for Yasser Arafat.
# In 2001, as Minister of National Infrastructure, Lieberman proposed that the West Bank be divided into four cantons, with no central Palestinian government and no possibility for Palestinians to travel between the cantons.
# In 2002, the Israeli daily Yedioth Ahronoth quoted Lieberman in a Cabinet meeting saying that the Palestinians should be given an ultimatum that "At 8am we'll bomb all the commercial centers ... at noon we'll bomb their gas stations ... at two we'll bomb their banks ..."
# In 2003, the Israeli daily Haaretz reported that Lieberman called for thousands of Palestinian prisoners held by Israel to be drowned in the Dead Sea and offered to provide the buses to take them there.
# In May 2004, Lieberman proposed a plan that called for the transfer of Israeli territory with Palestinian populations to the Palestinian Authority. Likewise, Israel would annex the major Jewish settlement blocs on the Palestinian West Bank. If applied, his plan would strip roughly one-third of Israel's Palestinian citizens of their citizenship. A "loyalty test" would be applied to those who desired to remain in Israel. This plan to trade territory with the Palestinian Authority is a revision of Lieberman's earlier calls for the forcible transfer of Palestinian citizens of Israel from their land. Lieberman stated in April 2002 that there was "nothing undemocratic about transfer."
# Also in May 2004, he said that 90 percent of Israel's 1.2 million Palestinian citizens would "have to find a new Arab entity" in which to live beyond Israel's borders. "They have no place here. They can take their bundles and get lost," he said.
# In May 2006, Lieberman called for the killing of Arab members of Knesset who meet with members of the Hamas-led Palestinian Authority.
Huilie.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:07 schreef buachaille het volgende:
[..]
Echt te ziek voor woorden die arabieren, en dan willen ze dat israel land gaat weggeven "in ruil voor vrede".
Klopt. Zionisten verdienen niets anders.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, de ware aard van moussie komt weer eens naar boven![]()
![]()
De moord op een 13-jarig jongetje goedpraten omdat het "toch maar zionistenkindertjes zijn".
Van jou had ik ook geen medelijden verwacht eerlijk gezegd + bookmark voor als je weer eens schijnheilig bentquote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
Klopt. Zionisten verdienen niets anders.
Ondanks dat zijn andere uitspraken inderdaad verre van goed te praten zijn, vind ik dit best een aardig plan. Israëlische Arabieren zijn over het algemeen toch niet echt tevreden in Israël, heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:45 schreef Monidique het volgende:
# In May 2004, Lieberman proposed a plan that called for the transfer of Israeli territory with Palestinian populations to the Palestinian Authority. Likewise, Israel would annex the major Jewish settlement blocs on the Palestinian West Bank. If applied, his plan would strip roughly one-third of Israel's Palestinian citizens of their citizenship. A "loyalty test" would be applied to those who desired to remain in Israel. This plan to trade territory with the Palestinian Authority is a revision of Lieberman's earlier calls for the forcible transfer of Palestinian citizens of Israel from their land. Lieberman stated in April 2002 that there was "nothing undemocratic about transfer."
Daar had de echte AryaMehr toch normalere ideeën over.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
mwah, ik vind het over het algemeen maar zielig voor die kinderen, hoe die van jongs af aan geïndoctrineerd worden, of dat nou is door de Zionisten, Hamas, Fatah, of wat er voor de rest nog allemaal rondloopt .. de haat wordt ze met de paplepel ingegeven ..quote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een onzalig idee.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:43 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ondanks dat zijn andere uitspraken inderdaad verre van goed te praten zijn, vind ik dit best een aardig plan. Israëlische Arabieren zijn over het algemeen toch niet echt tevreden in Israël, heb ik het gevoel.
Wat een lul.quote:Palastijn vermoord Joods kind met bijl
Een Palestijn heeft donderdag enkele Israëlische kinderen met een bijl aangevallen op de Westelijke Jordaanoever. Een 13-jarige jongen werd gedood en een 7-jarige jongen raakte gewond. Dat hebben medici laten weten.
Het incident had plaats in de Joodse nederzetting Bat Ayin in de buurt van de stad Hebron. De dader wist te ontkomen na een vechtpartij met de beveiliging van de nederzetting. De Palestijn werd daarbij geraakt door een kogel. Israël heeft politie- en legereenheden ingezet om de dader op te sporen.
Ach, en deze foto mag dan ineens wel?quote:
Dat doet ze helemaal niet, iets goedpraten.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:25 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ah, de ware aard van moussie komt weer eens naar boven![]()
![]()
De moord op een 13-jarig jongetje goedpraten omdat het "toch maar zionistenkindertjes zijn".
Oh ja joh? Noem eens iemand!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Daar had de echte AryaMehr toch normalere ideeën over.
Echt walgelijk, hoe sommige mensen dit goed proberen te praten : r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |