Hier je layout veranderen en dan opnieuw proberen op je ps3?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
grmbl, fok werkt niet meer op de ps3 browseren switchen naar een andere lay-out lukt ook niet of heeft iemand een tip?
Nieuwe lay-out online?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:25 schreef DaFrenk het volgende:
grmbl, fok werkt niet meer op de ps3 browseren switchen naar een andere lay-out lukt ook niet of heeft iemand een tip?
Is dat niet een lokale voorkeur dan?quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hier je layout veranderen en dan opnieuw proberen op je ps3?
Nee. Of log desnoods alle clients nadat je het heb aangepastquote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Is dat niet een lokale voorkeur dan?
Nee, dan moet je PlayTV hebbenquote:Op maandag 23 maart 2009 21:36 schreef DoPi87 het volgende:
Weet iemand of je met de playstation 3 ook programmas van de tv kan opnemen? zodat ik niet een dvdrecorder hoef te kopen?
hoor het graag.
gr,
DoPi
quote:Back in December, I put up the first ever hands-on report of Infamous. In it, I called the game "awesome" and went as far as telling you that you'd "need to buy it." After playing three more hours of Sucker Punch's latest, I'd like to amend one of my statements.
Infamous is f'n awesome.
quote:So, yeah, Infamous continues to knock my socks off. Right now, the game is complete in terms of missions and such, but the team is focusing on polishing everything over and over so that the experience is all that it can be. The crowds looked to move more realistically this time around, there are quotes about the dichotomy of good and evil from folks such as Einstein and Lincoln that serve as load screens between deaths, I was impressed that the AI had so many things to do when wandering the streets (folks were sprawled out on the sidewalk reaching up for help, hunkered down next to newspaper boxes, etc.), and climbing buildings and making precise jumps as Cole is still a breeze. If the rest of the game is as engaging and fun as the handful of hours I have now put into this title, Infamous will be a must buy for superhero fans around the world.
quote:The new version, which ships this fall, will include new playable characters, online co-op play, and other improvements.
Trailer van Ninja Gaiden ∑-2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vet.
Hele artikel.
Nu nog even die zwaar tergende camera fixen en ik waag me er weer aan.
Klinkt goed.quote:New playable characters we say? Yes, brand new and even sexier (this is Team Ninja we're talking about). Sigma 2 will feature new playable female characters, which should be familiar to fans of the series and of Tecmo's Dead or Alive. The first is Ayane, the purple-haired ninja from DOA, who will come packing her own unique moves, weapons, magical attacks, and provocatively placed butterfly accessory. The second new character is Momiji, last seen at a lower resolution in Ninja Gaiden Dragon Sword on the DS, who will bring her own arsenal of abilities and weapons to the fray. Both characters will be integrated into the story, which will branch off to follow their adventures. Not to be outdone in the new content department, Hayabusa will face off against new enemies and bosses with some new weapons tossed in to help deal with the new foes.
Beyond new playable characters, Sigma 2 will feature an all-new online co-op mode that lets you and a friend team up to work your way through more than 30 challenge stages, which can be played in one of four difficulty settings. Your performance will be ranked and uploaded to leaderboards so you can see how you stack up against the world. The stages will be a mix of original areas and those seen in the single-player game, which are being redone for co-op play. Finally, the game will see a good amount of work put into refining the gameplay experience. The game's camera is being tweaked based on user feedback. You will also get additional cues on where to go next from your playable character because your character's head will look off in the direction you're supposed to go in. You'll also find a variety of additional tweaks peppered throughout the gameplay to help make Sigma 2 a smoother, sleeker evolution of its 360 counterpart.
Vet !quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Infamous PlayStation 3 Trailer - Power Ups Trailer
Damn gek.
Budget? Als het niet boven de 1000 euro is moet je Samsung en LG ontwijken. Sony is eigenlijk wel een goeie keuze en Phillips is ook best goed. Zorg er voor dat je meerdere HDMI ingangen hebt. Ik ben daar vergeten naar te kijken en heb er nu dus maar 1quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef DaFrenk het volgende:
Wat raden jullie zoal aan op het gebied van HDTV's? Bepaalde merken? Bepaalde specificaties die je wel/niet moet hebben? Hij zal dus voornamelijk aan m'n PS3 hangen voor games én BluRay.
Daarom zei ik ook dat je niet ONDER de 1000 moet gaan zitten met een Samsungquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef Agiath het volgende:
Samsung is toch wel goed boven de 1000 euro?
Wij hebben er hier eentje staan, echt geweldig beeld hoor
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef Wessiej het volgende:
Bitches, waar kocht je ook alweer snel via paypal die psn cards?
Awesome, maar nu al te laat cyb, TRY AGAIN AND TRY HARDER.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://itunes-express.web.officelive.com/playstation.aspx
Ah, kijk.. ik heb dus inderdaad daarstraks enkele Samsung modellen staan te bekijken met veel interesse. Geen wonder dat die in grote getalen worden aangeboden dan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Budget? Als het niet boven de 1000 euro is moet je Samsung en LG ontwijken. Sony is eigenlijk wel een goeie keuze en Phillips is ook best goed. Zorg er voor dat je meerdere HDMI ingangen hebt. Ik ben daar vergeten naar te kijken en heb er nu dus maar 1Lekker futureproof...
Een goeie 720P TV is beter dan een slechte 1080PKijk dus kritisch naar de beeldkwaliteit en vooral ook naar het contrast. NIET de contrastwaarde die op het labeltje staat, die klopt meestal toch niet. Kijk ook of je ruis of backlight bleed kunt zien. Als je een TV in de winkel bekijkt moet je proberen een demonstratie te kunnen krijgen met daadwerkelijke HD beelden want anders kun je niet goed beoordelen wat de beeldkwaliteit is.
Het is het misschien wel waard om iets meer uit te geven en gelijk een fatsoenlijke Full-HD tv te kopen.
Ik heb geen ervaring met Toshiba maar daar hoor ik ook positieve dingen over. De duurdere Pioneers of Panasonics schijnen ook goed te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ah, kijk.. ik heb dus inderdaad daarstraks enkele Samsung modellen staan te bekijken met veel interesse. Geen wonder dat die in grote getalen worden aangeboden dan.
Sony of Philips dus.. dan gaan ik me daar eens verder in verdiepen.
Bedankt!![]()
Whehe, nee.. en dat terwijl het al zo moeilijk kiezen is met al die merken en al die types daaronder.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met Toshiba maar daar hoor ik ook positieve dingen over. De duurdere Pioneers of Panasonics schijnen ook goed te zijn.
Ik maak het je er niet makkelijker op he
Anyway, zoek gewoon naar veel reviews van TV's waar je wel in geïnteresseerd bent.
Ik heb een Sony 40w4500. Heb voor LCD gekozen omdat mijn kamer overdag erg licht is en plasma meer last heeft van reflectie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef DaFrenk het volgende:
Wat raden jullie zoal aan op het gebied van HDTV's? Bepaalde merken? Bepaalde specificaties die je wel/niet moet hebben? Hij zal dus voornamelijk aan m'n PS3 hangen voor games én BluRay.
Precies die ja. Met name de hele segment testen zijn interessant. Niet zo zeer de modellen, maar wel de punten zoals scherpte, kleur, backlight bleeding en dergelijke.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:41 schreef DaFrenk het volgende:
Er staan er inderdaad een aantal in ja: http://tweakers.net/archieven/cat/198/reviews, handig leesvoer
Kun je verdomd lang wachten... De nieuwe wetten in de EU zijn de doodsteek voor alle huidige hoge kwaliteits TV's. Plasma is met z'n energie verbruik wel helemaal te vergeten. Stelletje zeikerds daarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Precies die ja. Met name de hele segment testen zijn interessant. Niet zo zeer de modellen, maar wel de punten zoals scherpte, kleur, backlight bleeding en dergelijke.
Het geeft een indruk van dingen die belangrijk kunnen zijn voor het kijkplezier.
Zelf ben ik aan het wachten op de nieuwe Panasonic plasma tv's. Wat mij betreft toch wel het mooiste beeld. Rustig, scherp en levend. Ik vind veel LCD's te scherp en fel. In de winkel vallen ze wel lekker op, maar thuis is dat net even te veel van het goede.
Hoog verbruik valt allemaal wel mee. Bij plasma is dat een maximum verbruik bij volledig wit beeld, bij LCD is dat een continue vermogen omdat de backlight altijd aan is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Kun je verdomd lang wachten... De nieuwe wetten in de EU zijn de doodsteek voor alle huidige hoge kwaliteits TV's. Plasma is met z'n energie verbruik wel helemaal te vergeten. Stelletje zeikerds daar
God of War Developer Interview #1 - Game Director Stig Asmussen Answers Your Questionsquote:Right before God of War III’s first playthrough was revealed to the media, we asked you: If you could ask the development team anything, what would it be? I then scribbled your queries onto a card and ran off to the event. We rolled camera, and since we’re now at GDC week, what better time to meet the team and get those questions answered?
So here we are, the first of five videos, beginning with a familiar face: Stig Asmussen, God of War III’s Game Director answers your questions, ranging from the game’s accessibility, influences, and what the power of the PS3 allows the team to do.
quote:GDC09: The Agency and DC Universe Online coming 2010
The public hasn't seen much of The Agency since it was first revealed in 2007. When questioned about the lack of updates on the ambitious PC/PS3 online espionage game, SOE's Hal Milton told us: "We don't want to keep having hype sessions just showing movies and crap. We need to make the game and not just keep promoting it."
GDC continues that idea, with Sony Online Entertainment revealing nothing more than a distant release window for both The Agency and DC Universe Online. John Smedley, president of SOE, revealed that both titles will arrive in 2010 in his keynote, "An industry perspective on how new online games will reach the masses."
We understand that it takes time to craft a solid game, especially a massive online one. However, we'd like to remind Smedley that the first step for a game to "reach the masses" involves, y'know, releasing it.
Heb een Sharp 42inch, het meest luxe type, was een half jaar geleden 1650 euro wel veel geld maar beeld is om te kwijlen helemaal bij blueray films. Verder heb ik er gelijk een dikke audio set bij gekocht.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef DaFrenk het volgende:
Wat raden jullie zoal aan op het gebied van HDTV's? Bepaalde merken? Bepaalde specificaties die je wel/niet moet hebben? Hij zal dus voornamelijk aan m'n PS3 hangen voor games én BluRay.
Eerste wat mij meteen binnen schoot ja. Misschien zien zijn ze daar van afgestapt of desnoods is het concept nog steeds intact gebleven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:32 schreef Fallen het volgende:
Saboteur!
Wat is gebeurd met het zwart/wit concept van Nazi duitsland en door te winnen weer wat meer kleur in de wereld te brengen? Of heb ik nou een andere game in me hoofd?
quote:In Saboteur speel je als lid van het Franse verzet. De game kent een open wereld, en zal stealthelementen en platformstukken bevatten. Je doel is om sabotagedaden te plegen om zo het gebied te bevrijden van nazi's. Wanneer gebieden van de stad in handen zijn van de bezetter, zul je de game in zwart-wit spelen.
quote:The matches
Pitting the people playing on the three TVs against each other and 29 bots -- was taking place on the same map I has seen at E3 called Black Forest, but even so, it was cool to see how far the game had come. To begin with everything was brighter and cleaner. Now, the game looked good before, but now there's just a slick feel to it as the gears and pipes of the hat-producing machines flutter on the screen and as your team storms the gates of an opposing enemy castle.
Got wood?
Still, maybe I'm getting ahead of myself. See, there are five classes in Fat Princess, but you don't need to choose what you want to be before you set out in a match. In your base, a multi-tiered castle with plenty of defenses and a holding cell for your female prisoner, you'll find several machines pumping out caps for your men. When you pick one of these distinctive hats up, you take that class for as long as you survivor or until you grab another piece of headwear. Now, each of these caps comes with its own set of benefits. When you pick up the horned cowl of a warrior, you'll get a six-heart life bar, gnarly sword, and shield to protect yourself from incoming attacks. Choose to be a heavenly cleric, and you can heal you allies. Pick up a villager hat, and you can chop down trees and mine metal so that you can upgrade your base.
My gameplay demo actually focused a lot on this upgrading ability -- which is something I had never seen in this amount of detail. While jogging around the eye-popping green ground and clear blue stream, your villager can pick up the aforementioned wood and metal and you'll see those resource totals grow in a top-right, onscreen meter. Back at base, you'll come across little spots with padlocks on them. These icons signify that you can work some building magic on the spot and create or improve what is already there. See, sometimes building will be as easy as creating a seesaw catapult that can rocket your men across the map into the enemy's base, but other times you'll be able to upgrade the machines that are pumping out class caps. Each class has three levels of use and each comes with power-ups that will change the face of the game.
While the resource-gathering villagers might not be something to fear at Level 1 (they can only slap opponents), they'll be able to toss out explosives once you level that particular machine up. The warriors and their swords are nothing to mess with in any arena, but once their devices start spitting out upgraded hats, they'll be able to wield a glaive so that they can slice through the competition in a full-on run. Upgrade you're ranger (see: archer), and you'll get a sweet-looking musket.
Even as you're adding in these levels and changes, Fat Princess seems like it's going to be simple enough for anyone to jump into. You can charge an attack by holding Square (you can run while doing this), L1 will lock onto enemies and give you a short and sweet health summary (green hearts with smiling faces are good to go; yellow hearts with a plain face are damaged; and red, sad-face hearts are on death's door), and R1 allows you to strafe across the map.
Aside from getting to play the game, the lounge actually gave me the chance to goof around with the game's menus and setup. First off, the whole thing is stylized in this cartoon motif so that when you check out the tutorial section you're paging through this storybook, but beyond that, the entire setup has a very tongue-in-cheek. Leaderboards are under "Bragging Rights," options are "Twiddly Knobs," and your personal statistics -- all 15 pages that document things from the number of games played to multiplayer stuns to single-player fire power-up kills -- are termed "Why I'm Awesome."
The characters in Fat Princess are simple guys to fit the simple environment, but you're welcome to fool with your character as you see fit. Under the "Get Fabulous" option, I was able to change skin color, make my eyes go from green to blue to brown, and modify what kind of facial hair my guy was rocking. Pigtails and mullets are possible for hairstyles, but I stumbled upon the "baldy" option and the ghostly white skin and something tells me you're going to see a lot of Kratos clans running around this game.
Fat Princess is set for a summer release and should launch with six maps. Personally, I can't wait. I dig that you score points for killing bad guys but also for committing to your role of villager and upgrading the hat machines, the game's a breeze to jump into and a blast to play -- nothing says fun like decapitating your friends and watching their blood gush across an Animal Crossing-like world -- and I can see me putting a lot of online hours into this one. Look for a video preview of Fat Princess this week on IGN, and keep
Als je een gebied nazivrij hebt, what is dan de point om er nog naar terug te gaan en het spel in kleur te zien?quote:In Saboteur speel je als lid van het Franse verzet. De game kent een open wereld, en zal stealthelementen en platformstukken bevatten. Je doel is om sabotagedaden te plegen om zo het gebied te bevrijden van nazi's. Wanneer gebieden van de stad in handen zijn van de bezetter, zul je de game in zwart-wit spelen.
Dat oogt best magnifiek.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |