quote:Op maandag 9 maart 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
Fluitertje, ik heb gekeken naar "Take me out". Wat een draak van een programmma en
zo niet Eddy Zoey. Hij heeft zijn ziel verkocht aan de commercie.
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:03 schreef Charmian het volgende:
Is dat het nieuwe datingprgramma? Dus we hoeven niet te kijken?
quote:Op maandag 9 maart 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik kijk het niet meer.
Je hebt het over Diana? Dat is toch een vrouw?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag gisteren een neger. Ik denk dat was vroeger een wijf of hij weet nog niet dat hij een wijf is. Wat een harses zeg.
lol inderdaad jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik zag gisteren een neger. Ik denk dat was vroeger een wijf of hij weet nog niet dat hij een wijf is. Wat een harses zeg.
Ja FAILquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
lol inderdaad jadaar ging het in het vorige topic ook al even over. Hij had van die vette dansmoves
Ik zoek nog een andere foto van jou bij Take Me Out, heb je die?quote:
Blijf je houden, je kan niet ieders hart veroveren .quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef Fluvo het volgende:
euh, wat? :p lol
k was net berichten aan het lezen van mensen die het niet leuk vinden om mijn kop op tv te zien blijkbaar
owh ja, k vond het wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Blijf je houden, je kan niet ieders hart veroveren .
Does een foto.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:05 schreef Fluvo het volgende:
euh, wat? :p lol
k was net berichten aan het lezen van mensen die het niet leuk vinden om mijn kop op tv te zien blijkbaar
Je zit toch in dat programma? Wat maakt het dan uit dat je een foto hier neer zet. Vind het we leuk om te weten wie jij bent in dat programma.quote:
k ben Conchita.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zit toch in dat programma? Wat maakt het dan uit dat je een foto hier neer zet. Vind het we leuk om te weten wie jij bent in dat programma.
Ow die! Nou leukquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:26 schreef Fluvo het volgende:
[..]
k ben Conchita.
"k val niet op donkeR"
als je gister gekeken hebt that is
jups, that's mequote:Op donderdag 19 maart 2009 14:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow die! Nou leuk
Vanavond maar weer kijken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |