Eensch. Met een wat moderner stofje en bijv. een mooie houten trapje kan dat best.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind die moderne niet zo though. Dat is echt een soort gat waar wat kussens inliggen. Als je dan zo'n kuil neemt maak er dan meteen een goede van zoals die jaren 70 kuil.
Ach, in plaats van je woonkamer?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:20 schreef Ticootje het volgende:
ik heb er alleen echt de ruimte niet voor. Erg jammer, het lijkt me inderdaad erg gezellig.
er zijn LIF mods aanwezig hoorquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Alsjeblieft J.
Ik heb er geen maar als er in de toekomst ooit een kans voordoet om dit wel te realiseren zal ik het zeker doen.
Super vet!
quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ook!En dan met open haard natuurlijk!
Mss wel in het midden. Krijg je zo'n fijn sauna gevoel van.
Oh, ja, die hebben we ook nog in onze kuilquote:Op donderdag 19 maart 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ook!En dan met open haard natuurlijk!
Mss wel in het midden. Krijg je zo'n fijn sauna gevoel van.
Geen idee?!quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Je hoort wel eens (...) dat zo'n zitkuil echt enorm koud zou zijn. Kan iemand daar wat meer over vertellen?.
Mja. Da's natuurlijk wel een beetje het jammere van tegenwoordig: je huis moet een immer-doorverkoopbare-eenheidsworst zijn waar Jan Modaal zonder al teveel te hoeven verspijkeren zo in kan trekken met z'n IKEA meubeltjes. Daar maakten ze zich in de jaren '70 niet zo druk om gelukkig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:35 schreef Ticootje het volgende:
die met die openhaard! Dat zou ik ook kunnen doen. Maar het lijkt mij erg veel werk om je vloer te laten zakken. En hoe verkoopbaar is je huis dan? Niet iedereen is gecharmeerd van een kuil in je woonkamer..
Een apenrots dus?quote:Op donderdag 19 maart 2009 13:42 schreef Joene het volgende:
Whehehehe bij onze vroegere buren hadden ze ipv een kuil , juist zo een verhoging gemaakt
quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:14 schreef Reinhilde het volgende:
Woeiii die jaren-70 zitkuil van de OP is gaaf!!
Ik denk alleen als wij de vloer laten zakken voor zo'n ding, de onderbuurman daar niet zo blij van wordt.
ik mis de duitse vlag...quote:
Dan kom ik wel testen en de cocktails opdrinken.quote:
allebei wel hoor!quote:Op donderdag 19 maart 2009 14:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat? De kuil of de kussens?
Zondag de shovel weer ff van stal halen
Mijn ouders hebben dat. En ze gebruiken 'm eigenlijk nooit.quote:
Mja. Hoevaak heb je hier in NL nou ook echt de tijd om vaak in de tuin te zitten.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:12 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat. En ze gebruiken 'm eigenlijk nooit.
zoiets jaquote:
Ik kwam toevallig in het topic. Sorry als je het vervelend vond.quote:
Stil maar, we hebben nog een afstapjequote:
Ja! Dat is dan wél weer jammer. Moeten we daar weer een kast voor kopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:23 schreef poemojn het volgende:
Maar dan ben je nu dus je tv-meubel kwijt, debuurvrouw ?!
Die eerst is gewoon een boot.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:26 schreef Armoed het volgende:plaatjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |