.quote:NU HET SLECHT GAAT MET ING GAAT KOK MET STAART TUSSEN DE BENEN WEG
Eelco Brinkman heeft een stuk of 30 commisariaten, en echt niet bij de lulligste bedrijven. Daar mag wel een keer wat over gezegd worden wmb.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Tizitl het volgende:
Laat ik het zo stellen: Als je ziet dat nu Van de Veer wordt voorgedragen naast zijn functie als topman van shell en Kok (en met hem vele anderen) het toezicht van meerdere bedrijven combineren, dan twijfel ik sterk aan het toezicht door een raad van commissarissen (namens de aandeelhouders) op het bestuur. Die mensen kunnen nooit het bestuur van zoveel grote bedrijven goed volgen.
Het lijkt me beter als iemand een commissariaat ook echt als fulltime baan uitvoert en het bestuur ook echt controleert in plaats van het erebaantje wat heb nu vaak is. Dat zou wellicht veel misstanden voorkomen.
Wat is er mis met bold en flink wat !!!!1111111 ???quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Jarno het volgende:
Post het anders in caps, als je een beetje onzeker bent.
Ik vind het ook altijd vreemd wanneer iemand naast een topfunctie nog een handvol commisariaten kan uitvoeren. Hebben zij dan meer tijd over dan een gewone werknemer? Van Pietje aan de lopende band wordt verwacht dat hij er 5 dagen per week is. Voor heel wat minder.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:50 schreef Tizitl het volgende:
Laat ik het zo stellen: Als je ziet dat nu Van de Veer wordt voorgedragen naast zijn functie als topman van shell en Kok (en met hem vele anderen) het toezicht van meerdere bedrijven combineren, dan twijfel ik sterk aan het toezicht door een raad van commissarissen (namens de aandeelhouders) op het bestuur. Die mensen kunnen nooit het bestuur van zoveel grote bedrijven goed volgen.
Het lijkt me beter als iemand een commissariaat ook echt als fulltime baan uitvoert en het bestuur ook echt controleert in plaats van het erebaantje wat heb nu vaak is. Dat zou wellicht veel misstanden voorkomen.
Hey, ik wil best geloven dat die gasten weken van 80 uur draaien. En op zondag niet thuis zijn om het vlees te snijden. Maar dan nog.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd vreemd wanneer iemand naast een topfunctie nog een handvol commisariaten kan uitvoeren. Hebben zij dan meer tijd over dan een gewone werknemer? Van Pietje aan de lopende band wordt verwacht dat hij er 5 dagen per week is. Voor heel wat minder.
Zoals ik al zei: Met Kok vele anderen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eelco Brinkman heeft een stuk of 30 commisariaten, en echt niet bij de lulligste bedrijven. Daar mag wel een keer wat over gezegd worden wmb.
Zoals zo vele maatregelen tijdelijk waren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 16:37 schreef Kadesh het volgende:
Wim KokDoor die kwartjesdief ben ik sinds 1991 al ruim 4000 Euro meer kwijt voor mijn brandstof. Tijdelijke maatregel my ass.
![]()
Van der Veer treed dit voorjaar terug als topman bij shell.quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd vreemd wanneer iemand naast een topfunctie nog een handvol commisariaten kan uitvoeren. Hebben zij dan meer tijd over dan een gewone werknemer? Van Pietje aan de lopende band wordt verwacht dat hij er 5 dagen per week is. Voor heel wat minder.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:29 schreef gtotep het volgende:
NU HET SLECHT GAAT MET ING GAAT KOK MET STAART TUSSEN DE BENEN WEG.
[huil huil]
en dan is hij ook commissaris bij.......quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:32 schreef massachusetts_avenue het volgende:
75.000 euro vind ik eigenlijk nog best meevallen.
Bnorm is voor publieke functies daar is hier totaal geen sprake van, Bnorm is in deze niet relevant.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:47 schreef gtotep het volgende:
[..]
en dan is hij ook commissaris bij.......
een stuk of 5 6 in totaal
en dan kom je ver boven de B-norm.
Gek dat je daar Wouter Bos niet over hoort, hoe zou dat nou komen?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Zouden we Kok niet verantwoordelijk kunnen houden voor de scahde bij de ING?
Omdat commissarissen vrijwel nooit verantwoordelijk worden gehouden voor wat dan ook? Bovendien zou je dan eerst bij het bestuur beginnen en niet bij de commissarissen. Pas als juridisch bewezen is dat het bestuur fouten heeft gemaakt kun je immers naar de controleurs gaan kijken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gek dat je daar Wouter Bos niet over hoort, hoe zou dat nou komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |