abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67207101
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Hopen dat er vanavond wat soeps langs komt voor je.
nouuuuuuuuu

nee
What Can I Say?
pi_67208986
Leuke programma,

Maar waarom dragen ze 5 dagen lang hetzelfde? Waarschijnlijk allemaal in een korte periode opgenomen, begrijp ik wel maar toch, ziet er ransig uit.

Sommige van die wijven zien er ook hopeloos uit, maar paar zijn wel OK tot Goed
pi_67209387
Er zitten leuke meiden tussen,absoluut.
De kleding komt inderdaad omdat er meerdere opgenomen worden in een korte tijd! Wel raar,maar waar.
pi_67209485
Heeft de kredietcrisis toegeslagen bij RTL5 ofzo,

Kunnen ze geen vervangende outfits betalen voor de '30 vrouwen'..wel schraal
pi_67209606
Vanavond alleen thuis, mooi even schade inhalen en alles online bekijken
Scheelt ook, geen reclame en de kwaliteit is echt goed, moet toch eens vaker op rtl gemist kijken.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:02:03 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67209648
Inderdaad, RTL gemist is echt geweldig. Zelfs op 19'' fullscreen is het nog heel mooi. Daar is nog best wat winst te halen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67209886
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:02 schreef Maanvis het volgende:
Inderdaad, RTL gemist is echt geweldig. Zelfs op 19'' fullscreen is het nog heel mooi. Daar is nog best wat winst te halen .
als je het vergelijkt met uitzending gemist
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67210071
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 15:56 schreef Dawwa het volgende:
Heeft de kredietcrisis toegeslagen bij RTL5 ofzo,

Kunnen ze geen vervangende outfits betalen voor de '30 vrouwen'..wel schraal
wij vonden dat ook zo stom!!! we moesten dezelfde outfits zelfde kapsel, allemaal hetzelfde, pas op afgelopen maandag na veel aandringen van ons mochten we wat anders aan doen.... mijn wasmachine had afgelopen weekend echt overuren gedraaid!!
What Can I Say?
  donderdag 19 maart 2009 @ 16:18:32 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67210184
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:14 schreef Fluvo het volgende:

[..]

wij vonden dat ook zo stom!!! we moesten dezelfde outfits zelfde kapsel, allemaal hetzelfde, pas op afgelopen maandag na veel aandringen van ons mochten we wat anders aan doen.... mijn wasmachine had afgelopen weekend echt overuren gedraaid!!
Dat zal wel komen doordat ze allemaal verschillende stukjes programma aan elkaar vast knippen ivm de lengte. Maargoed, het is toch behoorlijk irritant . Vooral oesha met d'r doek die wil ik graag in wat strakkers zien .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67210223
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 16:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zal wel komen doordat ze allemaal verschillende stukjes programma aan elkaar vast knippen ivm de lengte. Maargoed, het is toch behoorlijk irritant . Vooral oesha met d'r doek die wil ik graag in wat strakkers zien .
k weet niet wanneer de opnames van afgelopen maandag worden uitgezonden maar dan hebben we allemaal wat anders aan !
What Can I Say?
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:16:51 #36
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67211812
Ah hier verder!

Maar bij Deal Or No Deal is dat dan toch beter geregeld qua kleding etc?
Geloof niet dat er daar kandidaten zijn die iedere dag hetzelfde aan hebben.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67211844
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:16 schreef LeonH het volgende:
Ah hier verder!

Maar bij Deal Or No Deal is dat dan toch beter geregeld qua kleding etc?
Geloof niet dat er daar kandidaten zijn die iedere dag hetzelfde aan hebben.
k blijf het ook raar vinden

maarja, we mogen eindelijk elke dag een andere outfit, maar alsnog, 1 dag zelfde outfit is 5 afleveringen zelfde outfit
What Can I Say?
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:30:05 #38
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_67212161
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:17 schreef Fluvo het volgende:

k blijf het ook raar vinden

maarja, we mogen eindelijk elke dag een andere outfit, maar alsnog, 1 dag zelfde outfit is 5 afleveringen zelfde outfit
Spannend dat je over 2 uren op de televisie komt?

Ik vind je prima relaxed omgaan met geklaag over jou in het andere topic. Sterke leuke meid lijk je me.

Ga je mee met Eddy naar Expeditie Robinson? Of wil je meedoen met http://www.thebunkeronline.tv/

Wie is Flufie, je moeder? Ze kan deze flufie-account dicht gooien en een ander fok accout openen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:37:44 #39
60704 LeonH
pi_67212348
Vindt het ook wel lachen dat er deelnemers hier komen en ten minste relaxt met alles om gaan. Was met 1 iemand wat anders meen ik me te herinneren in het vorige topic
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67212550
Tja er zijn nou eenmaal niet alleen domme kuthoeren in het programma! (zoals werd verteld in de klaagbaak)
Het programma is niet fake, en wij zijn allemaal echt! En de meeste meiden zijn gewoon zichzelf..
En dat er veel bij een castingburo zijn ingeschreven, zegt niet dat ze gecast zijn.. Iedereen heeft zichzelf op moeten geven en auditie moeten doen voor het programma

Onze nieuwe outfits zijn over 2,5 week vanaf dinsdag te bewonderen! De reden dat we dezelfde kleding aan moesten houden was niet alleen dat het makkelijker te knippen en te plakken is, maar ook dat als alle meiden zich tussen elke aflevering door om moeten kleden, de set een paar uur langer zou duren!
Wij meiden zijn niet zo snel hahaha En met z'n allen in dat kippenhok loop je elkaar ook nog eens steeds in de weg! Oja er was nog een reden.. Als we elke keer dezelfde outfit aanhadden waren we beter te herkennen bij het publiek.. Een outfit kan namelijk je look veranderen
Doe wat je niet laten kan en laat wat je niet doen kan!
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:50:03 #41
60704 LeonH
pi_67212619
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef xEllebelx het volgende:
Tja er zijn nou eenmaal niet alleen domme kuthoeren in het programma! (zoals werd verteld in de klaagbaak)
Het programma is niet fake, en wij zijn allemaal echt! En de meeste meiden zijn gewoon zichzelf..
En dat er veel bij een castingburo zijn ingeschreven, zegt niet dat ze gecast zijn.. Iedereen heeft zichzelf op moeten geven en auditie moeten doen voor het programma

Onze nieuwe outfits zijn over 2,5 week vanaf dinsdag te bewonderen! De reden dat we dezelfde kleding aan moesten houden was niet alleen dat het makkelijker te knippen en te plakken is, maar ook dat als alle meiden zich tussen elke aflevering door om moeten kleden, de set een paar uur langer zou duren!
Wij meiden zijn niet zo snel hahaha En met z'n allen in dat kippenhok loop je elkaar ook nog eens steeds in de weg! Oja er was nog een reden.. Als we elke keer dezelfde outfit aanhadden waren we beter te herkennen bij het publiek.. Een outfit kan namelijk je look veranderen
Zat jij ook al in het vorige topic?

Wie ben jij dan?
pi_67212622
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:37 schreef LeonH het volgende:
Was met 1 iemand wat anders meen ik me te herinneren in het vorige topic
Karina? Ik vond het wel meevallen.. (heb alles meegelezen) Die boeit het niks hoor wat er over haar gezegd word!! Slechte publiciteit is immers ook publiciteit! Die vind het alleen maar leuk als er over haar gesproken word..
pi_67212686
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Zat jij ook al in het vorige topic?

Wie ben jij dan?

Ik heb alleen meegelezen wat jullie allemaal over mijn TMO-vriendinnetjes zeiden
Ik ben Ellen.. desk #3 vanaf afgelopen dinsdag
pi_67212716
Fluvie ben ik haha,maar niet Fluvo's moeder hoor...ik doe ook gewoon mee met t programma,moet alleen nog in beeld komen. Niet dat ik daarom mee deed,maar t leek me leuk om nieuwe mensen,zowel jongens en meiden te leren kennen. Persoonlijk hoef ik niet zo in de picture .

Tis leuk om een keer meegemaakt te hebben,doe ns gek!
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:55:17 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67212726
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:46 schreef xEllebelx het volgende:
Lilian en Karina hebben gezegd dat ze gevraagd zijn voor 't programma ipv dat ze zichzelf hebben moeten opgeven .Maar wel leuk dat de meesten van jullie op het 1e gezicht hyperactief reageren op de topics op FOK . Natuurlijk klagen we en zijn we hard voor jullie. Zo zijn jullie zelf ook namelijk, alleen dan met drukknopjes .
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 19 maart 2009 @ 17:56:25 #46
60704 LeonH
pi_67212748
Zal vanavond eens opletten!
Kan ze niet allemaal uit mijn hoofd

Misschien handig van RTL als ze eens de vrouwenlijst op de site zouden zetten
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:01:25 #47
60704 LeonH
pi_67212862
Over het algemeen wordt er wel redelijk positief gereageerd op het programma. Had het er vanmiddag namelijk nog over met een paar klasgenoten en die moesten er ook wel om lachen.

Heb alleen wat te klagen op het programma wanneer de vrouwen echt te erg gaan liggen zeiken om een detail bij een man. Alsof die persoon bijv. geen hobby mag hebben (zoals in het poker-geval). Of gaan klagen over het uiterlijk, terwijl ze zelf met 20 tattoos en wat piercings rondlopen wat totaal niet uit ziet.Of als een zoutzak gekleed zijn en wel over andermans kleding gaan klagen.
pi_67212959
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Lilian en Karina hebben gezegd dat ze gevraagd zijn voor 't programma ipv dat ze zichzelf hebben moeten opgeven .Maar wel leuk dat de meesten van jullie op het 1e gezicht hyperactief reageren op de topics op FOK . Natuurlijk klagen we en zijn we hard voor jullie. Zo zijn jullie zelf ook namelijk, alleen dan met drukknopjes .
hyperactief?? haha..
We hebben auditie gedaan.. en we zijn gescreend op uiterlijk, spontaniteit, vlotte babbel, apartheid (want je moet wel allerlei soorten meiden hebben staan ) en kieskeurigheid
En we krijgen echt geen tekst voorgezegd, we moeten alles zelf terplekke bedenken! En tja vrouwen zijn over het algemeen erg kieskeurig he! We staan er notabene wel voor onszelf.. Je gaat natuurlijk niet daten met een persoon die je totaal niet aanstaat!
En de 1 is wat kieskeuriger als de ander..
Maar we hebben ook weleens een jongen een kans gegeven omdat we elke keer commentaar kregen als we alleen maar iedereen wegdrukten hoor!
En wat betreft de hardheid.. We leven in een land met vrijheid voor meningsuiting he.. iedereen zo zijn eigen mening en sommige mensen oordelen nou eenmaal voordat ze verder hebben gekeken dan hun neus lang is.. is niet ons probleem.. Zolang wij zelf en ons sociale netwerk etc. maar weten hoe het zit en wie we zijn
pi_67213047
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
Over het algemeen wordt er wel redelijk positief gereageerd op het programma. Had het er vanmiddag namelijk nog over met een paar klasgenoten en die moesten er ook wel om lachen.

Heb alleen wat te klagen op het programma wanneer de vrouwen echt te erg gaan liggen zeiken om een detail bij een man. Alsof die persoon bijv. geen hobby mag hebben (zoals in het poker-geval). Of gaan klagen over het uiterlijk, terwijl ze zelf met 20 tattoos en wat piercings rondlopen wat totaal niet uit ziet.Of als een zoutzak gekleed zijn en wel over andermans kleding gaan klagen.
Dat is niet het programma, maar de dame in kwestie zelf.. We hebben de opdracht gekregen om onszelf te zijn.. Sommigen vinden het gewoon leuk om wat te overdrijven voor de show Er worden nooit reacties van ons overnieuw gedaan.. Dus iedereen reageert hoe ze reageren wil.. De programmamakers kunnen daarna alleen maar beslissen of het word uitgezonden of niet (soms worden er 4 meiden bijv. geinterviewd en maar 3 reacties uitgezonden).
pi_67213118
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 17:54 schreef Fluvie het volgende:
Fluvie ben ik haha
Laat me even weten op hyves wie je bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')