Want de Sixaxis/Dual Shock is niet goed genoeg?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
PS3 krijgt motion-controller
Squeeballs met eigen motioncontroller in debut-trailer
Ach, ze moeten iets doen om die game te verkopen natuurlijk. En daarnaast komt hij ook naar de 360 waar ze natuurlijk nog helemaal motionless zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Want de Sixaxis/Dual Shock is niet goed genoeg?
Elke keer MS bellen, 360 in een doos tillen, doos aan UPS-dude overhandigen, bellen waar je refurbished exemplaar blijft, doos van UPS-dude in ontvangst nemen, 360 uit doos halen en opnieuw aansluiten lijkt me motion genoegquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:03 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ach, ze moeten iets doen om die game te verkopen natuurlijk. En daarnaast komt hij ook naar de 360 waar ze natuurlijk nog helemaal motionless zijn
Ach ik heb de laatste twee keer een spiksplinternieuwe terug gehadquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke keer MS bellen, 360 in een doos tillen, doos aan UPS-dude overhandigen, bellen waar je refurbished exemplaar blijft, doos van UPS-dude in ontvangst nemen, 360 uit doos halen en opnieuw aansluiten lijkt me motion genoeg
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Elke keer MS bellen, 360 in een doos tillen, doos aan UPS-dude overhandigen, bellen waar je refurbished exemplaar blijft, doos van UPS-dude in ontvangst nemen, 360 uit doos halen en opnieuw aansluiten lijkt me motion genoeg
Zit inmiddels ook al aan mijn vierde ja,... maar toch,..... heerlijke console!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ieder zijn ding maar dat snap ik dus echt niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zit inmiddels ook al aan mijn vierde ja,... maar toch,..... heerlijke console! [ afbeelding ]
Ja,.... maar dat schijnt nog mee te vallen hoor. Vriend van me aan zijn 6e. De oudere problematieke refurbished 360's zijn nog steeds in roulatie dus is het water naar de zee dragen. Maarja,... je bent dat ding dan 2 weken kwijt,... dat is het vervelendste!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding maar dat snap ik dus echt niet.
Alles kan stuk maar de 4e!!!
Nee, dat valt niet mee in mijn beleving. Er zijn nog ergere maar 4 keer kan ik nooit mee vallen noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja,.... maar dat schijnt nog mee te vallen hoor. Vriend van me aan zijn 6e. De oudere problematieke refurbished 360's zijn nog steeds in roulatie dus is het water naar de zee dragen. Maarja,... je bent dat ding dan 2 weken kwijt,... dat is het vervelendste!
Ik blijf het frapant vinden dat mensen het pikken dat hun console 4 keer stuk gaat. Je zou MS moeten laten voelen dat dit niet kan... Maar goed, dit is het PS3 topic dus laten we het weer over de superieure console hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, dat valt niet mee in mijn beleving. Er zijn nog ergere maar 4 keer kan ik nooit mee vallen noemen.
Ik denk dat ik na 4 keer wel eens zou proberen om de aanschafprijs terug te krijgen.
Het gaat niet alleen over consoles. Elk ding wat 4 keer stuk gaat is belachelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:17 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Ik blijf het frapant vinden dat mensen het pikken dat hun console 4 keer stuk gaat. Je zou MS moeten laten voelen dat dit niet kan... Maar goed, dit is het PS3 topic dus laten we het weer over de superieure console hebben![]()
![]()
En dan? Hoe moet je dan gamen als je geen 360 hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen over consoles. Elk ding wat 4 keer stuk gaat is belachelijk.
Ik zou gaan klagen tot ik mijn geld terug heb of het nu een vaatwasser, wasmachine, ipod, etc is.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan? Hoe moet je dan gamen als je geen 360 hebt?
Een PS3 kopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan? Hoe moet je dan gamen als je geen 360 hebt?
Hij zei gamen hé..quote:
Verwacht niet eerder een aankondiging dan op de E3. Vorig jaar werd er toen ook pas een prijsdaling aangekondigd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:50 schreef PP. het volgende:
[..]
Hij zei gamen hé..
btw, wanneer word dat ding nou eens goedkoper? Ik wil eigenlijk een Blu-ray speler kopen, maar als ik voor een paar tientjes meer de PS3 nou kan kopen, dan heb ik daar natuurlijk ook wel interesse in.
quote:Gamespy: I've been itching for a great open-world game since I beat Crackdown and began weaning myself off hunting agility orbs. GTA4 satisfied a certain need, but I've been waiting for another great game that allows me to effortlessly leap from a skyscraper with reckless abandon. It looks like Infamous could be that game. The four sections I played a few hours ago demonstrate a game that looks polished and plays quite well. Prior to my first hands-on, I was interested in Infamous. Now I'm excited.
quote:G4: The controls work extremely well and aiming is crisp and responsive. Climbing buildings is easy and works a lot like Assassin's Creed, but is much quicker. Cole will automatically grab onto anything that is scalable. Platforming is a breeze as Cole will "snap to" ledges and wires. Oh, and the best part of the game for me, so far, is sliding across a wire or train track propelled by electricity. It's a very enjoyable way to move from rooftop to rooftop across wires or traverse great distances above the streets on the suspended train tracks.
Combat is fast-paced and the game throws a lot of enemies at you. It's very impressive how many enemies and allies can share the screen at the same time. There are slight framerate drops in the most intense battles, but it doesn't even come close to breaking the game. The standard enemy that I fought used guns and were pretty deadly. Thankfully, Cole is deadlier. This is key in a game like inFAMOUS. You feel incredibly powerful and badass.
quote:Eurogamer: inFamous isn't out for a few months yet so there's time to fiddle with the difficulty, and with some of the other elements that might need tweaking. The physics system, for example, could do with a bit more work. For the most part, objects explode, shatter, burn and scatter as you'd expect them to, but there are some inconsistencies. Firing a blast of energy at Zeke's table on the rooftop scattered all the objects except a carton of Chinese food, and firing another blast just made it vanish suddenly. The table and chairs exploded satisfyingly into pieces when firing directly at them, but again, the pieces just vanished.
Oja, GT5, helemaal vergeten, moet die onderhand niet naar de PS4 verplaatst worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Liep net toevallig tegen de (godsgruwelijke) intro van Gran Turismo 2 (geloof ik) aan. Pure nostalgie.![]()
Hopelijk horen we meer over GT 5 op de E3!
Prachtig nummer btw. Moon Over The Castle.
Ik vind ze meestal juist erg fair. Als een spel superlatieven en tienen verdient zijn ze ook niet te beroerd om die rond te strooien.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:21 schreef Fallen het volgende:
Azijnpissers van Eurogamer zijn ook weer vertegenwoordigd.![]()
Volgens mij was dat deeltje 4, die had Moon Over the Castle. 3 had Feeder geloof ik. 1 en 2 nooit gespeeld en dat intro filmpje + nummer komen mij heel bekend voor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Liep net toevallig tegen de (godsgruwelijke) intro van Gran Turismo 2 (geloof ik) aan. Pure nostalgie.![]()
Hopelijk horen we meer over GT 5 op de E3!
Prachtig nummer btw. Moon Over The Castle.
Dat is inderdaad GT4. Mijn GT ervaring beperkt zich tot GT2, GT4 en GT5 Prologue, maar ik zou maar al te graag GT5 willen spelen. Helaas zal dat nog wel even duren eer die eens uit is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:28 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Volgens mij was dat deeltje 4, die had Moon Over the Castle. 3 had Feeder geloof ik. 1 en 2 nooit gespeeld en dat intro filmpje + nummer komen mij heel bekend voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |